“Znas sta Aleks” - rekla joj je Ivana dok su sjedile na Cvjetnom.
“Drago ti je sto sam dosla?” - pitala je Aleksandra a Ivana se pocela smijati.
“To uvijek” - rekla joj je. ”Ali ne pricam sada o tome. Iskreno drago mi je da je Helena morala otici do Mateovih” - dodala je.
“Zasto hejtamo Helenu?” - pitala je Aleksandra
“Ne Helenu” - rekla je Ivana, hvatajuci Aleksandru za ruku. ”Nego onu njenu prijateljicu” - dodala je.
“Oh Boze” - rekla je Aleksandra kroz smijeh. "Opet Rakel?” - pitala je.
“Ide mi na zivce” - rekla je Ivana. "Mislim, nemam nista protiv nje, ali znas sta se desilo prije neki dan ..”
“Cekaj, je l' se to desilo u onoj grupi?” - pitala je Aleksandra. ”Zasto me ne ubacite nego se ko pipice druzite bez mene? I pod vi mislim na tebe. Ja sam mislila da sam ti ja najdraza osoba tu”.
“Pa jesi” - rekla je Ivana brzo. Ali vjeruj mi Aleks, tu samo Helena i ja postamo neke slike neprimjerene za javnost I onda ih kometarisemo. Niko ti se tu puno ne druzi, osim one uvlakacice ..” - pocela je ponovo Ivana.
“Hej drustvo” - rekla je Helena dok je sjedala za njihov sto.
“Covjek ovdje ne moze zavrsiti pricu, da mu se o zivotu radi” - rekla je Ivana I uzdahnula iznervirano. Aleksandra se nasmijala njenom izrazu lica, pa pozdravila Helenu.
“Kako si tako brzo zavrsila?” - pitala je. ”Ja sam mislila da ces ostati na rucku. Ili Ruzica smatra da nisi dovoljno bitna za rucka?" - dodala je.
“Ma jok” - rekla joj je Helena. ”Samo sam ostavila stvari koje je Mateo poslao kod Katarine. Mislim, ostala bih ja na rucku, ali Ivana je hitno trebala pomoc oko Davida, a ja stvarno nisam mogla da je ostavim, pa sam dosla sto sam brze mogla” - dodala je dramaticno gestikulirajuci. Ivana je pogledala skepticno.
“Pomoc oko Davida?” - pitala je. ”Od tebe?”
“Hej” - rekla joj je Helena. "Ne moraju drugi znati da sam totalno nesposobna za pomaganje oko djece. Ako te neko pita, ti samo klimaj glavom. Hajde, pricali smo o ovom planu hiljadu puta” - dodala je.
“Istina” ' rekla je Ivana. ”Samo je bitno da znam kakvu ces pricu ispricati Mateu, da ne bude opet neugodnih situacija”.
“Vas dvije se druzite puno vise nego sto bi trebalo” - rekla je Aleksandra nakon sto ih je promatrala nekoliko trenutaka.
“Mi se uopste ne druzimo” - rekla je Ivana. "Nego Mateo zna da su sve ostale zene na njenoj strani, a iz nekog razloga misli da ja nisam, pa sta god da radi sa mnom, vjeruje sto posto”.
“Ah, moj dragi Mateo” - rekla je Helena. ”Sto ne zna, nece ga ubiti” - dodala je. "A za razliku od tebe izdajice, Ivana nije potajno Mateova drugarica”.
“U Aleksandrinu odbranu, ja ga nisam vidjela golog” - rekla joj je Ivana. ”A ti uporno odbijas da to podijelis s grupom”.
“Pa ukrade mi sve prijatelje” - rekla je Helena ljutito. ”Od sada ce sve slike biti kao da je trening u sred zime - Mateo u tajicama, obucen od glave do pete”.
“Kad smo kod Adonisa cije bismo golo tijelo gledale od jutra do sutra” - rekla je Ivana I pogledala znacajno u Aleksandru a ona je popila pola case limunade u jednom gutljaju. ”Kako je Dejan? Sta ima kod njega? Je l' sve jos uvijek cvrsto kako se sjecas?”
“Jeste”- rekla je Aleksandra jednostavno, ispijajuci limunadu. Helena i Ivana su gledale znacajno u nju, ocekujuci neku socnu pricu, ali Aleksandra nije izgledala kao da ce im uslisiti te molbe.
BINABASA MO ANG
From England with love 💚
FanfictionHelena i Aleksandra nastavljaju svoje dogodovstine, ovaj put u Engleskoj. Uzivajte u nastavku price From Russia with love.