“Pitaj” - rekla je Aleksandra Mateu dok su sjedili za vecerom. Mateo bi s vremena na vrijeme pogledao na mobitel, a nakon citavog predjela napete tisine, Aleksandra je odlucila da uradi nesto po tom pitanju.
“Sta?” - pitao je Mateo.
“Pa znam da hoces nesto da me pitas. Mislim, znam i sta zelis da me pitas, pa ti sad dajem priliku” - rekla mu je.
“Ne zelim nista da te pitam” - rekao joj je, a Helena se nasmijala njegovom laznom smjesku.
“Dejan i ja smo raskinuli jer mi je postavio ultimatum” - rekla je Aleksandra jednostavno. ”Ja ne radim bas dobro pod pritiskom drugih ljudi da budem nesto sto nisam” - objasnila mu je.
“Razumijem” - klimnuo je glavom ali i Helena i Aleksandra su znale da je tu bilo jos necega u svemu tome.
Do sada, Helena je bila sigurna da se cuo s Dejanom i dobio njegovu stranu price. Tacno mu je trebala izmisliti neke stvari i cekati da se Mateo izlane. Ali poznavajuci njega, ne bi zelio da povrijedi svog prijatelja.
“Plus, varam ga s Hazardom” - rekla je jednostavno Aleksandra, a Mateo je od šoka ispljunuo vodu koju je pio.
“Mateo” - rekla je Helena iznervirano. ”Koji ti je klinac”
“Aha!” - povikala je Aleksandra glasno. "Znala sam da ti je sigurno ispricao kako imam neku tajnu vezu sa Hazardom njemu iza ledja”
“Nije stvarno” - rekao je Mateo. ”Nismo uopste pricali o tebi. Mislim, slabo smo i pricali ovih dana” - poceo je da se pravda.
“Ne moras se meni pravdati” - rekla mu je Aleksandra. "Ja znam da je on tvoj prijatelj, ali nema potrebe da stvari budu napete izmedju nas. Dejanova i moja veza je zavrsena. To je sve sto treba da znas”
Mateo se nasmijao.
“Cudno” - rekao je. ”To je isto i on rekao”
“Mislila sam da niste pricali o tome” - rekla mu je Helena, a on je znacajno pogledao.
“Dosta je sto ja ispastam zbog svog prijateljstva sa Dejanom…" - krenuo je da kaze.
“Moze li se to ime prekinuti sliminjati u ovoj kuci? Odmah pozelim nesto da razbijem” - rekla je Helena i prevrnula ocima.
“Izvini, dosta sto ja ispastam zbog svog prijateljstva sa savrseno gradjenom muskom zmijom” - rekao je Mateo. ”Ne moras jos pogorsavati situaciju” - dodao je.
“Je l' mu to ne das jer je prijatelj sa onim kojeg ne smijemo spominjati?" - pitala je Aleksandra sa osmijehom na licu.
“Da, ja mu ne dam” - odgovorila je Helena. ”To je njegova kazna, za Lovrenovu se jos nisam odlucila”
“Boze me sacuvaj” - Aleksandra je odmahnula glavom. ”Nije ni cudo sto covjek nema nista pametnije da radi nego da mene prati intenzivnim pogledom”
“Budala” - rekla je Helena jednostavno. ”Ali imamo jedno iznenadjenje za tebe” - dodala je.
“Je l' neko go?”- pitala je Aleksandra.
“Pa ako se potrudis, sigurna sam da bi mogla srediti da neko tamo bude go” - dodala je Helena i dala joj kovertu.
Aleksandra se nasmijala kad je vidjela kartu za Istanbul.
“Toliko sam vam dodijala?” - pitala je Helenu i Matea.
“Pa poprilicno” - rekla joj je Helena. ”Mislim, ja sam te cisto onako pozvala da dodjes, al' ti si bas pretjerala”
“Jedino ako obecas da neces ubiti mladog Kovacica dok me nema. Ne bih ga htjela nositi na dusi”
“Vidjet cemo” - dodala je Helena gledajuci znacajno u Matea.
YOU ARE READING
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.