43.

184 12 7
                                    


"Sta mislis, koliko je tacno Dalic ljut zbog ono debakla sa Spanijom?" - pitala je Dejana dok su doruckovali. Proslo je dovoljno vremena od utakmice sa Spanijom a Aleksandra jos uvijek nije bila sigurna koliko su se strasti stisale nakon tog debakla.
"Ljut je malo pregruba rijec za Dalica." - rekao je Dejan. "On nije sposoban za tu vrstu emocije. Prije bih rekao da je razocaran rezultatom i zabrinut za buducnost. Sto pitas?"

"Ah , zakazala sam sastanak s njim prekosutra u Zagrebu. Idem da ga molim da prebaci okupljanje reprezentacije u Zagreb umjesto u Rijeku, pa me interesuje koliko ce biti raspolozen da mi udovolji." - rekla mu je.
"Zlatko ima veliko postovanje prema tebi i svemu onome sto si uradila za nas u Rusiji." - objasnio joj je Dejan. "Siguran sam da ne postoji stvar koju bi mogla traziti od njega a da ti on to ne ucini." - dodao je.

"Nadam se da si upravu." - rekla je. "Inace ce mi propasti citava organizacija promocije"
Razgovor im je prekinula zvonjava Aleksandrinog telefona.
"Neki nepoznat bosanski broj" - rekla je Dejanu, gledajuci u telefon.
"Halo?" - javila se nakon treceg zvona.
"Gospodjica Reeves?" - cula je zenski glas sa druge strane.
"Ja sam" - odgovorila je. Glas joj nije bio poznat tako da je pretpostavljala da se do sada nije susrela osobom koja zove.
"Ovdje Esma, televizija Hayat." - predstavila se djevojka. "Voljela bih porazgovarati s vama o eventualnoj saradnji, ako imate vremena"

"Imam nekoliko minuta slobodnih" - rekla je Aleksandra i zaputila se ka radnoj sobi. Stavila je ispred sebe Helenin raspored jer je pretpostavljala da ce morati traziti njeno slobodno vrijeme ako bude prihvatila ovu saradnju. "O cemu se radi?" - pitala je.

"Od nedavno radimo emisiju o uspjesnim zenama, pa bismo voljeli ostvariti saradnju u nekom narednom periodu." - objasnila joj je.
"Vidite, mozete mi poslati mailom tacne detalje emisije da pregledam, pa bih vam se ja javila kroz par dana s odgovorom." - rekla je Aleksandra. "Samo unaprijed da vam kazem, Helena je zauzeta do pocetka novembra, ne znam je li vam to suvise kasno da cekate." - dodala je.

"Nismo se ocigledno dobro razumjeli" - nasmijala se djevojka. "Mi nismo zainteresovani za saradnju sa Helenom nego sa vama. U emisiji pricamo o zivotu uspjesnih zena u muskom svijetu i bila bi nam velika cast kada bismo mogli ugostiti tako uspjesnu zenu kao sto ste vi."

Aleksandra je na trenutak ostala iznenadjena ovim informacijama pa se onda necujno nasmijala. U svijetu novinarstva, pohvale i komplimenti u sirom otvarali vrata i svidjalo joj se sto ova djevojka zna svoj posao.

"Posaljite mi svakako mailom koncept emisije, da pogledam pa cu vam se javiti." - rekla joj je Aleksandra.
"Naravno, odmah cu vam poslati" - rekla je Esma. "Oprostite na smetnji i nadam se da cemo uspjeti doci do nekog dogovora."

Zavrsila je razgovor i naslonila se na stolicu. Ovo su bile situacije kada ona nekome kaze da joj posalje koncept emisije samo da bi ih kulturno skinula s dnevnog reda. Ali, blizila se promocija i bilo im je trebno sto vise medijskog interesovanja. A o cemu god da je ta emisija, Aleksandra je bila sposobna da je okrene u smijeru u kojem ona zeli.
Da, mislim da cu prihvatiti to gostovanje - pomislila je. Reklame nikad dosta.

                         * * * * * *

Pogledala je jos jednom ono sto je napisala i zadovoljno klimnula glavom. Svidjalo joj se u kojem pravcu je isla Hazardova knjiga, a najvise od svega joj se svidjalo sto je imala mnogo inspiracije. Lagala bi kada bi rekla da nije imala odredjene sumnje oko toga kako ce ici ovaj projekt. Zato je sada bila prilicno iznenadjena kako joj je ovo sve islo glatko.

Zatvorila je laptop i ispruzila ruke preko glave, s namjerom da se protegne. Zatvorila je oci i rukama presla nekoliko puta preko vrata. Ocigledno je ponovo izgubila pojam o vremenu dok je pisala, obzirom da je sva bila ukocena.
Otvorila je oci i naglo se trznula. Ispred sebe je ugledala veliki buket crvenih ruza i njenu omiljenu bombonjeru.
"Bio sam kreten" - rekao joj je, obavijajuci ruke oko njenog struka. Nije ni primijetila da je dosao kuci, niti ga je cula kada joj je prisao sa cvijecem.

From England with love 💚Where stories live. Discover now