9.

225 13 6
                                    

Aleksandra je zbunjeno gledala u poruku na svom ekranu. Bila je sigurna da je soba koju su rezervisali za noc bila drugi broj. Ali opet, moglo joj se desiti da je zamijenila sobu u kojoj je bila Helena i sobu u kojoj je ona s Dejanom.
Provukla je karticu koju joj je dao momak sa recepcije i usla u sobu. Nasmijala se kad je vidjela ruze na stolu i ostala pomalo iznendjena kad je shvatila da je ovo bio apartman, a ne soba.

“Dejane” - rekla je glasno, ali nije bilo odgovora. Presla je po sobi i vidjela poruku kraj buketa cvijeca.
“Cekam te u kupatilu” - pisalo je u poruci, a ona je odmahnula glavom. Ko bi rekao da je on kralj drame.
Usla je polako u kupatilo, a Dejan je lezao u jacuzziju punom pjene, drzeci casu sampanjca u ruci.

“Cinilo se kao da ti je trebalo malo oduska” - rekao joj je.
“Meni se cini kao da tebi ovdje treba oduska, a ne meni” - dodala je i polako otkopcala haljinu.
“Ja sam jako zadovoljan nacinom na koji se odvija ova vecer” - rekao joj je. ”A cinjenica da nikada nisi izgledala ljepse nego veceras me je malo uznemirila”.

Aleksandra mu je prisla i poljubila ga senzualno. Osjetila je njegove ruke pune pjene na svom licu, ali nije joj smetalo.
“Ima li jedna casa za mene?" - pitala ga je, ulazeci u vodu. Temperatura vode je bila savrseno ugodna, kao da je tacno znao sta bi joj sada godilo. Sjela je izmedju njegovih nogu i ledja naslonila na njegova prsa.

Zadovoljno je uzdahnula i otpila malo sampanjca.
“Bio si upravu” - rekla je. ”Tacno mi je ovo trebalo”.
“Ja uvijek znam sta tebi treba” - rekao joj je i poljubio je u rame. ”Cime sam ja zasluzio da imam najljepsu djevojku na svijetu?” - pitao je spustajuci poljupce na njen vrat.

“Pa bio si jako dobar ovo ljeto” - rekla mu je Aleksandra.
“Hvala ti sto si tako divna” - rekao je, grleci je.
“Nesto si nevjerovatno osjecajan veceras” - rekla mu je okrecuci se da ga poljubi.

“Iskreno, citavo vece se osjecam kao najsretniji muskarac na svijetu. Ucinila si me jako sretnim” - rekao joj je. Aleksandra nista nije odgovorila, samo ga je poljubila.
Dopustila je svojim poljupcima da govore umjesto nje. I ona je bila jako zahvalna na tome sto ga je poznavala.
“Ovo je bilo najljepsih nekoliko mjeseci u mom zivotu” - rekla mu je.

Njegove ruke su prolazile kroz vodu lagano preko njenih butina, dizuci joj raspolozenje u smjeru u kojem je on zelio.
“Volim te” - rekao joj je, uranjajuci u njenu toplinu. Aleksandra je uzdahnula jako kad su im se tijela sastala, premjestajuci se da ima bolji pristup.Stresla se od prekrasnog uzitka koji je strujao njenim tijelom. I rijeci vise nisu bile potrebne.

                         * * * * * *

“Dobro jutro” - pozdravila ih je Helena veselo. Svi su sjedili za doruckom i veselo razgovarali.
“Oh ne” - rekla je Aleksandra, stavljajuci ruke na usta. ”Sta si uradila Kovacicu?” - pitala je iznenadjeno.

“Nisam mu nista uradila." - rekla je Helena i zadovoljno sjela.
“Mislim da je Kovacic jadan negdje zavezan, bez hrane i vode” - rekla je Aleksandra tiho.
“Mateo nije spavao ovdje sinoc” - rekla je Ivana veselo. ”Mislim da se vratio u Zagreb”.

“Da, sestra mu se danas udaje” - dodao je Vedran. Franka mu je sjedila u krilu i uzurbano listala po mobitelu.
“Sve su slike tako divne” - rekla je odusevljeno, a svi su se nasmijali.

“Eto bar ces imati lijepe slike da gledas dok Corluka bude ganjao loptu po Rusiji” - dodala je Aleksandra.
“Doduse, ni meni se Mateo nije javio” - rekao je Luka ”To je cudno, uvijek mi se javi kad dodje negdje”
“Pa kako ce ti se javiti kad je zavezan u vinskom podrumu” - rekla je Helena.

“Aha!” - proderala se Aleksandra. ”Znala sam da se nesto desava”
“Ja sam pio kafu s Helenom jutros u pet, nema sanse da je sve to stigla do tada” - rekao je Mandzukic.
“Zasto idalje pricamo o tome?” - pitala ih je Helena. ”Zar nemamo neke bolje teme za ovo divno jutro?” - pitala je.
“Helena, pomozi mi da donesem jos kroasana” - rekla joj je Aleksandra i povukla je za sobom.

“Sta se desava?” - pitala je iznenadjeno. Helena je uzdahnula, ali nije mogla da zaustavi ogromni osmijeh koji joj se formirao na licu.
“Pomirli smo se” - rekla joj je jednostavno.
“Oh hvala Bogu” - rekla je Aleksandra i zagrlila je. "Iskreno, vidjela sam sinoc da se nesto desava, ali nikad se s tobom ne zna. Kako si se ipak odlucila na to?” - pitala je.

“Ne znam” - rekla je Helena. ”U jednom trenutku nista drugo nije bilo vazno. Nismo ni pricali o tome sta se desilo u Rusiji. Jednostavno smo samo pricali i nekako je bilo, ne znam, normalno. Prirodno. Pa smo odlucili da idemo polako da vidimo sta se moze desiti”
“Polako?” - pitala je Aleksandra iznendjeno. ”Ti? Kraljica drame? Polako?”

“Hej, moglo bi se desiti” - rekla je Helena. ”Mislim, probala sam sve druge opcije” - dodala je.
“I sta sada?” - pitala je Aleksandra. ”Mislim, sto si jos uvijek ovdje sa nama umjesto da si s njim?” - pitala je.
“Toliku imas zelju da me se otarasis i dobijes Lovrena samo za sebe?" - pitala je Helena.

“Naravno da ne” - rekla je. ”Ja uvijek imam Lovrena samo za sebe”
“Ne znam” - rekla je Helena. ”Odlucili smo da idemo polako a polako ne ukljucuje upoznavanje njegove porodice u sred svadbe njegove sestre” - dodala je.
“Pa desit ce se kad tad” - rekla joj je Alekaandra jednostavno. ”Zasto jednostavno ne rijesis to sada?”
Helena je pogledala ispred sebe i odmahnula glavom. Ona je znala zasto to nije radila sada. Aleksandra je pogledala i udarila je po ramenu.

“Zar je bitno hoces li im se svidjeti ili ne?” - pitala je Aleksandra. ”Svidjas se njemu, zar ne? I zelis da budes s njim?”
Helena je klimnula glavom.
“Onda nista drugo nije bitno” - rekla joj je Aleksandra. ”Vidi Helena, provodila si citav svoj zivot brinuci se sta ce svi misliti o tebi. Zaboravi na to. Ako im se ne svidis, to je njihov gubitak”.

“Nije samo to” - rekla je Helena. ”Toliko puta sam srljala u razne situacije i na kraju uvijek ja nekako najgore prosla”
“Da, ali si sinoc donijela odluku da ces biti s njim. I u dobrom i u losem. Bog zna da sam i ja napravila tu odluku kad sam tebe upoznala” - rekla joj je zezajuci je. Helena se nasmijala.
“Mislis li da bih trebala otici?” - pitala je.

“Nekad me stvarno iznenadjujes” - rekla joj je Aleksandra. ”Nekad si toliko impulsivna da te covjek ne moze savladati. A nekada kao da bi se najradje povukla u sebe. Kunem ti se, ti si podvojena licnost” - dodala je.
“Pa mozda i jesam” - rekla je Helena. ”Nikad ne znas koju ces dobiti” - dodala je.

“Ja nemam nista protiv toga da ostanemo ovdje i da ostatak ljeta provedemo zajedno” - rekla joj je Aleksandra. ”Na tebi je”
Vratile su se do stola i sjele.
“A kroasani?” - pitao je Dejan. ”Bas su mi se jeli” - dodao je.
“Donesi sam sebi kroasane” - rekla mu je Helena.

“Ah tu je Helena koju volimo i postujemo” - rekao je Dejan i nastavio da jede. Aleksandra mu je stavila ruku na rame i nasmijala se.
“Dobit ces kroasane, ne brini” - rekla mu je.
“Nekako mi zvuci kao da ces dobiti vise od obicnih kroasana” - rekla mu je Ivana i pocela se smijati.

“Ah da” - rekla je Helena. ”Sinoc sam otkrila kako Vidino ime zvuci u ekstazi. I bila sam upravu, rastavlja ga na slogove” - dodala je, a svi su se poceli glasno smijati.

“Hej, ja se necu izvinjavati” - rekao je Vida. "Ja sam svoju zenu zadovoljio” - dodao je i poljubio Ivanu.
“Gospodjice McGuire” - rekao joj je konobar i Helena se okrenula ka njemu. ”Ovo je za vas”

Helena je uzela kutiju od njega i otvorila je, zanemarujuci upite ostalih sta se desavalo. Nasmijala se kad je vidjela privjesak slova H koji je vratila Mateu.

Presla je prstima preko prelijepog komada nakita i uzdahnula.
“Dejane” - rekla je Aleksandra odjednom. ”Helena je tvoja prijateljica, je l' da?".

“Boze, ako odgovorim sa da, sta cu morati da uradim?” - pitao je.
“Mislim da je vrijeme za uslugu” - rekla je Aleksandra sa osmijehom citajuci Helenin izraz lica.

From England with love 💚حيث تعيش القصص. اكتشف الآن