POV ISE
"Ise!" Roept Grace enthousiast als ze de deur opentrekt en me in een knuffel trekt. "Hey." Glimlach ik en ik knuffel haar terug, de geur van haar zware parfum kriebelt in mijn neus.
Ik laat haar los, kijk de woonkamer in en zie dat het al aardig druk is, de tuin is zelfs al goed gevuld. "Je kan je tas boven neerleggen, mijn kamer is op zolder." Glimlacht ze, doelend op mijn weekendtas en ik knik.
Ik duw de deurklink naar beneden en loop Grace haar kamer in. Ik schrik op als ik Nathan op bed zie liggen.
"Oh hey." Zegt hij terwijl hij zijn telefoon weglegt. "Moet je niet beneden zijn?" Vraagt hij. "Ik moest even mijn tas hier neer zetten, ik blijf vanavond namelijk slapen." Leg ik uit. "Oh ja, dat is waar ook. Grace vertelde het inderdaad." Zegt hij. "En jij dan? Waarom ben jij niet beneden?" Vraag ik terwijl ik mijn tas neerzet. "Ik weet het niet, ik ben niet zo van de feestjes." Hij haalt zijn schouders op. "Maar nu ben ik op een feestje, dus dan wordt het automatisch veel leuker." Grijns ik waarop Nathan grinnikt. "Oké, ik ben benieuwd of je gelijk hebt." Lacht hij terwijl hij opstaat. "Een feestje zonder mij is gewoon niet compleet." Grinnik ik terwijl ik de trap afloop. "Ben jij zo'n partyanimal dan?" Grinnikt hij terwijl hij me volgt. "Ik ben altijd wel in voor een feestje ja." Ik loop de woonkamer in en de warmte komt me meteen tegemoet.
Ik glimlach dankbaar naar Grace als ze me een red-cup aangeeft, gevuld met witte wijn. Ik neem meteen een slok en kijk daarna om me heen, er zijn veel mensen die ik niet ken. Maar gelukkig trok Maxime me meteen naar Miles en de rest toe, dus ik hoefde niet ongemakkelijk ergens bij te gaan staan.
"Hebben jullie veel van dit soort huisfeestjes in Nederland?" Vraagt Miles en ik haal mijn schouders op. "Eigenlijk gaan we altijd naar de stad ofzo, maar als er feestjes bij mensen thuis worden gegeven gaat het er ongeveer hetzelfde aan toe." Zeg ik en Miles knikt. "Toch gewoon relaxed dat je gewoon al vanaf achttien jaar alles mag in Nederland." Zucht Miles en ik grinnik. "Alles is ook wel veel hoor." Grinnik ik. "Je snapt wat ik bedoel." Lacht hij en ik knik lachend.
Lachend dans ik samen met Maxime, er zijn de afgelopen twee uur aardig wat drankjes naar binnen geslagen en ik voel hem aardig zitten. "Hij checkt je al de hele tijd Ies." Slist Maxime en ik kijk haar vragend aan. "Wie?" Ik volg haar vinger die naar Chase wijst. Hij staat aan een van de statafels met een biertje in zijn hand terwijl hij druk in gesprek is met een paar jongens die ik nog niet ken. "Je hoort mij niet klagen." Grijns ik en Maxime schiet in de lach.
"Hey." Klinkt Chase zijn stem achter me. Ik draai me om en zie hem daar staan. Hij ziet er onweerstaanbaar uit, hij heeft een zwart-bordeauxrode gestreepte trui aan, gecombineerd met een zwarte broek met gaten op zijn knieën en zijn checker-vans. Om zijn outfit af te maken heeft hij een ring om zijn wijsvinger en een subtiele ketting waar een klein slotje aanhangt. Ik glimlach naar hem terwijl ik blijf dansen. Zijn handen rusten op mijn heupen terwijl hij mee beweegt met mijn bewegingen.
"Ga je mee even mee roken?" Fluistert hij in mijn oor na een tijdje. "Hm, nee. Ik blijf gezellig hier." Glimlach ik naar hem. "Oké, saai." Grinnikt hij terwijl hij me los laat. "Dan moet je maar niet roken." Zeg ik schouderophalend terwijl ik rond kijk, opzoek naar Grace. "Nou sorry dat ik besta." Grinnikt hij en ik geef hem een speelse duw duw. "Veel plezier hé met roken." Ik loop naar de keuken, waar Grace in gesprek is met een meisje met bizar lang blond haar.
"Hey Ies, dit is Olivia. Olivia dit is Ise, ze is hier pas komen wonen." Glimlacht Grace. "Hey." Glimlach ik naar Olivia die vrolijk terug glimlacht. "Ik ga even kijken of ik nog wat bekende zie, leuk om je weer gesproken te hebben Grace." Ze geeft Grace een knuffel en loopt daarna de keuken uit, ik kijk haar na. Haar blonde haren zwieren nonchalant heen en weer.
"Zij is nou echt de definitie van perfect." Zucht Grace. "Perfect nep?" Grinnik ik en Grace haar gezicht klaart meteen op. "Ze kan inderdaad niet zeggen dat ze natuurlijk is." Zegt ze. "Vind je het leuk?" Ik ga op het aanrecht zitten en neem de laatste slok bacardi-cola uit mijn beker. "Ja, super leuk. Heb jij het naar je zin?" Vraagt ze. "Ja zeker." Zeg ik enthousiast. "Fijn." Glimlacht ze.
"Zomaar een party in de keuken zonder mij." Zegt Nathan nep beledigd zodra hij de keuken inloopt. "Ach schatje, je bent ook zo onwijs zielig." Grinnikt Grace terwijl ze een kus op zijn lippen plaatst. "Fijn dat jij het ook inziet." Grinnikt hij, hij slaat zijn armen om haar heen en drukt haar dichter tegen zich aan. "Niet zo kleffen joh." Grinnik ik en Grace steekt haar tong naar mij uit. "Nee hoor schatjes, jullie zijn leuk samen." Glimlach ik, waardoor Grace en Nathan terug glimlachen.
"Trouwens, volgens mij vindt Chase jou wel interessant." Zegt Nathan. "Dat zei Maxime ook al, maar ik zie het niet hoor." Zucht ik. "Chase is niet zo leuk hoor Ise, hij neukt er maar wat op los. Vind je hem leuk?" Vraagt Grace en ik haal mijn schouders op. "Het is geen lelijke jongen weet je." Zeg ik.
"Er kan er helaas maar één de aller knapste zijn. Ik heb de taak op me genomen, soms is het zwaar maar ik zou voor geen goud willen ruilen met iemand." Grinnikt Nathan, hij krijgt meteen een speelse duw van Grace die moet lachen om haar vriend. Ik schud grinnikend mijn hoofd. "Mr. Self confidence who?" Lach ik terwijl ik van het aanrecht afspring. "Niet neuken naast mijn hoofd vannacht hé." Grinnik ik terwijl ik mijn beker met water vul. "Ik zal me proberen in te houden." Lacht Nathan en ik schiet ook in de lach. "Je zorgt er maar gewoon voor." Lach ik en daarna verlaat ik de keuken.
Ik laat mezelf buiten naast Miles op de lounge-set ploffen. "Hey Ies." Glimlacht hij naar me en ik glimlach terug. "Jongens dit is Ise." Stelt hij me voor aan zijn vrienden, die zich ook allemaal enthousiast voorstellen. Gemakkelijk trekken de jongens me mee in het gesprek, en al snel praat ik mee over wat koetjes en kalfjes. Ik laat mijn blik over de tuin heen glijden en zie daar in de hoek Chase staan, samen met Olivia. Zijn handen rusten op haar heupen, precies hetzelfde als wat hij bij mij deed. Ze zoenen overdreven, alsof ze elkaar haast opeten. Ik slik eventjes en zucht dan, wat had ik ook gedacht?
Ik schrik op als ik een por krijg van Miles in mijn zij. Als reactie daarop kijk ik hem vragend aan. "Wordt alsjeblieft ook niet een van die meisjes die achter Chase zijn kont aan huppelt." Fluistert hij in mijn oor, zodat de rest het niet kan horen. "Hij is het niet waard, vertrouw maar op mijn woord." Voegt hij eraan toe. "Ik vind niets aan hem." Kom ik voor mezelf op, ik hoop dat het overtuigend klinkt, want ik weet niet of dit waar is. "Oké, dan heb ik niets gezegd." Verontschuldigd Miles zichzelf. Ik glimlach kleintjes naar hem en meng mezelf dan weer in het gesprek.
JE LEEST
It's Just A Game
Romance**VOLTOOID** [#4 - Roman ❤️ 10-02-2020] "I heard you're a player. So let's play a game." "Let's talk 24/7." "Let's tell each other goodmorning and goodnight every day." "Let's go on dates." "Let's FaceTime all night long." "Let's kiss and hug." "A...