41.

212 12 2
                                    

“Je li ti zao sto neces ici na okupljanje reprezentacije?” - pitala ga je Aleksandra dok su sjedili zajedno u kuhinji, za sankom. On je otpio malo kafe i uzdahnuo.
“Poprilicno” - rekao joj je. ”Ali sta je tu je, oni znaju da imaju moju punu podrsku sa tribina. Mislim, iz sigurne udaljenosti mog doma, ali nazovi to tribinama”

“Ja sam mogla otici na utakmicu” - rekla je Aleksandra. ”Kao predstavnik nas”
“Nas kao Dejana i Aleksandre?” - pitao je.
“Ne, kao predstavnik udruzenja” - rekla je Aleksandra i prevrnula ocima.

“Zar nemas nekog posla koji moras zavrsavati? Prije tri dana si kukala kako se priblizava promocija, ati jos nikome nisi objasnila sta trebaju da rade”
“Kad smo kod toga, jesi li odabrao odijelo koje ces nositi?” - pitala ga je Aleksandra.

“Mislio sam nositi rodjendansko odijelo” - rekao je.
“Samo preko mog hladnog i izmrcvarenog tijela” - rekla mu je Aleksandra.
“Ah, volim kad znas koliko bi zene bile zavidne kad vide sta zaista imas” - rekao joj je zavodnicki.

“Ti bi mogao da ne budes pozvan uopste na promociju” - rekla mu je, a u tom trenutku joj je zazvonio mobitel.
“Aaaaaaaa” - vristala je Helena sa druge strane slusalice, a Aleksandra i Dejan su se poceli smijati.
“Mislis da je zaprosio?” - pitala je Aleksandra saljivo Dejana, cekajuci da Helena zavrsi sa vristanjem.

“Pa zene inace vriste tako kad mene vide golog, al' Helena nije trenutno tu, tako da.." - rekao je Dejan, a Alekaandra je uzela mobitel i zakolutala ocima.
Odmakla se od Dejana, ipak nije morao da zna o cemu je ona pricala sa Helenom. Koliko god oni bliski bili.

“Pretpostavljam da si rekla da” - rekla joj je Aleksandra kroz smijeh.
“Ne, ovo je bilo vristanje glavom bez obzira kroz London” - dodala je Helena.
“Je li bilo romanticno?” - pitala je Aleksandra. "Ustvari, to me uopste ne zanima koliko me zanima koliko te je pustio da se nerviras i patis?"

“Dovoljno dugo” - rekla je Helena. ”Sva sreca pa od soka nisam mogla reagovati kako sam zeljela pa sam stigla da pronadjem prsten”
“Zasluzila si i gore” - rekla joj je Aleksandra. "Ja kad sam cula prvu verziju, bukvalno sam pocela plakati”
“Da, ali to mi nista ne znaci. Ti si iznenadjujuce emotivna kad su ovakve stvari u pitanju”

“I?” - pitala je Aleksandra nervozno. Cekala je danima da Mateo napokon osmisli sta da radi i zeljela je znati iskrenu Heleninu reakciju.
“Bilo je savrseno” - rekla joj je Helena. "Nije bilo potrebe za bilo cim drugim. Islo je tako jednostavno, kao i nase pomirenje na Corlukinoj svadbi. Jednostavno je bio pravi osjecaj” - dodala je.

Aleksandra se nasmijala u sebi. Bilo joj je nevjerovatno drago sto je Helena napokon bila sretna. I, iako je imala svoje sumnje na pocetku, nije mogla poreci da je Mateo bio idealan muskarac za nju.
“Ne mogu da vjerujem da sam docekala ovaj dan” - rekla joj je Aleksandra. ”Da postoji neko na ovoj planeti ko hoce da te uzme za zenu”

“Svi smo ostali sokirani” - rekla je Helena. "Ali, zarucena sam” - vrisnula je tako jako da je Aleksandra morala skloniti slusalicu od uha.
“Cestitam vam”- rekla joj je Aleksandra. ”I reci Mateu, iako nije zvao mene da idem birati prsten, da je bio jako dobar u ovom izazovu”
“Kad cete prestati zvati zivot sa mnom izazovom?” - pitala je Helena.

“Kad prestane biti izazov” - rekla je Aleksandra. ”Helena, da li je ovo nesto sto stvarno zelis?" - pitala je ozbiljno.
Helena je napravila pauzu i nije nista rekla nekoliko trenutaka. Nije bilo poente da laze Aleksandru. Ona je poznavala bolje od bilo koga drugog.
“Zaista jeste” - rekla joj je. ”Ti znas koliko sam ja imala problema sa vezivanjem. I jos imam te probleme, ali ni u jednom trenutku nije postojala opcija da kazem ne”

“Onda mi je i vise nego drago zbog tebe” - rekla joj je Aleks. "Ti vise od ostalih zasluzujes da budes sretna”
“Je li cudno sto zelim da samo ti i Dejan znate?”  pitala je Helena odjednom. Aleksandra se nasmijala.

From England with love 💚Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora