Dejan je zadovoljno pogledao po sali. Osjecao se ponovo kao on. Poceo je ponovo trenirati sa ostalima i opet se osjecao kao dio tima.
To ga je cinilo zadovoljnim. Godinama se trudio da dodje do nivoa spremnosti kakvu je imao na svijetskom prvenstvu. Ali mjesec dana jakih treninga i zahtjevnih utakmica ga je izmorilo vise nego sto je mislio.
“Druze, jesi li probao hranu?” - pitao ga je Ox kad mu je prisao. Dejan je pogledao u tanjir koji je bio u njegovim rukama i pa pogledao Oxa znacajno.
“Jedes li ti ista kuci?” - pitao ga je a on se samo nasmijao.
“Moja djevojka je slavna pjevacica, znaci kod nas nema hrane” - rekao je. “Bar ne ovakve”
Dejan se nasmijao svom prijatelju. Znao je da je Ox obozavao svoju djevojku, ali s vremena na vrijeme je dopustao da mu neke stvari koje su ga nervirale iscure u javnost.
“Ne brini se” - rekao je Dejan. ”Necu nikome reci” - dodao je.
“Jesi li primjetio koliko je Henderson zaglibio u pricu sa Aleksandrom?” - pitao ga je Ox usred zalogaja.
“Ah” - rekao je Dejan i odmahnuo rukom. ”Henderson se moze samo nadati” - dodao je.
“Postao si dosta smireniji kako si upoznao Aleksandru” - rekao mu je Ox. ”Uopste vise nemas ljubomorne napade”
“Mislim, pogledaj me” - rekao mu je Dejan. ”Ako nista, znam da sam bolji od Hendersona” - dodao je. Plus, nije smetalo ni sto je znao da Aleksandra ne bi prisla Hendersonu ni da joj drze pistolj uperen u glavu.
“To svakako druze” - rekao je Ox zezajuci ga. ”Mislim, nisi ja, ali dobar si”
“Prestat cu se tusirati pred tobom, da znas” - rekao mu je Dejan i odmakao se od njega.
Morao je priznati da je zakuska u cast njihovog novog marketing menadzera bila tacno ono sto mu je trebalo. Ne zbog izbora menadzera, to mu nije bilo ni najmanje bitno, nego zbog okupljanja tima i dobre atmosfere koja je bila svuda oko njega.
Gledao je Aleksandru kako razgovara sa Klopom i njegovim saigracima i pitao se kako je bio toliko sretan da bude njegova.
Kao da je osjetila da je gledao, podigla je pogled i nasmijala se u njegovom pravcu. Da, zena njegovog zivota definitivno.
“Dejan Lovren?” - cuo je da neko govori, pa se okrenuo. Djevojka u ciju cast su se okupili ga je gledala sa iscekivanjem.
“Glavom i bradom” - rekao joj je, a ona mu je pruzila ruku.
“Marina” - rekla je.
“Drago mi je da smo se upoznali, Marina” - rekao joj je. ”Ne znam sta ti je bilo da dodjes kod nas, ali mislim da je svima drago”
“Pa Dejane, drago mi je da ti je drago sto sam dosla” - rekla mu je, sklanjajuci kosu s lica. Dejan se nije bas sjecao da je naglasio sebe, ali trenutno mu je bilo previse zabavno da bi ga bilo briga.
“Marina, vidim da si upoznala najboljeg branica na svijetu” - rekao je Klop sa osmijehom na licu. Dejan je znao da se salio, ali Henderson koji je dosao sa njim, nije bio zadovoljan.
“Da, bas smo razgovarali o vama” - rekla je Marina.
“Ha, najbolji branic na svijetu” - rekao je Henderson posprdno. Dejan je imao zelju da ga udari. Ili bar da ga gurne toliko jako da mu napukne koju kost.
“Izvini, ko ovdje ima medalju sa svjetskog prvenstva?” - pitao ga je Dejan.
“Bili ste fantasticni na svjetskom prvenstvu” - rekla je Marina. ”Pratila sam svaku tvoju utakmicu” - dodala je.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.