Helena se probudila i primijetila da Mateo nije u krevetu. Uzela je telefon i vidjela da je vec bilo dvanaest sati. Ocito je u procesu prespavala pola dana.
Ustala je polako i krenula u potragu za Mateom. Nasmijala se blago kada je u drugom dijelu apartmana vidjela za stolom pladanj sa doruckom.“Otisao sam na trening. Nisam te htio buditi, ali sam pretpostavio da ces biti gladna kad ustanes” - napisao je u prouci koja je stajala na pladnju. Helena se nasmijala i spustila poruku.
Namjestila se ugodno na kaucu i otvorila laptop. Prica o Hazardu je polako u njenoj glavi dobijala oblik i to je strasno veselilo.
Bilo joj je lagodno druziti se s njim. Hazard nije bio napuhan i bahat kao mnogi drugi nogometasi. U svojoj glavi ga je najcesce poredila sa Gerrardom.Ali, dok su njeni prsti prelazili preko tipki tastature, razmislila je koliko je to zaista bilo tacno. Iako se Hazard cinio miran na prvi pogled, u nekoliko navrata vidjela je u njemu vatru kakva se rijetko nalazila kod nogometasa. To nije bila sujeta, on je zaista znao koliko je dobar.
Sa 16 miliona koliko mu je Chelsea placao svake godine, Helena se iznenadila da nista na Edenu Hazardu, osim njegovog talenta na terenu, nije pokazivalo slavu koju je imao. Ni auto koje je vozio, ni kuca koju je iznajmljivao, sve je bilo poprilicno normalno za jednog nogometasa.
Helena je pretpostavila da se tu radilo o tome da jos uvijek nije nasao posebnu osobu sa kojom bi dijelio svoje bogatstvo. Ali biti prljavo bogat i popularan, a nemati djevojku, nije dolazilo bez svojih prednosti i mana.
U nekoliko navrata je pokusala da zaista shvati sta je to Eden trazio u djevojkama, a da jos uvijek nije nasao i zakljucila je da su mu ocekivanja bila pretjerano visoka. I, iako je imao more obozavateljica spremnih na sve za samo nekoliko uzarenih pogleda, Hazard je svoj sarm drzao pretezno za sebe. Ta savrsena djevojka u njegovim ocima, imala je kvalitete koje ni sama Helena nije znala hoce li moci spustiti na papir.
Formiranje likova joj do sada nije islo tesko. Lagano je citala sve svoje dosadasnje teme pisanja, pa i njihove ljubavne partnere, ali Edenova misteriozna djevojka jos uvijek nije dobila lik u Heleninoj glavi.
Procitala je nekoliko redaka koje je napisala juce, u nadi da ce joj doci neka vrsta inspiracije u tom smijeru, ali i danas je bilo bez posebnog oblika. Vratila se pisanju stvari koje je znala. Djevojka ce uskoro dobiti lik, mogla je to osjetiti, ali Eden je jos uvijek bio povucen u pricama na tu temu.
Bila je zadubljena u pisanje nastavka, kad je cula da su se vrata od hotelske sobe otvorila.
“Eno moje Helene” - rekao je Mateo, ulazeci unutra sa osmijehom na licu. Helena se nasmijala. Da mu se ne bi desilo da opet izjavi neku kardinalnu glupost tipa eno moje zene, Mateo se sada drzao toga da joj ne daje nikakve nadimke i da je jednostavno zove moja Helena.“Hvala na divnom dorucku” - rekla mu je kad je prisao da je poljubi.
“Odlazim da se istusiram” - rekao je. Vjerovatno je primijetio da je Helena jos uvijek bila zadubljena u pricu o Hazardu.“Jos uvijek mu je u mislima bio dan kada je prvi put vidio, tako daleku i zamisljenu. Pitao se hoce li ikada imati priliku da se upozna s njom, da bude dio njenog zivota. Nije znao tacno sta ga je toliko privlacilo na njoj. Iako je bila najljepsa zena koju je u zivotu vidio, njena privlacnost nije se zasnivala na tome. Ne, bilo je nesto u njoj, tako ostro, divlje i neukrotivo, nesto toliko magnetno da je osjetio da ga je privlacila iako joj nije bio ni blizu. Nije bio sramezljiv kada su zene bile u pitanju, znao je svoje kvalitete, ali ona je bila enigma kojoj nije dorastao. Ne, ona nije mogla da bude zavedena obicnom pricom i hvalisanjem. Ne, ona je bila mnogo vise od toga. Ako bi se odlucio na taj poduhvat, trebat ce mu svi resursi koje je posjedovao. Jos uvijek nije bilo vrijeme za upoznavanje."
Procitala je nekoliko puta sta je napisala i zadovoljno uzdahnula. Bilo je dovoljno da oformi kostur veze za koju je mislila da ce Hazardu biti zadovoljavajuca.
“To je bilo brzo” - rekla je Helena Mateu kad je izasao iz kupaonice. Mateo je prosao peskirom kroz kosu i nasmijao se.“Pa tusirao sam se vec jednom poslije treninga, ali nisam nista zelio ostaviti slucaju” - rekao je i zagrlio je. Kao da se necega sjetio, odvojio se od nje i otisao do svoje torbe.
Izvukao je nesto i dosao do Helene.
“Zola ti je poslao ovo” - rekao je i pruzio joj knjigu. Helena se zadovoljno nasmijala.Trazila je knjigu o Chelsiju koja ce joj najbolje objasniti sta je to tacno natjeralo Drogbu da nazove Hazarda i trazi od njega da potpise ugovor, a Zola je imao pristup i starim arhivama.
“A Rudiger ti je poslao ovu kesu” - rekao joj je i pruzio joj kesu sa Chelsijevim logom na njoj.
“Sta uopste Rudiger tebi salje u tim kesama svake sedmice?" - pitao je Mateo. Helena mu je namignula.
“Slike svog alata” - rekla mu je i poljubila ga brzo.“Molim te nemoj me ljubiti dok pricas o Rudirgerovom alatu” - rekao joj je Mateo.Sjeo je na kauc i povukao je da mu sjedne izmedju nogu. Helena je naslonil glavu na njegova prsa, slusajuci njegovo umjereno disanje.
“Jesi li umoran?” - pitala ga je, a on je klimnuo glavom.
“Nisam navikao na ovaj tempo” - priznao je. ”Igra u Spaniji je mnogo sporija nego u Engleskoj, a treninzi i utakmice svaka tri, cetri dana me umaraju vise nego sto sam ocekivao” - objasnio joj je.
“Znam” - rekla je Helena. ”Ali to si trazio, zar ne? Igranje u prvom timu zahtjeva vece napore”“Nisam rekao da nisam zadovoljan tim” - rekao joj je. "Samo da sam umoran” - dodao je i poljubio je u kosu.
“Helena” - rekao je nakon nekoliko trenutaka. Helena se okrenula da ga pogleda. Sklonio je kosu s njenog lica, pa je pogledao s afekcijom.
“Kad mislis da iselimo iz ovog hotela?” - pitao je, a ona se pocela glasno smijati.“Ne placaju te dovoljno u Chelziju?” - pitala ga je Helena.
“Ne, samo ne znam kako ti nije dodijalo biti u hotelu” - rekao joj je.“Ne znam sta da ti kazem” - rekla mu je. "Navikla sam na to. Uvijek kada bih pisala knjigu bila sam u hotelima. Ne bunim se protiv spremnih obroka i ciste posteljine bez da moram pomjeriti prstom”.
“Ja sam mislio da zelimo da napravimo zivot u Londonu” - rekao joj je Mateo. ”Hotelska soba, ma koliko god ona bila ekstravagantna, nije nesto sto sam ocekivao od zivota ovdje s tobom”
Helena se pitala sta je to tacno bilo to sto je Mateo zamisljao s njom. Ali jedan dio nje je i znao. Samo sto ta slika ocajne kucanice u kuci prevelikoj za njih dvoje, nije odgovarala slici onoga sta je ona zeljela od njihovog zivota.
Znala je da je Matea jos uvijek privlacila ta idila zene koja te ceka poslije treninga sa spremnim ruckom i odusevljenjem da slusa tacno koliko je puta udario loptom u okvir gola. Ali ona nije bila ta zena.
“Iskreno” - rekla mu je Helena. "Velika kuca mi se cini malo nepotrebnom. Ti si vecinski na treninzima ili na utakmicama, a meni ne treba toliki prostor. Ovo je dovoljno”
“Zar ne bi voljela imati svoj ured gdje bi mogla pisati?" - pitao je. "Ili bazen?”“Meni je samo bitno da sam s tobom” - rekla mu je. ”Tu se osjecam kao da pripadam. Nije mi bitno gdje.”
“Da, a kad si prije mjesec dana kukala kako te vucaram po hotelskim sobama, to ti nije padalo na pamet” - rekao joj je, zezajuci je.“Tada sam htjela da napravim poentu” - rekla je Helena. ”Sada imam sve sto zelim”
“Ti znas da ti ja ne mogu reci ne” - rekao joj je. ”Zelim da imas sve sto zelis”“Onda zelim jos jednu porciju onih palacinaka, ali da nam ostave citavu bocu cokoladnog sirupa. Mozda ce nam trebati kasnije” - rekla mu je i namignula mu.
Mateo se nasmijao i otipkao broj za room service.“I onda se pitas zasto sam umoran” - rekao joj je kolitajuci ocima. ”Ti ovdje po citave dane spavas i onda imas energije da me uznemiravas. A ja jadan, od mene samo kostur ostao”.
“Hajde, hajde, nemoj puno da pricas” - rekla mu je Helena, otvarajuci kesu koju joj je Rudiger poslao. Ah, Rudiger je znao tacno sta iz Chelsijevog shopa poslati, a da joj se svidi.
KAMU SEDANG MEMBACA
From England with love 💚
Fiksi PenggemarHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.