BAB 46

1.5K 67 10
                                    


      "Assalamualaikum semua" semua staf terus memandang Tan Sri Azan. Para staf wanita mula terkaku memandang dua orang jejaka yang kacak di samping Tan Sri Azan.

     "Saya akan kenalkan dua orang anak saya, pertama Rayyan Amier Nazhan dan yang kedua Rayyan Ammar Farhan" semua staf mula menganggukan kepalanya.

     "Okey, buat makluman semua. Amier akan menjadi pengarah baharu kamu semua selepas Tuan Mahmud pencen lagi beberapa bulan. Dan Ammar akan menjadi pemangku CEO. Saya harap korang semua akan memeberi kerjasama dan tunjuk ajar kepada dua orang anak saya" semua orang terus menepuk tangan sambil menganggukan kepalanya.

     "Ouh ya, Ammar. Ni Am punya PA. Semua jadual Am ada dekat dia" beritahu Tan Sri Azan.

     "Nama?" soal Ammar sambil memandang gadis di hadapannya.

     "Ouh, saya Lailah Nazifah. Saya akan menjadi setiausaha Encik Ammar mulai hari ni. Kalau ada apa yang Encik Ammar tak tahu boleh tanya saya" beritahu Lailah. Ammar menganggukan kepalanya.

      "Ouh ya, Amier. Ni PA Mier" beritahu Tan Sri Azan. Amier terus memandang gadis yang tak bertudung di hadapannya. 'Memang bukan taste aku lah gamaknya' bisik Amier.

       "Saya Intan Nabila. Boleh panggil Ila atau Intan. Saya akan jadi PA Encik Amier mulai hari nih. Anything question you can call me" balas Intan sambil tersenyum. Amier membalas senyuman Intan.

     "Okey Encik Amier ni bilik Encik, bersebelahan dengan bilik Tuan Mahmud" ucap Intan

     "Thanks you Intan" ucap Amier sambil tersenyum. Intan kaku.

       "No probleh Encik Amier" balas Intan.

      "Kalau ada apa apa boleh panggil saya. Tempat saya di sini jer. Buka pintu nampaklah saya" balas Intan dan ketawa kecil kemudia diikuti Amier. Intan ketawa sambil menutup mulutnya.

      "Sopanlah awak nih, saya masuk dulu" Amier mempemerkan senyumannya dan terus masuk ke dalam biliknya.

     "Wow, Farah. Amboi bukan main senyum melebar dia. Kalau boleh sampai ke telinga" usik Zahara.

     "Giler sapa tak seronok wei. Hensem gila si abang tu wei. Macam jimin lah. Tak sangka aku boleh jumpak yang iras iras jimin" balas Farah. Zahara mencebik

     "Nih kalau dapat memang aku tak pandang yang lain dah. Tak lepas dah" balas Farah. Zahara menyangkan muka menyampah dan terus berlalu pergi meninggalkan Farah yang melayan perasan nya tu.

     Tok tok tok ..

     "Ye, silakan masuk" arah Amier.

     "Er...tuan. Ni fail yang tuan minta" balas Intan. Dia memandang Amier yang kusyuk menyemak satu dokumen. 'Kacak jugak eh. En Intan, sudah sudah. Tunang kau dah ada tu. Jangan tergoda' bisiknya di dalam hati.

       "Thanks you Intan" balas Amier sambil tersenyum. Intan memabalas senyumannya.

       "Kalau tak ada apa apa lagi, saya keluar dulu. Err...rasanya Encik tak perlu panggil saya macam tadi. Tekan jer interkom ni" beritahu Intan. Amier tersengih sambil menggaru keningnya.

      "Ouh yea yea. Saya tak tahu. Maklumlah saya ni baru lagi. Sorry" balas Amier.

     "So key lah. Saya keluar dulu" Amier menganggukan kepalanya dan Intan terus keluar.

      "Oittt" Intan yang ralit membuat kerjanya terus beralih memandang empunya suara yang menegurnya.

      "Pe?" soalnya dengan muka malas.

Kau Untukku SelamanyaWhere stories live. Discover now