Chapter 42

10.7K 1.3K 7.5K
                                    

خب این چپتر اهنگ داره و واسه اینکه یه اهنگی باشه که بیشتریا دارید اینو انتخاب کردم

Niall horan...put a little love on me

بازم مثل قبل وقتی که هری موزیک رو پخش کرد شما ام اینو پخش کنید ولی بزارید بگم اگر اهنگ‌رو حفظید و فکر میکنید که با پخشش قاطی میکنید و نمیفهمید چی میشه پس اهنگ‌رو پخش نکنید
* وی خودش به همین درد دچاره😂😂*

همین دیگه بریم سراغش که میخوام عکس العمل هارو ببینم فقط :))))))
.

هری با خونسردیه کامل بدون اینکه سرش رو تکون بده نگاهش رو تو‌تمام سالن چرخوند....

اون درست مقابل در اصلی و ورودیه هتل نشسته و منتظر وارد شدن پسری که حالا بخاطرش اینجا بودن، بود...

لیسا سرش رو به اطراف چرخوند و با لبخندی برای حفظ موقعیش منتظر بود تا پسر وارد لابی شده و بعد نقشه ی برنامه ریزی شدشون رو عملی کنن...

هری انگشت هاش رو روی میز شیشه ای میکوبید و یک ریتم خاص رو ضرب گرفته و حتی یک لحظه نگاهش رو از در جدا نمیکرد...

ثانیه ها میگذشت و اونها هر لحظه به زمانی که منتظرش بودن نزدیک تر میشدن و این نشون میداد باید کارهای مشخص شده رو به بهترین نحو انجام بدن...

ادوارد:فکر کنم خودشه

ادوارد که توی طبقه ی هفدهم از برج ایستاده بود و از پنجره تونست اون ماشین مخصوص رو ببینه، زمزمه کرد و صداش توی گوش های همه پخش شد...

ادوارد باید زمان ورود پسر به اسانسور مسیرش رو به سمت جایی که خودشون مد نظر داشتن منحرف میکرد و حالا برای این کار اماده بود...

ماشین جلوی در اصلیه هتل ایستاد...پسر به ارومی از ماشین پیاده شده و نفس عمیقی کشید...

هری نگاهش به در خیره بود که صدای زنگ گوشیش برای بار سوم، باعث شد کلافه نفس عمیقی بکشه...

هری:بگو لویی

با کلافگی گفت و صدای ناباورانه ی لویی تمام گوش هاش رو پر کرد...

لویی:هری من چند بار بهت زنگ زدم و تو هیچکدومشو جواب ندادی..کار مهمیه وگرنه تو اون موقعیت__

هری:گفتم بگو

هری با جدیت پشت سر هم حرف زدن های لویی رو قطع کرد و نگاهش به در ورودی که هنوزم خبری از پسر نبود ثابت موند...

لویی نفسش رو بیرون فرستاد و چشم هاش رو چرخوند قبل از اینکه لب باز کنه...

لویی:انزو..انزو میخواد با جرارد قرار بزاره

حرف کاملا بی مقدمه ی لویی باعث شد هری با تعجب ابروهاش رو توهمدیگه گره زد و بی اختیار گوشی رو به گوشش نزدیک تر کنه...

End Game (L.S)Where stories live. Discover now