Part 4

7.9K 1.2K 2.2K
                                    

سکوت....

تنها چیزی که میشه از وضعیت الانِ خونه ی هری تعریف کرد همین کلمه ست....

شاید زمان های کمی اتفاق میفتاد که خونه اینطور ساکت بشه...یعنی به ندرت...

از اولِ صبح دعواها و بحث های تموم نشدنیشیه لیام و لیسا سر کوچیک ترین موضوعات تا اخر شب ادامه داره و باعث میشه خونه ساکت و اروم نباشه اما البته بعضی روز هاام اینطوریه...

بعضی روزها که هردوشون صبح دنبال کار ها میرن....بعضی روزها مثل امروز....

هری با ظاهر اراسته ی همیشگیش از اتاق بیرون و از پله ها پایین رفت....

بهش خبرِ اومدن اون مهمون و منتظر بودنش تو اتاق کار رو چند دقیقه پیش داده بودن....

پس بالاخره شروع میشه....

هری تلفنش رو دراورد و به پیام های گوشیش نگاه کرد....

از طرف لیام که در مورد اون دختر توضیح داده بود...از طرف توماس که بهش گفته بود ایمیلش رو چک کنه...و لیسا که در مورد پارتیه امشب یه سری حرف ها زده بود....

بعد از خوندن تک تک پیام ها سری تکون داد و اروم سمت اشپز خونه رفت و مشغول درست کردن قهوه شد....بعد از اماده شدنش با ریلکس ترین حالت ممکن مشغول خوردنش بود....

بدون توجه به فردی که الان نزدیک به دو ساعته توی اتاق تنهاست....البته اون...باید به این اخلاق ها عادت کنه....

هری بالاخره تصمیمش رو گرفت و قدم هاش رو به سمت راهرو و اتاق کارش سوق داد....

پشت در اتاق چند لحظه ای ایستاد....گوش هاش رو برای شنیدن صدا تیز کرد اما هیچ صدایی از داخل نمیومد....

نفس عمیقی کشید و در یک حرکت دستگیره رو به سمت پایین فشرد و در رو باز کرد....

پسر روبروش که روی مبل نشسته بود و هردو پاش رو روی میز روی همدیگه انداخته بود با این حرکت ناگهانی از جاش پرید....

نفس عمیقی کشید و زیر لب گفت

_اوه بالاخره

هری چند لحظه ای همونجا ایستاد و بعد بدون توجه به این حرکتش توی اتاق و این شوکه شدنش و حتی حرفی که زد راهش رو سمت میز گرفت و پشت میز روی صندلی نشست....

هنوز هم سکوت توی اتاق بود و هیچکس حرفی نزده بود....

با نشستن هری پسر هم خواست روی صندلی بشینه.....اما هنوز کامل نشسته بود که صدای هری مانعش شد....

هری:کی گفت بشینی؟

_چی؟

هری حرفش رو تکرار نکرد و فقط به پسر خیره شد...چون میدونست اون حرفش رو شنیده و این سوال ها عادت های مسخره ایه که همه مردم اون رو انجام میدن....

End Game (L.S)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora