97.

240 10 0
                                    

“Nesto sam razmisljao” - rekao joj je Mateo izlazeci iz kupaonice.

“Dok si se tusirao?” - pitala ga je Helena. ”Gdje su ti ruke bile?”

Mateo se obukao i pogledao je znacajno.

“Voljela bi znati, je l' da?" - pitao je. Ona je odmahnula glavom.

“Ne bas” - rekla mu je. ”Nego, sta si razmisljao" - pitala je pakujuci stvari u kofer.

“Razmisljao sam, ti se pakujes kao da ides na vikend bluda i razvrata” - rekao joj je, pokazujuci prstom na neke dijelove odjece koje je ponijela.

“Rakel je nasla neki restoran u Parizu koji bukvalno sluzi veceru na golim zgodnim muskarcima. Mislim, nije bas pretjerano pametno iz zdravstvenih razloga, ali zvuci primamljivo”.

“Taj vikend u Parizu svakog trenutka postaje sve losija i losija ideja” - rekao joj je.

“Kao da cete vi u Monte Carlu gledati samo jedni druge” - dodala je Helena i zakolutala ocima.

“To ce biti jako kulturno musko druzenje” - rekao je.

“Mozda bih i povjerovala u to da ne vodis Lovrena i Vrsaljka sa sobom. Ali s obzirom da vodis, nece tu biti nista od kulture. Ako se Dejan ne probudi na nekoj piramidi kurvi i loseg viskija, nece se moci znati momackom veceri”.

“Zar se ne bih ja trebao tako buditi?” - pitao je Mateo. ”To je ipak moja momacka”.

“Trebao bi, ali poznavajuci tebe i gledajuci onih nekoliko klipova s tvoje prve momacke, Dejan ce dobro posluziti kao zabavni, zamjenski mladozenja”.

“Dokle god sam ja taj koji ti sedam dana nakon toga kaze da, ja nemam problema s tim” - rekao je. ”Ah, jedva cekam” - dodao je i legao na krevet.

“Zasto si toliko jebeno sretan?” - pitala ga je Helena ”Mislim, da, ja sam najbolja stvar koja ti se ikada desila i sve to, ali zasto si toliko uzbudjen?”

“Tako mi je drago sto ce nama bliski ljudi i moji saigraci biti sa nama da podijele taj tako specijalan momenat” - rekao je.

“Boze dragi” - rekla je Helena glasno, stavljajuci ruke na usta. ”Jesi li ti mene zaprosio samo da bi vidio izraze lica odredjenih ljudi?” - pitala ga je kroz smijeh.

Mateo se pridigao na krevetu i pogledao je.

“Ne” - rekao joj je. "Ali odredjeni ljudi ce dobiti prva mjesta na ceremoniji. Ah samo da vidim taj pogled i nevjericu. Mislim da cu tada napokon biti istnski sretan”

“Znaci svo ovo vrijeme ti glumis da nisi ljubomoran i cuvas tu ljubomoru u sebi da se nasladis na svadbi?" - pitala ga je. Nije mogla da vjeruje kakvom je razgovoru prisustvovala.

“Znas li ti kakva golcina meni nije upisana zbog tvog decka Kramarica? Zabijen gol nakon toliko vremena za reprezentaciju i poniste ga zbog njega? Neka bude sretan ako mu ne privucem stolicu da dobro vidi kome govoris da”.

“Puno me stvari oko ovog razgovora brine” - rekla mu je Helena.

“Samo mi je zao sto Torres nije prihvatio moj poziv” - prokomentarisao je.

“Pozvao si Torresa?” - pitala je sokirano.

“Nisam” - rekao je tuzno. ”Nije mi dala Aleksandra”.

“Mozda bi bilo pametno jednostavno pustiti deckima da te napiju i ostave u Monte Carlu” - zakljucila je Helena. ”Onda bih ja bar mogla bez griznje savjesti da topim led sa slatkih konobara”.

“Rakel negativno utice na tebe” - rekao joj je Mateo, a Helena se pocela smijati.

“Prije bih rekla da Ivana negativno utice na mene. Mada, i ona je mala maca sta meni samoj moze pasti na pamet. Je l' vjerujes da je prosla godina dana kako smo se upoznali?”

From England with love 💚Where stories live. Discover now