64. Kapitola

1.2K 125 6
                                    

 Většinou, když se světa zmocní chlad a zima, která snad nikdy neskončí, se schovávám v co nejteplejší zóně, kde bych se mohl zahřát. Jenže včerejším večerem, kdy se moje srdce konečně přestalo přít o Dominikově dobrotě, jsem si uvědomil, že zima vlastně není ani zlá a ani krutá, nýbrž sebou přináší možnost odpočinku všech přírodních krás, které lidi během jara a hlavně léta stačili zničit. Uvědomil jsem si, že tou fotkou, se zima odehrávala nejen venku, ale právě i ve mně, neboť moje srdce zmrzlo v jeden ledový sval, který nepropouští do mozku žádné city či emoce, co se týče osoby Dominika Garreta. A já musím uznat, že lepší pocit jsem nikdy nezažil.

Celý večer na pokoji panovalo ticho, zatímco Josh koukal do stropu a o něčem přemýšlel, já se zahloubáním zíral do svého šatníku a vůbec poprvé si řekl, že nosím odpad. Něco, v čem nevynikne moje tělo jako nástroj, který není jen tak dosažitelný. Naštěstí jsem našel jedny džíny, které se zdály perfektně padnoucí na moje nohy. S triky jsem bohužel takové štěstí neměl, a tak jsem vybral alespoň to jedno, které se zdálo, že by nemuselo být tak velké. A když jsem tak procházel věc po věci, usoudil jsem, že můj šatník potřebuje dokonalou změnu. Jestli se mám změnit kompletně celý a ukázat Dominikovi, oč přišel, budu si muset obstarat oblečení, které mi v tom pomůže.

Další věci byl můj celkový vzhled. Jak už jsem několikrát řekl, moje postava je štíhlá a může se maximálně pyšnit zpevněnýma nohama a opravdu mírným náznakem bicepsů. Nejednou jsem pomyslel na to, že bych se mohl pustit do nějakého posilování, jenže abychom si pravdu řekli, i kdybych se snažil sebevíc, ten přísný jídelníček bych nedodržoval. Už jen kvůli Lucy, která by mě od nějakého cvičení odradila. A tak mi do hlavy přišla myšlenka, že právě tu štíhlost mohu využít jako svůj největší triumf. Když se na to totiž tak podívám, v každém vztahu ať už normálním nebo jen sexuálním, je jeden dominant a jeden submisiv. A já patřil do té druhé skupiny, neboť moje hříšná fantazie a také mé tělo potřebuje oporu v někom silnějším. Kdo má svaly a ví, co přesně s nimi dělat. A po čem právě takoví dominanti jedou? Samozřejmě hledají submisiva, nejlépe štíhlého, kterých už vlastně moc není. A přesně tím výjimečným příkladem jsem byl já. Tudíž to, že jsem hubený, není vada, ale požehnání.

Ovšem velké nedostatky jsem spatřil ve svých vlasech. Na každé straně mi plavé kadeře trčely do strany, nemluvě pak o dlouhé ofině, která mi pomalu sahala do očí. S tím se musel udělat krátký proces, jenže vzhledem k nabytému programu celých dvou týdnů, jsem nespatřoval ani malou skulinu času, který bych si mohl ukrást, abych zaběhl do kadeřnictví. Jenže jako spása z nebes se objevil Josh, který mi sdělil, že před tím, než nás vůbec vyšlou na pódium, nás svěří do péče týmu, který se stará o celkový vzhled. Krásně mi to tak nahrálo do karet, protože se neděle blížila kvapem. A navíc na kamerách budu vypadat jinak, než vypadám teď.

Jenže to bylo vedlejší, protože jediným, čím jsem chtěl Dominikovi opravdu ublížit, bylo nechat ho okusit jeho vlastní medicínu. A pokud mi rozumíte, pak tedy víte, že jsem se chystal vyspat s někým tak, aby se to on dozvěděl. Samozřejmě nechci natáčet porno nebo tak něco, ale stačila by pouhá fotka, na níž by mi dělal společnost nějaký kluk, a věděl bych, že bude žárlit. Protože jsem si jistý, že mu chybí moje tělo, stejně tak, jako mě ještě před pár hodinami chybělo to jeho.

Ovšem, že první myšlenka na to, kdo by mohl být adeptem na můj úlet, padla na Joshe, který se jevil jako naprosto dokonalý kandidát. Nepochybuji totiž, že by v sexu se mnou převzal tu dominantní roli na sebe a už vůbec nepochybuju, že kdyby se ta fotka dostala nějakým záhadným způsobem k Dominikovi, pukl by vzteky, protože právě Josh je jedním z těch, kteří Dominika ve všech směrech ohrožují. Jenže právě Josh se stal jedním z mála, na nichž mi opravdu záleží, a které nechci ztratit. A ať už po něm moje tělo touží sebevíc, nemohu tělesnou vášní ohrozit náš vztah. Jsem si totiž jistý, že by se ledacos změnilo, kdybychom se spolu opravdu vyspali. A nejsem si jistý, zda on sám by na to přistoupil, protože co si budeme povídat, Josh je nevyzpytatelná osoba, a ať mám sebevíc pochyb o jeho orientaci, za což ostatně můžou moje sexuální sny o něm, nevím, jak on sám by na to reagoval, kdyby se to opravdu stalo a já po něm vyjel.

HIM✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat