37.

173 13 7
                                    

“Sta se ovdje desava?” - pitala je Aleksandra Rubena koji je stajao kraj stola i smijao se.
“Lovren i Azpilicueta raspravljaju o tome ko je najbolji branic na svijetu” - rekao joj je, slusajuci njihovu raspravu. Aleksandra je odmahnula glavom.

“Naravno” - rekla je. ”I do kojeg su zakljucka dosli?”
“Mislim da su skontali da su podjednako dobri” - rekao je Ruben. ”Ili to, ili su odjednom poceli da se grle, sto bi svakako moglo biti od euforije. Odlicna zabava, postoji li ista sto ne znas raditi?” - pitao je. Ona je slegnula ramenima.

“Ja sam ti savrsena zena” - rekla je zezajuci ga.
“Ja se moram sloziti s tim” - rekao je Eden.
“Naravno da ces se ti sloziti” - rekao je Ruben. ”Ti si prije postao svjestan da ovakva zena uopste postoji” - dodao je.

“Trebam li ja prisustvovati ovom razgovoru?” - pitala ih je Aleksandra.
“Ne pretjerano” - rekao je Ruben. ”Ali Nicolas nas gleda kao da se niko uskoro nece zabavljati, tako da cu vas pozdraviti” - rekao je i otisao od njih.

Nicolas im se pridruzio sa osmijehom na licu.
“Moji najdrazi ljudi u ovoj prostoriji” - rekao im je.
“Nadam se da sam ti i ja bar malo drag” - rekao je Dejan,grleci Aleksandru i privlaceci je sebi. Aleksandra se nasmijala.

“Ti si svima najdrazi covjek ovdje” - rekla mu je. ”Dejane, ovo je Nicolas, Edenov agent” - objasnila mu je.
“Drago mi je da smo se upoznali” - rekao je Dejan i pruzio mu ruku. ”Lijepo je upoznati osobu zbog koje moja djevojka stalno dolazi u London”

“Imali smo zaista mnogo posla” - rekao je Nicolas.
“Aleks, trebas mi u kuhinji, hocemo da iznesemo tortu” - rekla joj je Franka, povlaceci je sa sobom.
“Kako napreduje oporavak?” - pitao je Hazard Dejana. Dejan se nasmijao.

“Odlicno” - rekao je. ”Laganiji tempo je bio bas ono sto mi je trebalo. Dobio sam dosta na vremenu da provodim sa Aleksandrom”
“Bas mi je drago” - rekao je Hazard. "Znam koliko radi, lijepo je vidjeti je da uziva” - dodao je.
“Uziva, ne brini se” - rekao mu je Dejan, forsirajuci osmijeh.

“Evo me” - rekla je Aleksandra. Morala je brzo da se vrati, obzirom da je znala kako se Dejan osjecao u vezi Hazarda. Bez obzira na to sta je ona govorila, znala je da je Dejan pun nervoze oko njega.
“Dejan nam je bas govorio o vasem zivotu u Liverpoolu. Koliko se zadrzavate ovaj put?” - pitao je Nicolas.

“Tu smo jos samo sutra, moramo se vratiti u Liverpool, svi imamo svoje obaveze” - rekla je Aleksandra sa osmijehom na licu.
“Gdje ste odsjeli” - pitao je Nicolas. ”Je li onaj isti hotel od prosli put?”

“Pa Helena i Mateo sada imaju kucu, sigurno su kod njih odsjeli” - rekao je Hazard sa osmijehom na licu.

“Dobro je da Eden zna gdje si odsjela, ako te bude opet vozio kao i prosli put” - rekao je Nicolas sa osmijehom, a Aleksandra je mogla vidjeti kako se Dejanu vilica stegnula.

“Aleksandra, Dejane, trebate mi hitno” - rekao je Mateo panicno kad je dosao do njih. ”Helena je uspjela sici, ali je jos uvijek poprilicno pijana i bojim se sta bi mogla da izvali”

“Zar to nije uvijek strah sa kojim zivimo?" - pitala ga je Aleksandra, sretna sto ima neku vrstu distrakcije od Hazarda i Nicolasa.

“Pitam se na kojem je mjestu mašna kod Alonsa? Rekao je da ce doci zamotan u mašnu, a ja je nigdje ne vidim” - rekla je Helena kad su joj prisli. ”Jao znam” - rekla je sva sretna. ”Odoh da ga pitam da mi pokaze” - dodala je i krenula ka Alonsu.

Sve troje su je vratili nazad. Aleksandra je zagrlila i povukla sa sobom.
“Sta mislis da vidimo sta Rakel radi?" - rekla joj je a Mateo je izgledao malo opustenije. Ako je uz Aleksandru, bile su bolje sanse da veceras nece biti neki incident.

From England with love 💚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora