“Ako nastavis da tjesis Matea u malim nocnim razgovorima, mogla bi za posve da ga dobijes” - rekla je Helena Aleksandri kada je nazvala a ona se pocela smijati.
“Ne stoji ti bas ljubomora” - rekla joj je. ”Pogotovo kad si otisla da luftas svoju guzicu, a mene ostavila na milost i nemilost Mateovom tantrumima”
“Hej nisam ja” - rekla je Helena, a Alekaandra je glasno izdahnula.
“Znam, znam citavu noc sam slusala nisam ja pricu s njegove strane”
“Da sam znala koliko ce drame saznanje o poljupcu sa Kramaricem prouzrokovati, tacno bi se potrudila da vise uzivam u njemu” - rekla je Helena.
“Mozda bi bilo pametnije” - rekla joj je Aleksandra.
“Ja uopste ne znam zasto razgovaram s tobom, s obzirom da sam Dejanu rekla za to da spasim tvoju guzicu, a sada su se ocito svi moji prijatelji urotili protiv mene”
“Hajde bar imas Rakel” - rekla joj je Aleksandra. “Samo bezveze pravite dramu oko gluposti. Ali to vise nije moj problem. Sad si u sigurnim rukama Ivana Rakitica. Od danas pa dok ti noge sigurno ne dotaknu tlo u Zagrebu, si njegova briga”
“Odlicno, znaci nema problema ako Rakel i ja napravimo lom veceras”
“Nope, nije moj problem” - rekla je Aleksandra. ”Samo reci Rakiticu da, ako se pojavi ijedna od vas u zutoj stampi, unistit cu mu zivot”
Helena se smijala dok je spustala slusalicu.
“Pozdravlja li me Aleksandra?”- pitala je Rakel, a Helena je klimnula glavom.
“Kaze da vam je bolje da me cuvate” - rekla joj je. Rakel je zagrlila.
“Naravno da te cuvamo” - rekla joj je. ”Ti si nas poseban gost”
“Ah kako je lijepo doci negdje gdje si voljen”
“Mi cemo te uvijek voljeti” - rekla joj je Rakel i namignula joj. Bilo je ugodno setati po suncanoj Barseloni. Ustvari bilo je lijepo biti bilo gdje osim tmurnog Londona.
“Dobro” - rekla je Rakel ljutito i zaustavila je na sred ceste. Helena je stala i pogledala je upitno. ”Kakve su ovo price o razlazima?” - pitala je.
“Ovdje sam vec pet dana” - rekla joj je Helena. ”Zasto me tek sad to pitas?”
“Pa Franka, Ivana i ja smo se raspravljale da li vas pitati ili ne i ja sam odlucila da pitam”
“Previse se druzis sa Frankom i Ivanom” - rekla joj je Helena.
Rakel joj je pokazala da sjednu u jedan od kafica koji su im bili najblizi.
“Dobro” - rekla je Rakel. "Ti znas da se ne smijes rastati od Matea”
“Ne odlucujem ja o tome” - rekla joj je Helena. ”A iskreno ne mogu vise da se raspravljam. Nisam kriva, a njegov ponos ne dozvoljava da mu objasnim”
“Interesantno” - rekla je Rakel. Helena je imala predosjecaj da joj se nece svidjeti ono sto ce Rakel reci sljedece.
“Sta je interesantno?" - pitala je, iako u sustini nije zeljela da zna odgovor na to pitanje.
“Pa nije li u Rusiji bila obrnuta situacija?” - pitala je.
“Hoce li ijedna moja prijateljica biti na mojoj strani? Ili sam trebala da se okrenem Vanji Modric za prijateljstvo?”
“Pa Helena, u Rusiji on nije bio kriv, a ti ga nisi htjela ni saslusati. Tvoja tvrdoglavost te sprjecavala u tome jer si znala sta istinski znaci biti druga. Kod njega je vjerovatno isto neki strah izrazen, pa reaguje iracionalno”
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.