3.

226 15 2
                                    


“Zasto si dobio nagradu za pocasnog gradjanina Kaknja?” - pitala ga je Helena dok su se vozili ka Kraljevoj Sutjesci.
“Pa ja sam svugdje gdje dodjem pocasni gradjanin” - rekao joj je.
“Ja znam jedno mjesto gdje si pocasni gradjanin” - rekla mu je Aleksandra i namignula mu. Helena se pocela smijati njenom izrazu lica.
“Pa tu medalju najradje nosim” - rekao joj je Dejan.
“Ja sam mislila da ti najradje nosis Aleksandru oko vrata, ali dobro, ako se zadovoljavas medaljama..." - rekla je Helena.
“Ah otkad me nije nosio kao sal” - rekla je Aleksandra, a Dejan ih je pogledao obje.
“Vidim ja, cim vas udari ovaj zrak iz vase rodne grude, pobudalite” - rekao im je. Aleksandra se nasmijala.
“Cuj rodne grude, znas da je Helena Hrvatica koliko i ti” - rekla mu je, a on je parkirao auto i pogledao ih obje znacajno.
“Fino se ponasajte” - rekao im je, a one su se pocele opet smijati. ”Zaboravite da sam ista rekao” - dodao je i izasao iz auta. Prije nego sto je uspio da izadje kako treba, bio je zamotan u zagrljaj svoje bake. Aleksandra se nasmijala afekciji izmedju njih.
“Udjite, udjite” - rekla im je baka i dok su ulazile zaustavila je Aleksandru da je pogleda.
“Davor mi je rekao da si lijepa, ali nije mi rekao tacno koliko” - rekla joj je baka. ”Ja sam Dejanova baka Ivanka” - dodala je.
“Aleksandra” - rekla joj je uz osmijeh. ”Jako mi je drago da vas napokon upoznajem” - dodala je.
“Ah kako si samo kulturna” - rekla joj je baka i uvela ih u kucu. Dejan je odmah sjeo za mali kuhinjski sto, a Aleksandra i Helena su sjele na kauc u dnevnom boravku.
“Vidis ti mog Dejana, kod njega je odmah bitno da jede” - rekla je baka i nasmijala se.
“Pa ja sam im svima hvalio kako kuhas” - rekao joj je Dejan. "A svi znamo da si sigurno napravila nesto svom najdrazem unuku”.
“Ali Davor nije dosao danas” - rekla je Ivanka, a Dejan je pogledao glumeci zgrozenost.
“Zaista bako” - rekao joj je. ”Ja prevalim sav ovaj put”.
“Pa moram te ovako zezati kad si mi tek sada doveo ovu divnu djevojku da je upoznam” - rekla je i stavila kolace ispred njih. "Moram ti reci Aleksandra, ti si prva djevojka koju je ikada doveo da upoznam” - rekla joj je.

Dejan im se pridruzio u dnevnom boravku i sjeo do Aleksandre i stavio njenu ruku u svoju.
“Moja bako” - rekao joj je Dejan. ”Ja ti nikada nisam bio ovako zaljubljen” - dodao je.
“Vidi se odmah da si prava djevojka za mog Dejana. Njemu treba cvrsta djevojka da ga drzi malo pod kontrolom” - rekla joj je baka, a Aleksandra se nasmijala.
“Nisam sigurna da ga bas drzim pod kontrolom” - rekla joj je.
“Vidis i ponizna je” - rekla mu je baka. ”A ne razmece se ko ti. Takva ti je bas trebala” - dodala je.
Helena se nasmijala Dejanovom izrazu lica.
“Hoces li reci ista dobro za mene?" - pitao je Dejan baku.
“Pa eto, pohvalit cu ti izbor djevojke” - rekla mu je, pa ponudila nekoliko puta Aleksandri da jede. Helena je vec odavno pojela svoj kolac.
“Sad cu ti ja donijeti jos jedan komad duso” - rekla joj je Dejanova baka, a kada je otisla, Helena se okrenula ka Dejanu.
“Znaci, zasto si ti pored ovih kolaca otisao iz Kraljeve Sutjeske, meni nikad nece biti jasno” - rekla mu je a on se nasmijao.
“Bakina kuhinja ima tendenciju da te tjera da ostanes i jedes danima” - rekao joj je. ”Ali bas zbog toga covjek i mora otici”.
“Baka ti je divna” - rekla mu je Aleksandra, a on je pomilovao po licu.
“Vise me brine to sto se cini da si joj odjednom ti postala najdraza osoba na svijetu” - rekao joj je Dejan, a baka se vratila sa novim kolacima.
“Aleksandra” - rekla joj je baka. ”Zeljela sam samo da ti kazem da ne odustajes od njega. Dejan nekada zna biti tezak, ali vrijedan je muke” - dodala je.
“Ja se apsolutno slazem s vama” - rekla joj je Aleksandra. ”Ali ne govorim mu to cesto, ne bi onda hodao po zemlji” - dodala je, a Ivanka se nasmijala.
“Hajde, jedite, vidi koliko se ljudi okupilo da te vidi. Kad zavrsis, pricat cemo” - dodala je baka.

                        * * * * * *

Aleksandra je gledala sve te ljude koji su dosli da vide Dejana i nasmijala se u sebi. Znala je da je volio da bude u centru paznje, ali znala je i da je postojao jedan dio njega koji je krio od svih tih ljudi koji su silno zeljeli da ga upoznaju.
Bilo je pomalo nevjerovatno koliko je bila opcinjena covjekom koji je stajao ispred nje.
Drzao se tako ponosno da nije mogla da se suzdrzi, a da ga ne gleda sa istim zaljubljenim pogledom koji je bio na licima vecine ljudi koji su stajali ispred njega.
“Ono sto smo postigli u Rusiji, bilo je za sve vas” - cula je Aleksandra kako je govorio. ”Zeljeli smo da pokazemo svima sta ljudi iz malih mjesta iz kako ih oni zovu, malih drzava mogu napraviti” - dodao je.
Aleksandra se nikada nije mijesala u njegove govore, niti je nesto pretjerano imala primjedbi na njegove izjave. Vecina stvari koje je izjavio bile su nekako u skladu sa njegovom javnom personom.
Pitala se da li je Dejan razmisljao o tome? Je li ikada ulazio u to kako je ona radila svoj posao?

From England with love 💚Where stories live. Discover now