39.

196 10 0
                                    


“I dobro, kakva je napetost izmedju tebe i Dejana?” - pitala je Helena Aleksandru dok su razgovarale na telefon.Helena se vracala iz shoppinga, nakon sto je ostavila Franku i Rakel na aerodromu.
Glava ju je jos uvijek boljela, ali nadala se da ce joj tusiranje i odmor pomoci da dodje sebi.

Ni sama nije znala sta joj se tacno desilo da se ponasala onako kao sinoc. Nakon nekog vremena na nogama pocela se prisjecati vecine stvari koje je radila i, iako je to bilo normalno Helena ponasanje, neke stvari su bile dramaticne cak i za nju.
Ali sta je bilo bilo je, nije imala namjeru da place nad prolivenim mlijekom. Pogotovo jer je jos uvijek bila u losem stanju.

“Opet smo se posvadjali” - rekla joj je Aleksandra. ”Pogodi oko cega” - dodala je.
Helena se ujela za obraz da ne bi nista rekla. Znala je razlog zbog kojeg su se Aleksandra i Dejan svadjali, samo joj Dejanovo ponasanje nije bilo najjasnije. Aleksandra zaista nije davala nimalo povoda Hazardu. On je to sve sam od sebe radio.

“Pretpostavljam da je bilo dreke” - rekla je Helena.
“Zasto zaboga?” - pitala je Aleksandra. ”Pa ne mislim mu davati povoda za takvo ponasanje, niti dozvoljavati da se neko dere na mene ni krivu ni duznu. Sada polako vec testira granice moje smirenosti. A ti znas da to nisu granice koje bi se trebale testirati”

“Znam” - odgovorila je Helena. ”Ali...”
“Prije nego sto pocnes da branis svog prijatelja, moram ti odmah reci ako pocnes s tim da cu ja stati na Mateovu stranu” - dodala je.
“Izvini, na Mateovu stranu?” - pitala je Helena. ”Mateo i ja nismo u svadji” - dodala je.

“Pa vjerovatno jer si otisla da se provodis nakon sto si sinoc napravila glupost za gluposcu. Ali pretpostavljam da je Mateo malcice ljut” - rekla je Aleksandra
“Zasto bi bio ljut?” - pitala je Helena tvrdoglavo. ”Nije me upoznao u biblioteci. Znao je kakva sam kad je pristao da bude sa mnom”

“Boze, ti i Dejan ste jedna te ista nenormalna osoba” - rekla joj je Aleksandra. ”I neko bi vam oboma trebao objasniti sta znaci biti u vezi. Oboje smatrate da bi neko trebao da trpi sve vase hirove jer ste vi zaboga takvi, a vi ne uzimate nicije osjecaje u obzir osim svoje”

“Jesi li sigurna da se ovdje radi o mom ponasanju?" - pitala je Helena. Aleksandra je duboko udahnula i Helena je mogla cuti kako gubi zivce preko telefona.

“Da, radi se o tvom ponasanju” - rekla joj je Aleksandra. ”Iako Mateo dozvoljava da se ponasas kao razmazena princeza vecinu vremena, to ne znaci da bi trebao. I ne znaci da ti treba da iskoristavas njegovu dobrotu”.

“Ti bi trebala da si moja prijateljica” - rekla joj je Helena.
“Helena” - rekla je Aleksandra polako. "Ovo ti govorim na najljepsi moguci nacin i to je zadnji atom razumjevanja koji imam” - dodala je. ”Probudi se” - povikala je glasno, a Helena se uhvatila za glavu.
“Uzasna si” - rekla je Helena.

“Pa bar nekome da nanesem bol” - rekla je Aleksandra kroz smijeh.
“Evo me pred kucom” - rekla je Helena. ”I budi fina prema mom drugu” - dodala je Helena.
Aleksandra joj je bez rijeci samo spustila slusalicu.
Izasla je iz auta i uzela kese iz shoppinga. Aleksandra je sigurno pretjerivala - pomislila je u sebi, Mateo sigurno nije bio ljut.

“Mateo” - zovnula je da vidi gdje je. Nije cula odgovor, pa je krenula prema spavacoj sobi da ostavi stvari. Ali cula je neko cudno udaranje koje je dolazilo sa strane gdje je bio bazen.
Izasla je i vidjela Matea kako kraj bazena, udara kosarkaskom loptom od beton. Majica mu je bila mokra, pa je pretpostavila da je vec neko vrijeme bio na igralistu.

“Hej” - rekla je u znak pozdrava. Nasmijao se ka njoj, pa bacio loptu. Promasio je kos, pa iznervirano uhvatio loptu.
“Mislim da sam potrosila citav svoj predujam za knjigu” - rekla je Helena sa osmijehom na licu. Mateo nije prokomentarisao. Pokusala je opet.
“Ali mislim da ce ti se svidjeti stvari koje se nalaze u ovim kesama” - rekla mu je pokazujuci mu dvije kese. Nastavio je da udara loptom.

From England with love 💚Where stories live. Discover now