72.

221 11 1
                                    

“Imas li sta u planu za danas?” - pitao je Mateo Helenu, lijeno spustajuci poljupce po njenom vratu. Ona se izvila, pa ga poljubila.

Lezali su u krevetu isprepleteni, uzivajuci jedno u drugom. Bilo je jos rano ujutru, ali nakon sinocnje utakmice, nijedno od njih nije spavalo.

“Ne” - rekla je Helena jednostavno. ”Misli,  trebala bih pisati, ali Hazardova afera sa Aleksandrom ne pomaze mojoj inspiraciji. Uporno pokusavam da ga napravim savrsenim i onda se gubim”

“Siguran sam da ces uspjeti” - rekao joj je. "Jer danas si svakako samo moja. Odlucio sam da jedan slobodan dan koji imam provedem sa tobom u krevetu. Zato, skupi energije, popij malo vode i nadji vise tu pregacu o kojoj si govorila danima” - dodao je.

Helena se pocela smijati, pa se izvukla iz njegovog zagrljaja.

“Ne” - rekao je. ”Sta sam ja rekao o odlazenju od mene?” - pitao je.

“Kako znas da nisam otisla da napravim rucak i obucem pregacu?”

“Zato sto bih odmah isao u crkvu kad bih vidio tebe da kuhas” - rekao joj je. Helena je zakolutala ocima i otisla u kupaonicu. Ako se mislila razbuditi, definitivno se morala istusirati. Po svoj prilici hladnom vodom.

“Helena” - cula je kako je Mateo doziva i otvorila vrata kupaonice. Provirila je, sakrivajuci se iza vrata.

“Je l' se to krijes da te ne vidim golu?" - pitao je Mateo i poceo se smijati.

“Odjebi Mateo, sta ti treba?” - pitala je sad vec pomalo iznervirano.

“Zvoni ti mobitel” - rekao je i pokazao joj telefon.

“Ko je?” - pitala je. On je pogledao u mobitel i slegnuo ramenima.

“Nepoznat broj, ali je spanski broj definitivno”. Helena je slegnula ramenima.

“Javi se i vidi sta ko hoce i pusti me da se idem istusirati” - rekla je i zatvorila vrata kupaonice za sobom.

Mateo je uzeo mobitel i javio se.

“Kad si mi mislila reci da se udajes za njega?” - pitao ga je muski glas na spanskom. Mateo je iznenadjeno pogledao u broj. Smijesan si Mateo, vec si vidio da je nepoznati broj. Glas mu je bio poznat, ali Mateo nije znao odakle.

“Bilo bi malo cudno da ti ja to govorim s obzirom da sam musko” - rekao je Mateo. Muskarac sa druge strane je cutao nekoliko trenutaka.

“Mogu li pricati sa Helenom?” - pitao je.

“Ako mi kazes ko si, reci cu joj da si zvao” - rekao je Mateo. "Trenutno je zauzeta".

“Reci joj samo da je Fernando pozdravio” - rekao mu je i spustio slusalicu. Mateo je iznenadjeno gledao u telefon. Pa, za prvi put, nije bio los razgovor sa Fernandom Torresom.

Cekaj, kako je on mislio da se Helena udaje?

Brzo je uzeo svoj mobitel i otisao na Daily Mail.

Da, jebemu - pomislio je.

Brzo se obukao i otisao u kuhinju. Sjeo je za sank i pregledao sve naslove u novinama.

“Ko je bio?” - pitala je Helena ulazeci u kuhinju u ogrtacu, suseci kosu peskirom.

“Da, Fernando te je pozdravio” - rekao je Mateo zamisljeno, gledajuci i dalje u telefon. Helena je stala i pogledala ga iznenadjeno.

“Molim?” - rekla je. Ton njenog glasa ga je trznuo. ”Koji Fernando?”

“Torres” - rekao je Mateo. ”Helena sjedi, moramo razgovarati”

Helena je prosla svaki moguci scenario u glavi. Ali nije se cula sa Fernandom od njihovog raskida. Da, on je zvao i slao poruke, ali Helena nije zeljela da ima ikakvu komunikaciju s njim.

From England with love 💚Onde histórias criam vida. Descubra agora