67.

202 10 3
                                    

“Osjecam se cudno” - rekao je Mateo Heleni dok su stajali pred vratima Aleksandrinog stana.

“Zasto se osjecas cudno?” - pitala je.

“Ne znam” - rekao je. ”Kao da varam Dejana” - dodao je.

“Je l' ti dajes Hazardu da zadovolji sve tvoje zelje?” - pitala ga je.

“Zaboga ne” - rekao je.”Ali....Je l'mu Aleksandra da?” - pitao je. Helena je uzdahnula i popravila mu kragnu na kosulji.

“Ne smijem odgovoriti na to” - rekla je. ”Ali ne sekiraj se, to je samo vecera. Mislim, nece to sigurno raditi pred tobom” - dodala je

“Sta nece ko raditi pred njim?” - pitao je Hazard kad im se priblizio. Helena je od iznenadjenja toliko stisnula Mateovu ruku da se iskrivio od boli.

“Zeno” - rekao joj je glasno.

“Pa izvini, kad me je prepao” - dodala je. Hazard se poceo smijati njima dvoma.

Vrata od Aleksandrinog stana su se otvorila i ona ih je pogledala svo troje.

“Vi znate da ste pozvani da udjete unutra, zar ne?” - pitala je gledajuci ih. Eden joj je prisao i pruzio buket cvijeca.

“Znam da si osjetljiva na druge poklone” - rekao joj je tiho kad je ulazio.

“A sta ste mi vas dvoje donijeli?” - pitala ih je Aleksandra sarkasticno. ”Osim zabave”

“Puno vina” - rekla je Helena pruzajuci joj kesu u ruke i smjeseci se.

“Gdje mogu oprati ruke?” - pitao je Eden i Aleksandra mu je pokazala. Kad je usao u toalet, dosla je do Matea i Helene.

“Sta radite vi, dvije obicne budale?” - pitala ih je.

“Kulturno sjedimo” - rekla je Helena, ali Aleksandra joj je u ocima mogla vidjeti zelju da napravi neku glupost.

“Ja znam da trazim puno” - rekla je. ”Ali mozete li jednu vecer ne biti totalno ludi?” - pitala je.

“Pocet cu mislit da imas nesto protiv mene i moje zene” - rekao joj je Mateo. Aleksandra je zakolutala ocima i pogledala ih znacajno kad im se Eden pridruzio za stolom.

“Pa ovo se definitivno moralo proslaviti” - rekao je Eden i podigao casu.

“Nisam znala da imas toliku zelju da veceras s nama” - rekla mu je Helena.

“Mislio sam ovo sto se Aleksandra preselila u London” - pojasnio joj je.

“Ah naravno”- rekla je Helena.”Ti mora da si posebno sretan zbog toga” - dodala je. Aleksandra se pokajala sto joj nije sjela blize da je udari nogom.

“Jesam” - rekao je. ”Lijepo je napokon imati kompetentnog sportskog direktora”.

Da - pomislila je Helena, sigurno tvoja zelja ima veze sa njenim direktorskim sposobnostima.

“Kako se prilagodjavas Londonu?” - pitao je Eden Matea.

“Pa hladnoca me smori” - odgovorio je. ”Ne znam da li bih mogao ovdje dugo zivjeti”

“Njih dvoje su ti posebni” - rekla je Aleksandra aludirajuci na Matea i Helenu. ”Njima bi i na Kubi bilo hladno”

“A ti?” - pitao ga je Mateo. ”Mislim, cudi me da se nisi jos skrasio?” - dodao je.

“Nisam valjda jos uvijek nasao pravu” - rekao je Eden i pogledao u Aleksandru sa osmijehom na licu. Ona se blago zacrvenila i spustila pogled ispred sebe.

From England with love 💚Where stories live. Discover now