30.

201 14 3
                                    


“Podsjeca li tebe ova djevojka na nekoga?” - pitala je Helena Aleksandru dok su stajale po strani i pratile Dejanovo slikanje. Aleksandra nije odgovarala.
Helena je presla rukom ispred njenog lica, ali nije dobila nikakvu reakciju.

“Izgleda da je Dejanovo zgodno tijelo totalno ubilo sve receptore osim pulsirajuce vagine” - rekla joj je Helena, a Aleksandra se okrenula ka njoj.
“Mislim pogledaj ga” - rekla joj je. ”Covjek je rodjen da bude ispred kamere”.
Nakon zavrsenog vanjskog slikanja sa Helenom, preselili su se u studio, zavrsavajuci planirani drugi dio.

“Pa s obzirom da si mu nepovratno povrijedila karlicu u Rusiji, mislim da ce jadan zaista i morati pocet od toga da zivi” - nasmijala se Helena.
“Nisam mu ja nista uradila s karlicom” - branila se Aleksandra. ”Dobro, bar ne namjerno” - dodala je. ”Nego, govorila si nesto?”

“Ova djevojka koja nas slika” - ponovila je Helena. ”Je l' tebe podsjeca na nekoga?”- pitala je.
“Da, ali prerano je za takve konekcije” - dodala je.
“Nadam se da joj nisi mislila uvaliti Matiju” - rekla je Helena tiho. ”Mislim da to ponajmanje zeli”

“Postaje pomalo naporan kako ovo snimanje odmice” - zakljucila je Aleksandra sa ogromnom dozom suzdrzanosti u zraku.
“Davno je on odmakao od postaje i pomalo” - rekla joj je Helena. ”Ah, ne vjerujem da Mateo veceras igra svoju prvu utakmicu za Chelsea, a ja ovdje raspravljam o Matiji”

“Iznenadjujuce koliko si se vezala za njega” - rekla joj je Aleksandra. ”Kunem ti se, nisi bila nikad ovako zatelebana otkad te poznajem”
“Bio je to dug i komplikovan proces” - rekla je Helena, prekidajuci temu, jer su im se Anja i Dejan priblizavali.

“Komplikovan proces je bio navesti tebe da napises koju pametnu” - rekao joj je Dejan, a Anja se nasmijala.
“Nadam se da ce knjiga biti uspjesna” - rekla je Heleni. ”Mislim da u ovom trenutku svi zele da znaju sta se sve tamo desavalo. Ljudima su srca puna uspjeha koji ste ostvarili”

“Ne brini se”- rekla je Aleksandra. ”Helenina knjiga nece razocarati. Mislim da ce biti savrsen kraj price koja se zaista desila u Rusiji”
“Ja samo znam da niko nije zelio da ovo ljeto zavrsi” - rekla je Anja.
“Jer si upoznala mene?” - pitao je Matija kad im se pridruzio. Anja ga je odmjerila i odmahnula glavom.

“Ti si pretjerano siguran u sebe, s obzirom na.." - rekla je i prekinula se. Helena se nasmijala.
“Da li trebamo sami da upotpunimo tu recenicu?” - pitao je Matija, izazvan od strane nje. Anja je slegnula ramenina.

“Shvati kako god ti zelis." - rekla mu je. "Aleksandra, mozemo li zavrsiti jos nekoliko slika sa Dejanom, pa da vidimo na cemu smo?” - pitala je.
Dejan je zagrlio i krenuli su zajedno ka sredini studia. Helena se divila koliko su zaista bezbrizno izgledali zajedno. Cinilo se da se i ovako upotpunjavaju.

“Moram priznati” - rekao je Matija. ”Da stvarno izgledaju savrseno zajedno” - dodao je.
“Da” - prokomentarisala je Helena. ”Neizmjerno su sretni, to je dio njihove privlacnosti” - dodala je vise za sebe nego sto je govorila njemu.

Pitala se kako bi se ova prica odvijala kad bi Aleksandra znala neke stvari koje je ona znala. Ali trenutno nije bilo ni vrijeme ni mjesto za ta razmisljanja.
“Mislis li da bi ti i ja izgledati tako da se odemo slikati zajedno?" - pitao je Matija, a ona ga je zbunjeno pogledala.

“Ti znas da ja imam momka, zar ne?" - pitala ga je, a on se nasmijao osmijehom za koji je vjerovatno smatrao da je sarmantan.
“Niko nije nezamjenjiv” - rekao joj je. ”Pa ni Mateo Kovacic” - dodao je i namignuo joj. Ah Matija-pomislila je Helena, samo da nisi toliko pretjerano napadan.

“Zavrsili smo” - rekao je Dejan prilazeci sa Aleksandrom ka njima. ”Idemo li sada negdje da jedemo?” - pitao ih je. Aleksandra je mogla osjetiti napetost koja raste iz sekunde u sekundu. Pretpostavljala je da je Helena negdje na rubu da Matiji razbije nos.
“Ja bih trebala ostati ovdje. Kasnije imam jos jedno slikanje" - rekla je Anja. "Aleks, mi se svakako cujemo kada prve fotografije budu gotove"

From England with love 💚Where stories live. Discover now