33.

183 10 2
                                    


“Uredu, pokazi mi” - rekla mu je Helena dok su sjedili u njihovom hotelskom apartmanu.
“Postajes bas direktna” - rekao joj je Mateo. ”Nekada si bila puno suptilnija kad me zelis”

“Izvini, sta mislis da hocu da mi pokazes?" - pitala je.
“Pa.." - rekao je i znacajno pogledao ka dole. Helena se nasmijala.

“Ljubavi, ja kad hocu da to vidim, samo odem online i pogledam slike s treninga. Ne znam kako je bilo u Madridu, ali Chelsea ima ili pretanke trenerke ili ti moras prestati da razmisljas o meni dok ganjas loptu”

“Znaci to ti radis dok ja krvavo zaradjujem za ovaj hotel?" - pitao je. ”Zumiras genitalije mojih saigraca”
“Pa ne svih” - rekla mu je Helena. ”Samo tvoje. Mada, slucajno sam radila istrazivanje za Hazarda i ostala blago bez teksta”

“Istrazivanje?” - pitao je Mateo. ”Je l' to tako zovu ovih dana”
“Samo nevino istrazivanje”- dodala je Helena.
“Dobro nevina istrazivacice” - rekao joj je Mateo, poljubivsi je lagano. ”Sta si zeljela da ti pokazem?”

“Pa te kuce koje imas na mobitelu, laptopu ili gdje vec”
“Zasto mislis da sam to trazio?” - pitao je, a Helena se pocela smijati.
“Naivan si koliko i ja tok zumiram slike s treninga” - rekla mu je. ”Hajde, znam da su te kontaktirali sigurno sa desetak luxury houses stranica na instagramu”

“Dobro, dobro” - rekao joj je Mateo, uzimajuci mobitel u ruke. ”Jesi li sigurna da je ovo ono sto zelis?”
“Da” - rekla je Helena, gledajuci ga u oci. "Zelim da zapocnemo svoj zajednicki zivot. A ako to tebi znaci izabrati kucu sa bazenom i prozorima od poda do stropa, ko sam ja da stojim izmedju toga”

“Ti znas da je to vise od toga” - rekao joj je Mateo. Helena je klimnula glavom.
“Znam” - rekla je. "Ali volim te, plus, nije da me vodis u muzej nozeva i vatre. Bar se nadam da ne” - dodala je.

Mateo je stavio ruke na njeno lice i poljubio je a Helena je uzdahnula. Poljubac je bio toliko napet emocijama da je mogla osjetiti trnce kako joj prolaze citavim tijelom.
Od laganog poljupca od kojeg je pocelo, ljubljenje je svakim trenutkom postajalo sve uzurbanije. Izvila se kad su njegove ruke presle preko njenih ledja.

Zavukao je ruke ispod njene kosulje, uzivajuci u mekoci koze pod prstima. Helena je uzdahnula, zeleci da njegove ruke predju na osjetljivije dijelove njenog tijela.
Promijenio je polozaj i osjetila je njegovu ruku na svojim nogama. Podigao je, ne prekidajuci poljubac. Nasmijala se kad je osjetila krevet pod ledjima.

Bez rijeci je spustio glavu niz njene obraze, ljubeci je po vratu. Kad je osjetila njegove zube na osjetljivom dijelu svog vrata, glasno je uzdahnula.
“Mateo” - rekla je tiho, sapucuci njegovo ime kao molitvu. Da je bila racionalna u ovim trenucima, bilo bi joj smijesno koliko je dobro poznavao svaki dio njenog tijela. Da je htio, mogao je natjerati da zavrsi u samo nekoliko minuta.

Ali Helena je imala predosjecaj da ovo nije bio jedan od tih trenutaka. Po nacinu na koji je ljubio, znala je da ce ovo biti jedna od onih savrsenih, dugih noci ispunjenih uzitkom, gdje su oboje upoznavali svoje granice.

“Moja prekrasna Helena” - rekao joj je, dizuci joj ruke iznad glave. Obuhvatio je oba zgloba njenih ruku jednom svojom, dok joj je drugom rukom zadigao suknju.

Osjetila je trnce u tijelu kad je obucen legao izmedju njenih nogu. Mogla je osjetiti njegovo uzbudjenje i kroz tkaninu koja je bila izmedju njih i tijelo joj se bez razmisljanja izvilo na njemu. Nasmijao se, gledajuci je.

“Nemoj biti nestrpljiva” - rekao je polako. Zvuk njegovog glasa joj je tjerao krv u venama da jace kola, ali se morala suzdrzati ako je mislila da ovo potraje.

“Cini mi se da nisam samo ja nestrpljiva” - rekla je, prelazeci jezikom preko njegovog vrata. Uzdanuo je, stiscuci rukom njene butine.
“Priznajem da jesam” - sapnuo joj je. ”Jedva se suzdrzavam da te ne uzmem” - rekao joj je.

From England with love 💚Where stories live. Discover now