Uzdahnula je duboko i naslonila se rukama na kuhinjsku radnu povrsinu. Ispratila je sve goste, ostale poslala na spavanje i sada je napokon mogla na miru da odahne i da sabere misli.
Dejana nije vidjela otkako joj je Franka rekla da ga je vidjela da odlazi u sobu i znala je tacno sta je to znacilo. Nakon razgovora sa Nicolasom i njegovog pominjanja da ju je Eden odvezao u hotel, Dejan je totalno promijenio raspolozenje. Sve vrijeme je bio ljut i namrgodjen i znala je tacno da je ceka nova drama cim dodje u sobu.
A veceras se suvise lijepo provela i nije zeljela da joj bilo ko pokvari dobro raspolozenje. Ali znala je da se ta drama mora odviti kad tad pa se odlucno popela uz stepenice i usla u sobu. Svakako ce joj pokvariti raspolozenje, pa bilo to veceras ili za 3 dana, sasvim joj je bilo svejedno.
Usla je unutra i zatekla ga namrgodjenog kako lezi sa daljinskim u rukama i lista kanale.
"Napokon su svi otisli." - rekla mu je dok je umorno skidala cipele. Dejan nije nista prokomentarisao, samo je nastavio listati kanale na TV-u. Osjetila je da se bura sprema i bila je spremna na njegove napade."Mozes li mi pomoci oko haljine?" - stala je ispred njega i okrenula mu ledja, ocekujuci da ce joj otkopcati rajfezluz. Ali kada se to nije desilo, okrenula se ka njemu i pogledala ga upitno.
"Mozda bi ipak trebala zovnuti Hazarda da ti to otkopca" - rekao joj je drcno. "Siguran sam da bi on to volio."
Aleksandra je prevrnula ocima i zabacila ruku nazad koliko je mogla, u namjeri da sama pokusa da otkopca haljinu."Nije poenta ko bi sta volio, nego ko to zaista radi" - rekla mu je dok je svlacila haljinu preko glave.
"Pa ko zna sta se sve desava u Londonu kad ti dodjes ovamo." - rekao joj je. "Posto vidim da se vozate zajedno u autima, ko zna sta jos radite."Aleksandra je imala zarku zelju da mu odgovori sta tacno radi sa Hazardom kad dodje u London, ali se ugrizla za jezik. Nije zeljela probudljivati ovu glupu i bespotrebnu svadju a sigurna je da bi taj njen odgovor upravo to i uradio.
"Za tvoju informaciju, nismo bili sami." - rekla mu je. "Nicolas je isao odmah za nama u autu. I njih dvojica su odmah otisli cim su me dobacili do hotela. To je sve."
"Ako je to sve, zasto ja ne znam za to?" - povisio je ton glasa.
"Prvo, nismo sami u ovoj kuci, stisaj se" - iako je njihova soba bila skroz na kraju hodnika, prilicno udaljena od ostalih, nije zeljela da cijelom kucom odzvanja njihova svadja."A kao drugo, nisam znala da moram da ti javljam svaki svoj korak" - rekla je. Odlicno, sada je vec i glava pocela da je boli. Jednog dana Lovrene - pomislila je, jednog dana kad ne budes povrijedjen i konstantno nadrkan, platit ces za sva ova bespotrebna nerviranja koja mi prouzrokujes svakodnevno.
"To nije svaki korak" - odbrusio joj je.
"Sta ti mislis sta ja radim kad dodjem ovdje?" - pitala ga je. "Koga ja to znam u Londonu? Znaci ako ne provedem vrijeme se Helenom ili Mateom, Eden je jedina osoba pored njih s kojim se ja vidim. Pardon, i Nicolas. I sta je to onda nego svaki moj korak? Izvini, cetvrtina mojih koraka, posto pretpostavljam da te interesuje samo sta s njim radim""Pa da sam znao da ces se vidjati s njim po hotelima, davno bih trazio da mi polazes racune sta radis" - rekao je.
"Kao sto sam vec rekla, Nicolas je bio s nama, nismo bili sami i otisli su odmah cim su me dobacili do hotela" - ponovila je Aleksandra smireno. Osjecala je da je ovo uzasno nervira ali mu nije htjela pruziti to zadovoljstvo da on to vidi."Sta mene boli briga sto je taj pedercic bio s vama?" - ponovo je podigao glas ali, kada se susreo s Aleksandrinim ostrim pogledom, malo se stisao. "On bi svakako bio najsretniji kad biste ti i Hazard zavrsili zajedno. A sto je najgore, on nije jedini!"
"Ma o cemu to ti pricas?" - pitala ga je. Sad joj vec nista nije bilo jasno, nije mogla da se snadje u ovim njegovim glupostima koje je pricao. "Nakon Rusije, Hazard nije ni jednom gestom presao granicu prijateljstva sa mnom!"
"Ma daj Aleksandra molim te, ne pravi me budalom" - rekao joj je posprdno. "Vidio sam ja vrlo dobro kako je on tebe gledao cijelu noc. I taj njegov menadzercic nije nimalo bio suprilan u pokusajima da otkrije sta vas dvoje radite kad dodjes ovamo."
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.