36.

181 10 3
                                    

“Zasto se mi ne druzimo cesce?” - pitala je Ivana Aleksandru dok su sjedile na Heleninoj zabavi i pile vino.
Aleksandra je uzivala u njenom drustvu. Dejan je razgovarao sa ostalim nogometasima koji su bili pozvani a Helenu nije vidjela otkako je Rakel odvukla da joj pokaze kucu.

“Zato sto smo nazalost udaljene kilometrima” - rekla joj je Aleksandra.
“Hej, ja ne radim nista posebno. Neka ti Helena iznajmi avion, sjednes fino i dodjes do mene” - rekla joj je Ivana sa osmijehom na licu.

“Upravu si” - rekla je Aleksandra. ”Nekad totalno smetnem s uma da mogu da iskoristavam Helenu, onoliko koliko ona iskoristava mene”
“U Istanbulu je jos uvijek divno vrijeme" -  rekla je Ivana, a Aleksandra se pocela smijati.

“Istina, blo bi lijepo malo biti u Istanbulu. Pozeljela sam vidjeti kako je tamo”
“Da, sigurno si pozeljela Istanbul” - rekla je Helena prilazeci im. Na sebi je imala kratku leprsavu haljinu, a kosa joj je bila podignuta u pundju. Aleksandri je izgledala kao Zvoncica. ”To nema nikakve veze sa Kariusom”

“A mislim, ne mogu da vjerujem" - rekla je Aleksandra, glumeci iznerviranost. "Dodjem u Liverpool zbog njega, a oni ga posalju u Istanbul”
“Dejan sigurno stoji iza toga" - rekla je Ivana.

“Pa kad je budala glasno, na nacionalnoj televiziji rekla da joj je Karius hot. Trebala si uciti iz mog primjera, Mateo je promijenio drzavu i klub samo da ja ne bih gledala Krossa” - rekla je Helena.

“Jao ova kuca je fantasticna” - rekla je glasno Franka, dolazeci do njih. ”Gdje je bio Mateo prije nego sto sam se ja udala”  - dodala je.

“Pa bio je slomljen i sam na tvojoj svadbi, ka ne znam u sta si gledala” - rekla joj je Aleksandra. Helena je uzela mobitel i pokazala im Corlukinu sliku.
“Ovo, ovo si gledala” - rekla je, a sve cetri su pogledale zadivljeno u sliku i pocele se smijati.

“U svakom slucaju, svaka cast Helena” - rekla joj je Ivana.
“Ok, ponasaj se prirodno. Giroud te gleda otkako si sjela sa Aleksandrom” - rekla je Helena Ivani, a ona je zabacila kosu unazad i pogledala u njega.

“Oh Boze” - rekla je. ”Nadala sam se da je neko zgodniji”
Ostale djevojke su je pogledale znacajno.
“Ah, vi i vase predrasude” - rekla je. ”Kada biste znali o Vidi ono sto ja znam o njemu.." - dodala je i namignula im.

“Jao, moram da idem da vidim gdje je Rakel. Jedan od ovih dana cu je izgubiti, a onda ce me Ivan mrziti” - dodala je Helena. ”A znamo da se to ne smije desiti”
Aleksandra je ustala i nasmijala se.

“Ok djevojke, jos vina?” - pitala je. Franka i Ivana su klimnule glavom. Aleksandra se ustala i otisla do kuhinje.
Dejan i Mateo su stajali u kuhinji i razgovarali.

“Nisam siguran da bi trebao to tako uraditi” - rekao mu je Dejan. ”Rekao si da zelis da bude spektakularno” - dodao je. Kad su vidjeli Aleksandru, naglo su prekinuli sa pricom.

“Zelim li da znam o cemu se radi?” - pitala je Aleksandra, a Mateo je samo pogeo glavu i izasao iz kuhinje. Dejan se poceo smijati i zagrlio je.
“Mateo i njegovi ljubavni jadi” - rekao joj je Dejan, udisuci njen miris. ”Znas da je to problem koji nikada ne prestaje”

“Mislim da je pogresno da trazi savjete od tebe” - rekla mu je Aleksandra zezajuci ga. ”Imas i ti poneki ljubavni jad”
“Vjeruj mi ljubavi” - rekao joj je Dejan, lagano je ljubeci. ”Moji jadi su slatki jadi” - dodao je.
“Naravno, naravno” - rekla mu je, prelazeci rukom preko njegove kosalje. "Zabavljas li se?”

“Pa dobro si ovo uradila” - rekao joj je. ”Mislim mjesto vrvi od Chelsijevih igraca, ali kad to zanemaris, pocnes se zabavljati” - rekao joj je, a ona se morala nasmijati na to.
“Znam, ali neko se morao zrtvovati. Inace bi bilo premalo ljudi. Helena jos uvijek nije toliko popularna u Londonu koliko ona voli da misli” - rekla je Aleksandra.

From England with love 💚Where stories live. Discover now