“Hocemo li zaista sjediti u ovom autu i praviti se kao da je sve uredu?” - pitala ga je Helena. Mateo je slegnuo ramenima.
“Da” - rekao je. Zelja da prevrne ocima i udari ga po glavi je na trenutak bila jaca od nje.“Mateo” - rekla je polako.
“Helena” - uzvratio je istim tonom glasa koji je ona koristila. Helena se blago nasmijala i presla prstima preko njegovih ramena.
“Ja nisam neprijatelj ovdje” - rekla mu je. ”Samo hocu da budes siguran da je ovo jedina i najbolja opcija” - dodala je.Mateova odluka da bojkotuje treninge njoj nije nesto puno znacila, sta vise, zamarala je. Zeljela je da se sto prije stvari rijese na bilo koji nacin da bi ona mogla da organizuje svoj zivot.
Ali stvari nisu bile tako jednostavne. Real nije htio da popusti u svojim namjerama i iako su ponude od drugih klubova bile dobre (provjereno od strane njenih prijatelja dousnika), sada se vecinski i sujeta umijesala u igru. Kod sviju.
“Znas da jeste” - rekao joj je. ”Ako zelim da igram u Chelseju i zapocnemo nas zajednicki zivot, moram pokazati da sam ozbiljan” - rekao joj je.
“Mateo” - rekla je Helena. ”I ovo je dio naseg zajednickog zivota. Da, bilo bi prelijepo da smo zajedno u Londonu, ali ne pod svaku cijenu”Mateo je uzdahnuo i pogledao kroz prozor. Helena je spustila svoju ruku na njegovu u znak podrske.
“Ti znas kako je zavrsila afera sa Casillasom. Znas sta znaci kada se zamjeris klubu i treneru”
“Stvarno?” - pitao je. ”Slabo razumijes koja je uopste funkcija golmana, a nekako znas svasta o Ikeru”“Hej, kad sam ja pratila repku i Spaniju, ti si bio toliko duboko u Adrijaninim gacicama da nisi znao gdje je lijevo, a gdje gore” - dodala je i odmah se pokajala sto je to rekla. Ali na njeno iznenadjenje, Mateo se poceo smijati.
“Ti si jedna blesava djevojka” - rekao joj je i poljubio je. ”Znam kako je prosla prica sa Casillasom. Ali to je puno drugacije od ovoga. On je bio prepotentan, ja nisam. Ne zelim nista sto nisam zasluzio”
“Naravno” - rekla je Helena i nasmijala se. Mateu je zazvonio mobitel i on se javio. Pricao je brzo i uzbudjeno na spanskom, pa je Helena pretpostavila da situacija ide u smjeru koji je on zelio.“Idem” - rekao joj je i pokupio torbu sa zadnjeg sjedista.
“Ides na trening?” - pitala ga je uzbudjeno.
“Trenirat cu sam na posebnom dijelu terena” - rekao je. ”Tako ce razumjeti moju poruku, a ja cu ipak biti na treningu”“Mudro” - rekla je Helena i namignula mu.
“Mislim da je ovo dan odluke” - rekao joj je Mateo i poljubio je strasno. Nesto se promijenilo nakon poziva. Helena se samo nadala da je na bolje.* * * * * *
Aleksandra je polako ustala iz kreveta, ne zeleci da probudi Dejana. Znala je da ga ceka napornih nekoliko mjeseci, sto fizicki jer je morao da podnosi uzasnu bol, sto psihicki, jer je znala kolika steta moze nastati neigranjem.
Napravila je sebi kafu i upalila tablet. Bilo joj je davno vrijeme da zapocne svoj dan, ali kad se probudila prije dva sata, nije joj se dalo ustajati, pa je nekako ponovo zaspala.Voljela je zapoceti svoj dan u miru, sa vremenom da organizuje svoje misli i da dopusti sebi trenutke organizacije prije nego sto pocne bilo sta raditi.
Nadala se da ce stici da sve uradi iz Liverpoola, mada znala je da su sanse za to jako male. Ali iz nekog razloga, bilo joj je tesko ostaviti Dejana. Znala je da realno nije trebao njeno prisustvo, ali ona je voljela da misli da je njena podrska cinila zivot bar malo laksim.Iznenadjeno je pogledala u tablet i vidjela da je imala mnogo neprocitanih poruka. Otvorila je viber i uzadhnula.
Uvijek kad odluci da ugasi mobitel na jednu noc, nekako se desi milion stvari koje bi je zanimale.
Otipkala je brzo Helenin broj i na njeno iznenadjenje, Heleni je dugo trebalo da se javi. Inace, s obzirom da joj je mobitel bio uklesan u dlan, javljala se na prvo zvono.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.