106.

244 7 4
                                    

"Aleks!" - proderala joj se Helena na uho na sta je Aleksandra izbezumljeno odskocila od nje.

"Helena, koji ti je???" - pitala je ljutito, trljajuci uho koje joj je sad vec zvonilo od njenog deranja. "Sta se deres koji djavo?"

"Pa tri puta te pitam nesto a ti ne reagujes" - rekla joj je Helena. "Izgledas kao da uopste nisi mislima prisutna tu".

"Naravno da sam prisutna" - odbrusila je. "Sta hoces od mene?" - pitala je. Istina je bila da su joj misli zaista bile na nekom drugom mjestu. Na onom mjestu na kojem se jutros probudila u Dejanovom narucju. Da se nije sinoc onesvijestila od umora, pomislila bi da se napila i da nema pojma sta se desavalo. Ovako, samo se izvukla iz njegovog zagrljaja prije nego se probudio i odmah otisla u kupaonicu. Hladan tus je bio ono sto joj je trebalo da je dozove.

"Pitala sam te hoces li ti docekivati goste ili neko drugi?" - pitala je Helena.

"Mateovi roditelji ce to raditi" - rekla joj je. "To je valjda takav obicaj, sta ja znam. Niti znam niti me zanima. Sve dok ima neko drugi ko zeli da izigrava vratara, ja se ne bunim".

"Mislila sam da control freak nece nikome dopustiti nista da radi" - zezala je Helena. "Kako ces znati ko je dosao a ko nije?"

"Prvo, svi su potvrdili dolazak" - rekla joj je. "A kao drugo, ti ponekad zaboravis na drustvene mreze. #Helena&Mateo je jedino sto mi danas treba. Toliko je paparazza ispred hotela, da se doslovno svake minute pojavi po 30 novih slika ko je usao iz hotela a ko izasao".

"I onda sam ja stalker" - dodala je Helena smijuci se.

"Ti si iznenadjujuce vesela jutros" - rekla joj je Aleksandra. "Ocekivala sam da cu te morati hraniti Xanaxom od same zore".

"Drugarice, ja sam se udala prije 7 dana" - rekla je Helena. "Mene sto se tice, ja danas idem samo na neki party na kojem ce biti puno ljudi".

"Boze" - odmahnula je glavom. "Da sam znala da ce biti dovoljno samo 5 dana konstantnog sexa u Grckoj da postanes normalna, davno bih vas poslala tamo".

"Ljubavi, ko je rekao da sam ja normalna?" - pitala je Helena.

"Ah, i to sto kazes" - rekla je Aleksandra. "Odlazim da jos jednom provjerim je li sve dole uredu i vracam se ovamo da se napokon pocnemo spremati" - dodala je, pa bacila jos jedan pogled na vjencanicu prije nego je izasla iz apartmana. Ako nista, citavu ovu drugu svadbu je vrijedilo napraviti samo da se Helena pojavi u ovakvoj vjencanici.

                        * * * * * *

Izasla je iz lifta i zamalo pala preko hrpe torbi koje su stajale u hodniku. Nije nimalo pomagala cinjenica da je sve vrijeme gledala u telefon i to joj se sada zamalo odbilo o glavu. 

"Sta je ovo?" - pitala je momka koji je u hotelu bio zaduzen za prtljag gostiju.

"Stigao je Ronaldo!!" - rekao je uzbudjeno. Izgledao je kao da ce se svakog trenutka onesvijestiti. 

Aleksandra je provirila iza coska i ugledala Ronalda i Georginu kako se u holu slikaju sa ljudima koji su se u tom trenutku zatekli tu, vecinski radnicima hotela. Kada je vidjela u cemu se Georgina pojavila u hotelu, mrak joj je pao na oci. Pitala se da li je bila svjesna da je zaboravila obuci pantalone?

Polako, na prstima, pokusala je proci neopazeno i zamaci u salu da je niko od njih ne vidi, ali nije bila  srece da joj to uspije. U prolazu je zakacila jedan od cvijetnih aranzmana koji su se nalazili u hodniku ispred liftova, koji je pao na pod i razbio se u hiljadu komada. Buka koju je pad stvorio, privukla je paznju prisutnih i sada su sve oci bile uprte u nju.

From England with love 💚Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon