"Ja vise ne znam sta se desava s njima" - gundjala je Aleksandra, gledajuci utakmicu. Ona i Helena su sjedile kod nje kuci i gledale Chelsijevu utakmicu. Danas je bilo toliko hladno, da ni njoj ni Heleni nije padalo na pamet ici na stadion.
"Prije deset dana glatko pobijede City, sad gube od jebenog Leicestera" - nastavila je gundjati. "Sarri nesto pogresno radi, samo ne znam sta. Ne ide mi u glavu kako gubi utakmice protiv bezveznih klubova, a pobjedjuje protiv jakih. Vidi, jos je i Kovacica izveo" - dodala je, pa pogledala u Helenu, nakon sto nije dobila nikakvu reakciju od nje.
Ona je sjedila pored nje s telefonom u rukama, drzeci slusalice u usima. Aleksandra nije ni primijetila kada je prestala da obraca paznju na nju i na utakmicu. Vrlo vjerovatno da je nije ni slusala vecinu vremena.
"Hej, slusala sam to!" - pobunila se Helena nakon sto joj je Aleksandra izvadila jednu slusalicu iz uha. Pogledala je na ekran njenog telefona i vidjela da je po milioniti put slusala pjesmu Shallow.
"Sta je vise s tobom i tom pjesmom?" - pitala je Aleksandra. "Po cijele dane slusas samo nju."
"Pa svidja mi se." - rekla joj je a Aleksandra je pogledala znacajno.
"Nema nikakve veze s tim da vjerovatno zamisljas Bradleya gologuzog ispod sebe, dok to slusas?" - pitala je.
"Ne ispod, na sebi " - ispravila je Helena. "Bolje ga vidim kad je na meni."
"Boze me sacuvaj " - odmahnula je Aleksandra glavom. "Tacno cu ga zamoliti da ti dodje na djevojacko i da te odradi prije nego se udas. Barem da se smiris po pitanju njega jednom za sva vremena. To ce ti biti moj svadbeni poklon."
"Ma da, kao da ti nikada nisi razmisljala o toj opciji." - optuzila je Helena.
"O opciji Bradleya na tebi?" - pitala je Aleksandra zgrozeno. "Drugarice, to je zadnja stvar koju bih zamisljala."
"Ne, nego o njemu na tebi" - rekla joj je Helena.
"Ti znas da se ja ne upustam ni u sta sa zauzetim muskarcima." - rekla je Aleksandra. "Pa ni u mastarije o njima."
"Ma daj molim te" - Helena je odmahnula rukom. "Ti da si ikada jednu rijec rekla, Irina bi bila davna proslost. Samo bi se prasina vidjela iza Coopera."
"Nisi normalna majke mi" - rekla joj je Aleksandra, prebacujuci paznju ponovo na utakmicu. Helena je danas ocito ponovo popila pogresnu terapiju.
U tom trenutnu, jedan igrac protivnicke ekipe je grubo startao na Hazardu. Eden je pao na tlo, previjajuci se od bolova i pokazujuci na svoje stopalo.
Medicinska ekipa Chelzija, na celu sa Timom, glavnim doktorom, je odmah uletila na teren, pritrcavajuci Edenu. Kamera je prikazala Sarrija koji je, malo je reci, bio bijesan. Mlatarao je rukama, deruci se ka medicinskom timu, pri tome sutirajuci nogama boce s vodom koje su mu se nalazile na putu.
"Sta se desava?" - pitala je Helena.
"Nisam bas najsigurnija." - rekla je Aleksandra, pokusavajuci da shvati zasto je Sarri bio toliko ljut.
Rezija je vratila snimak i ona je vidjela da sudija nije prekinuo Chelzijev napad nakon prekrsaja nad Edenom vec je pustio prednost. Chelzi je mogao postici izjednacujuci gol da medicinski tim nije uletio bez sudijske dozvole i tako prekinuo utakmicu.
"Auuuu" - rekla je Aleksandra, odmahujuci glavom. "Sarri ce nekome glavu otkinuti nakon utakmice" - dodala je.
"Meni ovdje nista nije jasno" - rekla je Helena.
"Medicinski tim je bez dozvole prekinuo akciju gdje je Chelzi mogao zabiti gol." - objasnila joj je Aleksandra sto je jednostavnije mogla.
"Aha" - rekla je Helena, klimajuci glavom. Aleksandra je tacno na njoj mogla vidjeti da joj i dalje nista nije jasno, ali jok se nije dalo detaljnije objasnjavati. Znala je da svakako to Helenu nista ne zanima i samo ce izgubiti vrijeme.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.