Aleksandra je otvorila oci, vidjela da je mrak, pa se ponovo okrenula da nastavi spavati. Bila je sigurna da je prespavala citav jedan dan. Ali to joj je definitivno trebalo. Nije se jos mislila dizati iz kreveta,
Pogledala je na telefon koji joj je bio kraj glave i vidjela da je devet sati navece. Helena i Mateo su sigurno vec stigli u Italiju. Jutros su krenuli. Ali iznenadjujuce, nije bilo poruke ni od nje ni od njega. Aleksandra je iznervirano prosla rukom kroz kosu.
Kako je mrzila kad su ljudi ignorisali apsolutno sve sto je govorila. Fino ih je kao i uvijek, zamolila da joj se jave kad stignu na svoje odrediste, ali ne, Helena je imala krdo kondora u glavi a Mateo je vjerovatno kao na medenom mjesecu, imao svu krv u drugoj glavi, a ne u onoj u kojoj je trebala biti.
Ljutito je strgnula carsaf sa sebe i obukla ogrtac. Sad kad je bila budna, morala je da ode i da se napije vode, prije nego osusi grlo vristanjem na Helenu. Djevojka nije imala ni trunku socijalne kulture. Kako je bila tako popularna, nikako joj nije bilo jasno.
„Hajde molim te“ - cula je Helenin glas i iznenadjeno se okrenula. Ocito je toliko bila iznervirana da je pocela halucinirati
„Otkud vi ovdje?“ - pitala je Aleksandra kad ih je vidjela. Helena je imala dovoljno zdravog razuma da sidje iz Mateovog krila. Mozda je stvarno odrasla - pomislila je Aleksandra, pa se nasmijala svojim sarkasticnim mislima. “Zar ne bi trebali da vec budete negdje da Helena uziva u vinu i ...vinu“ - dodala je.
„Bolje je pitanje sta si ti radila prostrta po krevetu u nasoj spavcoj sobi? Na Mateovom dijelu?“ - pitala je Helena gledajuci je znacajno.
„Pa mnoge su zene spavale u tom krevetu, pa sam mislila da nece bit problem“ - dodala je Aleksandra i namignula joj. Helena je zakolutala ocima.
„Hajde da uradimo nesto za Aleksandru“ - rekla je sa podsmijehom ispod glasa, glumeci Matea.
„A ne sad stvarno“ - pitala ih je Aleksandra. „Zasto ste jos uvijek u Zagrebu? Ili bolje pitanje, zasto vas moje oci jos uvijek vide? Kunem vam se, pocet cu misliti da ste vas dvoje ustvari moja halucinacija. Nikako ne mogu da vas se rijesim“ - dodala je.
„Da smo tvoja halucinacija, mnogi od nas bi bili bez majice“ - rekla je Helena. "Ali ne,nismo tvoja halucinacija".
“Istina” - rekla je Aleksandra. ”Vi ste vise kao nocna mora” - dodala je.
“Pa, doslo je do male promjene planova” - rekao joj je Mateo. ”Helena se vec danima prevrce u krevetu zbog misli koje je muce”.
“Ah, tako je lijepo sto mislis da Helenu bilo sta muci u zivotu” - dodala je Aleksandra. ”Ako je pocela da se prevrce, moras joj ukinuti Red Bull” - rekla je.
Mateu je zazvonio telefon, pa se nasmijao.
“Izvinite, moram se javiti” - dodao je i otisao od njih dvije.
„Stvarno Helena“- pitala je Aleksandra. “Zasto niste otisli na medeni mjesec?“. Znala je koliko se Mateo trudio da bi osmislio citav medeni mjesec totalno po Heleninom ukusu. Da bi odustali od toga, moralo se desiti nesto bas ozbiljno.
„Iskreno“ - rekla joj je Helena. „Moram zavrsiti Hazarda. Citav proces se jako oduzio. Nisam jos ni zavrsila pisanje, a moramo jos jako puno stvari zavrsiti. Tako da sam odlucila da idem sa njim na pre sezonu, dozivim citavu problematiku oko prelaska u Real Madrid, napisem nekoliko srceparajucih recenica o prelasku iz kluba koji ga je volio i zavrsim njegovu pricu“.
„Mozes to isto uraditi i kad pocne sezona“ - rekla joj je Aleksandra. "Niko ne kaze da moras biti stalno u Madridu“.
„Da, ali kad pocne sezona, onda je pitanje hoce li igrati. Koliko ce igrati, hoce li ga zabiti“ - rekla joj je Helena. „A vjeruj mi, dovoljno sam vremena provela razmisljajuci o Hazardovom zabijanju, da bih to nastavila raditi i vecinu ove godine. Plus, ko zna kako ce ga primiti, hoce li dopustiti Marcelu da ga dira u svlacionici, hoce li ga Kurto natjerati na plac, hoce li Benzema biti bezobrazan? Ima tu hiljadu stvari o kojima moram razmisljati kad pocne sezona. A na pre sezoni mogu mirno sjediti i gledati kako Zidanu opada kosa s ruku, jer sa glave vise ne moze“.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.