95.

196 10 0
                                    

“Mi smo pobjednici, mi smo pobjednici” - tresao se dio hotela u kojem su Chelzijevi igraci slavili pobjedu. Helena se nasmijala dok ih je gledala.

“Sta mislis koji ce se prvi skinuti veceras?” - pitao je Azpi kad je stao do nje. Ona se pocela glasnije smijati.

“Nisam sigurna” - rekla je Helena. ”Eden izgleda kao da se bas dobro zabavlja” - dodala je pokazujuci na Edena koji je stajao u centru i mijesao guzicom. Azpi je poceo odmahivati glavom.

“Bitno je samo da se svi zabavljaju” - rekao je. Helena je klimnula glavom. Luiz je glumio DJa, a Rudiger je sa stakama nekako uspevao da pravi odlicne plesne pokrete.

Presla je pogledom preko citavog prostora, pokusavajuci da nadje Matea, ali nije ga mogla vidjeti. Ma gdje je sad nestao? Ko da je gledala, opet je pokusavao da vidi moze li mu glava stati u pehar i sad je negdje zaglavljen jer nije uspio izvuci glavu na vrijeme.

Odlicno Helena - pomislila je, imas li jos neki apsolutno smijesan scenarij da smislis?

Otisla je do balkona i nasmijala se blago kad je vidjela da je Mateo stajao sa Sarrijem i pricao. Bilo joj je drago vidjeti koliko je Sarri blistao od srece. Sjetila se da joj je Aleksandra pricala da ce to biti prvi trofej sa velikih takmicenja za njega.

Sarri je usao unutra a Mateo se naslonio na ogradu i gledao ispred sebe. Helena je izasla i zagrlila ga oko struka.

“Zasto ti nisi u ovom krugu gdje tvoji saigraci vrckaju guzicama? Imas i ti konja za tu trku” - rekla mu je saljivo.

“Znas da si ti ta koja vrcka guzucom po partijima u nasoj vezi” - dodao je i okrenuo se prema njoj.

“To mozes tvrditi samo dok se ne pojave prave snimke tebe i Luke sa dodjele Balon d'Ora”.

“Nije fer, znas da se ne sjecam vecine te veceri” - rekao joj je. Ona se ispela na prste i lagano ga poljubila.

“Zato ja to sve imam snimljeno” - rekla mu je. ”O cemu razmisljas?” - pitala je.

“Iskreno” - rekao je. ”O tome kako sam sretan”.

“Stvarno?” - pitala ga je Helena. ”Mozda si se opet napio kao onu noc”.

“Stvarno Helena” - rekao joj je. ”Prosle godine u ovo doba, mislio sam da se nikada necu iscupati iz onoga sto se desilo. Znao sam da u Realu nije bilo mjesta za mene, a ocito sam i u svom prvom braku bio visak. U tom trenutku se nije cinilo kao da cu imati ikakvu buducnost, a kamoli ne blistavu”.

“Odjednom mi je drago sto smo ovdje vani, a ne unutra, vrckajuci” - dodala je Helena.

“Opet mislis da ce ovo biti neki hvalospjev o tebi?” - pitao je Mateo. ”Ja zelim samo da pohvalim svoj novi klub”.

Helena je obavila ruke oko njegovog vrata, gledajuci ga.

“Drago mi je da si nasao klub koji ti odgovara” - rekla mu je. ”Cak je i Aleksandra odusvljena tvojom igrom. Mada, ona pocinje imati neku cudnu fascinaciju tobom” - nasmijala se kad je to rekla.

“Jos samo treba natjerati Chelzi da me kupi, a Real da me pusti” - rekao je Mateo, izgledajuci tuzno. Helena je odmahnula glavom.

“Necemo pricati o tome” - rekla mu je. ”Osvojili ste Evropa ligu. Veceras slavite. I zamisli, dvije sedmice nakon sto zavrsis sve obaveze sa repkom, bice svadba stoljeca”.

“Ti stvarno mislis da bih mogao zaboraviti na to?” - pitao je sa osmijehom. ”Iako iskreno, brinem se da ne bude kao u odbjegloj nevjesti”.

“A znas da ja necu propustiti priliku da se pred tolikim zvanicama prosetam u ogromnoj dizajnerskoj vjencanici” - rekla je Helena, a on je poljubio.

From England with love 💚Where stories live. Discover now