“Nikad mi nisi rekla kako je prosao Bozic?” - rekla je Aleksandra Heleni dok su kupovale poklone za Novu godinu.
“Fino” - rekla je Helena. "Mateo je bio jako sretan” - dodala je.
“Bas mi je drago” - rekla je Aleksandra. ”Mada, nekako sam mislila da se navikao na to da nije sa svojim najblizima”.
“Navikao se” - rekla je Helena. ”Samo, Bozic je poseban”
“I kako je uzvratio tu svoju srecu?” - pitala je Aleksandra.
“Zasto bi trebao za uzvrati?” - pitala je Helena. "Mislim, mora li sve biti oko mene? Nisam toliko sebicna da mislim da treba da se oduzi jer sam mu....”
“Helena” - prekinula je Aleksandra gledajuci je znacajno.
“Kupio mi je ogrlicu, pa smo jedno drugo pocastili necim drugim, ali nije za osjetljive usi”
“Boze” - rekla je Aleksandra odmahujuci glavom. ”Nekad ne znam sto te uopste pitam”
“Mislio bi covjek da si do sada naucila” - rekla joj je Helena. ”Allliii ne, neces pa neces”.
Aleksandra je usla u jednu radnju, trazeci sta tacno da kupi Edenu. Jos uvijek se nije mogla odluciti.
“Kupi sebi nesto provokativno i eto” - bio je Helenin znalacki odgovor. Za jednu zenu koja zna svasta o muskarcima jer je pisala knjige o njima, njeno vidjenje je bilo poprilicno jednostavno.
“Ti kao da mislis da se sve u nasoj vezi svodi na to” - rekla joj je Aleksandra.
“Ne, ja znam da se ne svodi. Ali manje je uvijek vise” - odgovorila je Helena i pokazala joj na prodavnicu sexy rublja.
“Zelim nesto intimnije” - rekla je Aleksandra.
“Drugarice, sta hoces intimnije od toga?" - pitala je Helena.
“I sta jos ima kod tebe”?" - pitala je Aleksandra, mijenjajuci temu. ”Jao, jesi li vidjela da je Ronaldo optuzen za silovanje?”
“Ne samo da sam vidjela” - odgovorila je Helena. ”I cula sam. Zvao me je".
“Zbog radi?” - pitala je Aleksandra.
“Kao da mi cestita zaruke, a onda se kao slucajno sjetio da sam ja jednom intervjuisala tu mladu, pa eto ako bih ja mogla svjedociti o tome sto mi je ona rekla”
“Ne bez da prekrsis Ronaldov ugovor” - rekla joj je Aleksandra. ”Trebao je o tome razmisljati prije nego nas je natjerao da potpisemo ugovor u kojem se govori da ne smijemo nista pricati o stvarima u vezi njegovog zivota 70 godina nakon njegove smrti”.
“I onda kaze kako nije paranoican” - rekla je Helena. ”U svakom slucaju, ja to ne bih ni uradila. Mislim, Ronaldo je super, ali niko u toj prici nije zlatan”.
“To je istina. Ali proslo je skoro deset godina od toga” - rekla joj je Aleksandra.
“U svakom slucaju, neka se on tim zabavlja” - rekla je Helena. "Ja nemam namjeru uopste. Sigurna sam da negdje postoji neki ugovor koji ga stiti”.
“On svakako misli da je svaki press dobar press pa makar bio i los” - rekla je Aleksandra. ”A i toliko je umisljen da vjerovatno misli kako mu to nece unistiti karijeru”
“Sta da kupim Mateu za Novu godinu?” - pitala je Helena dok su prolazile pored prodavnice sa satovima. ”Totalno sam bez ideje”
“Sto kod njega nisi pretrazila kucu?" - pitala je Aleksandra.
“Pa jesam” - rekla je Helena. ”Ali u kuci nije bilo nista”
“Je l' da da ti je bilo krivo sto mu nemas sifru od mobitela, pa da i tu prosnjuhas?" - pitala je Aleksandra.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.