92.

179 8 3
                                    

"Ili igraj" - rekao mu je Salah nakon sto je dobio jos jednu partiju stonog tenisa. "Ili odustani. Ali prekini vise da gledas u daljinu".

"Izvini, nisam bas skoncentrisan na igru" - rekao je Dejan spustajuci reket. Salah je zakolutao ocima.

"Opet Aleksandra?" - pitao je. "Postajes pomalo ocajan".

"Je l' ti to rekao tvoj dobri prijatelj Hazard?"- pitao ga je Dejan, a Mo se poceo smijati.

"Ne stoji ti to ponasanje" - rekao mu je. "Durenje nije dio tvog imidza".

"Samo me nervira momak" - rekao je Dejan. Da ga je nervirao, bila je jako podcijenjena emocija. Zelio ga je sravniti sa zemljom. Ali Mo je bio normalan momak, koji nije morao znati sta se tacno desavalo Dejanu u glavi.

Njeno ponasanje i njena blizina ovih dana ga je tjerala da razmislja o tome da joj zaista prizna sve sto je imao. Ali znao je da to nece nista promijeniti. Njihov odnos je bio to sto je bio: jedna velika ljubavna prica koja je brzo prerasla u tragediju. Zasto, ni njemu nije bilo najjasnije.

Cuo je njen smijeh i pogledao prema vratima. Ah, kako bi samo volio da nije pogledao. Onda je ne bi vidio kako ga drzi za ruku i kako se smije u njegovom smijeru.

Hodali su,smijuci se, izgledajuci i vise nego zaljubljeno. Zasto je on morao biti ovdje? Mozda ih nece primijetiti. Eden je povukao ka sebi, pa stavio ruku na njeno lice i poljubio je.

Zasto sam ja jos uvijek tu? - pomislio je Dejan. Mora da sam neki jebeni mazohista ili tako nesto.

"Hej ljudi" - rekao je Salah veselo i pozvao ih da dodju. Zaboga - pomislio je Dejan. Koji klinac Mo?

"Sta to vas dvojica radite?" - pitala je Aleksandra.

Pokusavamo da se suzdrzimo od ubistva - pomislio je Dejan sarkasticno.

"Evo pobjedjujem Dejana u stonom tenisu" - rekao je Mo. "Skoro da vise nije ni zabavno".

"Dejan je sigurno naucio vec da gubi od boljih" - rekao je Eden sa osmijehom na licu. Dejan je blago udario reketom od sto.

"Ovisi ko su ti bolji" - rekao je polako, birajuci rijeci. Cinjenica da ga je zelio pretuci reketom za stoni tenis i golim rukama mu nije pomagala da se smiri.

"Hajde, igrat cemo Aleksandra i ka protiv vas dvojice" - rekao je Eden i uzeo reket. Aleksandra je pogledala izmedju Salaha i Dejana, cekajuci i nadajuci se da ce neko da odbije to.

"Super" - rekao je Mo. "Sad ce biti zanimljivije".

"Jesmo li sigurni u ovo?" - pitala je Aleksandra, a Dejan se poceo smijati.

"Strah te da cemo vas pobijediti?" - pitao je Dejan, izazivajuci je.

"Jesam li ja tebi vec rekla da sam ja los gubitnik?" - pitala ga je.

"Ne mozes biti gora od Dejana" - rekao je Salah i svi su se poceli smijati.

"Pa ti znas da cu razbiti ovaj reket od tvoju glavu, ako ovo krene u smijeru koji se meni ne svidja" - rekao mu je Dejan gledajuci ga znacajno, pa servirao za pocetak meca.

* * * * * *

"Pa, to je proslo dobro" - rekla je Aleksandra kroz smijeh kada podigla polomljeni reket sa poda. Dejan je gledao u Salaha iznervirano.

"Sta sam ja rekao o gubljenju?" - pitao ga je.

"Pa nisi morao da razvalis reket covjece"- rekao je kroz smijeh Mo. Dejan je prekrstio ruke i gledao ga znacajno.

"Uzasno igras stoni tenis" - rekao mu je.

"Ovo nije njegova krivica" - rekao je Eden. "Samo su neki parovi bolji od drugih" - dodao je

From England with love 💚Où les histoires vivent. Découvrez maintenant