GURONİ - 68

7.4K 447 172
                                    

 Selamlar! Aşağıya birkaç tane şarkı bırakacağım. Bu şarkılar Koruyucu'nun önemli bir kısmını oluşturmaktadır. İki ayaklı bir insan iskeletine benzetirsek; bir ayağı benim, diğer ayağı da bu şarkılardır. Her bir bölüm, mutlaka bu şarkılardan biriye yazılmıştır. O yüzden bu kitabı okuyorken, bu şarkılardan birini dinlemenizi tavsiye ediyorum. Aslında bu şarkıları çok paylaşmak istemesem de gözüme iki okurum çarpmıştı; bölüm başına eklediğim müzikleri beğendiğini söyleyen.. Bu yüzden sizle paylaşmak istedim. 

♪☽♪ Hayki - Katil

♪☽♪  Miley Cyrus - Mother's Daughter

♪☽♪  Chris Brown - Don't Be Gone Too Long

♪☽♪ Hidra - Nabız

♪☽♪  G-Eazy - Sober

♪☽♪  Halsey - Colors

♪☽♪  Becky Hanson - I Started A Joke

♪☽♪  CryJaxx - Ghost 

♪☽♪  Rosalia -  Me Traicionaste

♪☽♪  The Weekend - Call Out My Name

♪☽♪  Ruelle - Madness

♪☽♪ Stabil - O

♪☽♪  Trey Songz - Na Na

♪☽♪  Chase Atlantic - STUCKINMYBRAIN

♪☽♪  Grimes - Medieval Warfare

♪☽♪  BTS -Begin

♪☽♪  Justin Timberlake - Dress On

♪☽♪ No.1 - Harikalar Diyarında

♪☽♪  Bishop Briggs - River

♪☽♪  ATEEZ - Say My Name

♪☽♪  Logic - 1-800-273-8255

♪☽♪ Contra - Tavşan

♪☽♪  BTS - Run

♪☽♪  Noah Cyrus - Again

♪☽♪  Lauren Jauregui - More Than That

♪☽♪  Demi Lovato - Father

♪☽♪  Demi Lovato - For The Love  Of A Daughter

♪☽♪  Demi Lovato - Waitin For You 

♪☽♪  Contra - Kibir

♪☽♪  RM, Fall Out Boy - Champion (Remix)

♪☽♪ Ceg - Bu Gece

Şarkıların sizde bıraktıkları duyguları merak ediyorum. İsterseniz, şarkılar hakkındaki görüşlerinizi yazabilirsiniz. Belki sayemde listelerinize güzel şarkılar eklenir?


                                                                                               ❧❧❧

Metehan, takip edildiğinin farkındaydı. Arabayı büyük bir ustalıkla kullanmaya devam ediyorken, aynı zamanda takip edildiğini anladığını fark ettirmemeye çalışıyordu. Aynı seyrinde arabayı kullanmaya devam ediyorken, her adımını ustalıkla seçiyordu. Gitmesi gereken yere değil de bambaşka bir yere arabayı sürmeye başlamıştı bile..

 Telefonunu arabanın camlarından uzak tutacak şekilde eline almış ve patronuna durumun acil olduğunu belirten bir mesaj atmıştı. Gideceği yeri de tarif ettikten sonra hızla arabayı kullanmaya devam etmişti. O kadar rahat bir şekilde arabasını kullanmaya devam ediyordu ki, sanki arkasında kaybedecek iki farklı ailesi yoktu. Sanki o hiçbir şeye sahip değil gibiydi. Can sağlığını ve güvenliğini sadece kendi yeteneklerine bağlıyordu. Bu gereksiz güven ve ego duygusu onu hasara uğratabilirdi fakat bu şarkıların eksik kalan tek saniyesi kadar umurunda değildi. Görünmez herhangi bir 'şey' -miş gibi davranıyordu. O kadar rahattı ki..

GURONİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin