"O kakvom druzenju Dejan prica?" - pitala je Aleksandra Helenu nakon sto je procitala Dejanovu poruku. Proslo je desetak dana otkako je otisao u Ameriku sa Liverpoolom na pripreme i sutra se trebao vratiti. A ona je iskoristila priliku pa dosla na par dana kod Helene u London dok se Kovacic ne vrati sa svojih priprema.
"Drugarice, nisam bas sigurna da zelim da znam o kakvom vasem druzenju Dejan prica" - rekla joj je Helena, praveci zgrozenu facu.
"Sigurna sam da ne prica o toj vrsti druzenja na koju ti mislis, obzirom da je rekao da ukljucuje Matea i tebe" - rekla je pa zastala na trenutak, sireci oci. "Barem se nadam da ne prica o tome".
"U jebo te, trebao me ranije obavijestiti, da odem na depilaciju" - rekla je Helena.
"Mateo se vraca veceras" - podsjetila je Aleksandra. "Sigurna sam da je tvoja pista ulastena i spremna" - dodala je smijuci se.
"Istina" - klimnula je glavom. "Ali za Dejana bih to napravila drukcije. Cula sam da on voli kada ponegdje trava naraste".
"Kako ti znas sta... " - krenula je Aleksnadra da pita ali je odustala. "Znas sta, ni ne zanima me. Ali jedno je sigurno, ugasicu vam tu jebenu grupu kad tad".
Helena se pocela glasno smijati, pruzajuci joj casu s vinom. Sjela pored nje pa uzela telefon u ruke.
"Hmmm, i Mateo prica o nekakvom druzenju" - rekla je nakon sto je procitala njegovu poruku. "Sad sam zvanicno zabrinuta. Kaze reci Aleksandri da ne ide kuci veceras".
"Okej, sta tacno Mateo zeli od mene?" - pitala je.
"Sta, tvoja pista nije spremna?" - pitala je Helena glasno se smijuci.
"Pa, moj covjek dolazi tek sutra" - rekla joj je Aleksandra. "Tako da sam je tek sutra imala namjeru spremiti".
"Boze" - odmahnula je Helena glavom. "Nego sad ozbiljno, kaze da ne ides kuci veceras. Dejan ce sutra doci u London kod nas".
"Mislim da je Mateo malo nostalgican" - rekla je Aleksandra. "Nedostaje mu nasa cetvorka, je l' da?" - pitala je a Helena je klimnula glavom.
"Mislim da je Mateo sretniji sto ste se ti i Dejan pomirili nego sam Dejan" - priznala je. "Sve vrijeme dok sam bila u Americi, samo sta je radio pitao je sta rade Aleksandra i Dejan. Vise je pitao za vas nego sta ja radim i kako mi je".
"Ah, a tebi jadnoj bas bilo tesko 24 sata na dan gledati u Kroosa" - prevrnula je ocima. "Kad amo vec kod Amerike. Ova solja je stvarno jedino sto si mi kupila??" - pitala je pokazujuci na solju na kojoj je pisalo I love Boston.
"Budi sretna pa si ista dobila" - odbrusila je Helena ljutito. "Sta ti mislis da sam ja radila u Americi? Hodala po shopping centrima? Provela sam deset dana zatvorena s ljudima koje ne znam i od kojih me vecina njih ni ne zanima u zivotu. Ja sam radila dok su neki landarali guzice po Italiji i Grckoj!"
Aleksandra je gledala u nju podignute obrve. Interesovalo je sta se odjednom desilo. Od relativno normalne, Helena je za svega nekoliko sekundi presla u neuroticnu.
"Mislim da si danas uzela preveliku dozu kucke" - rekla joj je. "Ne znam samo zasto se zalis. Nije da nikad nisi isla s nekom ekipom na pripreme. S tim istim Realom si bila mjesecima kad si radila Ronalda. Zato mi molim te nemoj pricati o problemu odlaska na pripreme, nego mi reci u cemu je zaista problem?"
Helena je cutala nekoliko trenutaka, ljutito gledajuci u suprotnu stranu.
"Mislis li da sam pogrijesila?" - pitala je naposljetku a Aleksandra je upitno pogledala. "S Mateom?" - pojasnila joj je.
"Oh Boze" - Aleksandra je uzdahnula, prevrcuci ocima. "Sta ti je Torres rekao?"
"Zasto mislis da je on ista rekao?" - pitala je Helena, praveci se da nema pojma o cemu Aleksandra prica.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
From England with love 💚
ФанфикHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.