41

2.4K 62 5
                                    

POV ISE

De volgende ochtend word ik met knallende hoofdpijn wakker, als ik me omdraai zie ik dat Chase nog steeds diep ligt te slapen. Een glimlach vormt mijn lippen als ik hem zo zie, zijn zwarte haren zitten verwilderd en zijn mond staat een stukje open waaruit zacht gesnurk komt. Normaal vind ik snurken verschrikkelijk, de een kan niet tegen nagels over een krijtbord, en ik kan niet tegen snurken. Maar bij Chase is het zo zachtjes, dat het gewoon schattig is.

Met een diepe zucht stap ik uit bed en loop ik naar de badkamer. Ik zet de douche aan en blijf even op de rand van het bad zitten, ik hoop dat mijn ouders en Max snel thuis komen. Via de telefoon wil ik niet vertellen wat er gisteravond is gebeurt.

Ik schrik op uit mijn gedachten en open mijn ogen als ik de badkamerdeur open hoor gaan. Chase staat met een grijns in de deuropening en ik moet even om hem lachen.

"Samen douchen bespaard water," is zijn smoes als hij ook onder de douche stapt. Als hij zijn koude lichaam tegen mijn lichaam aandrukt, glijdt er een rilling over mijn ruggengraat en kruipt het kippenvel over mijn armen.

Ik leun met mijn hoofd tegen zijn borst en sluit opnieuw mijn ogen. Zijn vingertoppen glijden over mijn rug heen en als ik opkijk glimlacht hij naar me. Aan zijn pikzwarte wimpers hangen waterdruppels en ik glimlach terug naar hem.

"Waarom mocht ik toen niet aan je haren komen?" Vraag ik zachtjes, ik wilde het niet aan hem vragen maar mijn nieuwsgierigheid overwon het toch.

"Omdat Beth dat ook altijd deed, en als een meisje dat deed bij mij werd ik teveel aan haar herinnerd. Terwijl ik er alles aan deed om haar zo snel mogelijk te vergeten," zegt hij en ik knik langzaam. "Maar bij jou vind ik het geen probleem als je het nu wilt doen, stiekem mis ik het gevoel ook wel een beetje," geeft hij toe en ik knik, hij was echt heel erg verliefd op haar. Ergens ben ik een beetje jaloers op Beth, want zal hij ooit hetzelfde voor mij voelen als wat hij voor haar heeft gevoelt? En moet ik me zorgen maken over dat hij misschien terug naar haar gaat wanneer hij de kans krijgt?

"Waar denk je aan?" vraagt hij terwijl hij een pluk haar uit mijn gezicht veegt. "Oh niets, ik ga onder de douche vandaan," zeg ik snel, waarna ik uit de douche stap.

Ik sla een grote handdoek om mijn natte lichaam en wikkel mijn haren in een andere handdoek. Waarom is het altijd zo bizar koud als je de douche uitkomt?

Als ik me omdraai zie ik Chase naar me kijken, hij trekt een pruillip en steekt zijn armen naar mij uit. "Leuk dat samen douchen, maar volgens mij hebben we nu al meer water verspilt dan wanneer we apart douchen," grijns ik naar hem waarna ik de badkamer uitloop.

In mijn kamer droog ik me af en trek ik snel mijn ondergoed aan, waarna ik naar mijn kast loop en bedenk wat ik vandaag nou weer aan moet trekken.

Lomp laat Chase zich op mijn bed ploffen, als ik omkijk zie ik dat hij de handdoek om zijn middel heeft geslagen en zijn haren nog nat zijn. Ik bijt even op mijn onderlip, hij ziet er onweerstaanbaar aantrekkelijk uit op het moment.

Ik haal de handdoek uit mijn haren en loop naar het bed toe, als Chase opkijkt glimlacht hij klein naar me en voel ik een blos op mijn wangen ontstaan. Ik klim op zijn schoot en geef hem een zoen. Hij laat zijn handen op mijn heupen rusten terwijl onze tongen een spel om dominantie spelen, die hij weer van mij wint.

Als zijn warme handen langzaam naar de sluiting van mijn beha bewegen, ontstaat er overal kippenvel. Teder maakt hij de sluiting open en laat hij de bandjes van mijn schouders afglijden.

In een snelle beweging legt hij mij op mijn rug op het bed en komt hij boven mij hangen. Ondertussen is de handdoek van zijn middel afgegleden en zie ik dat hij al aardig hard is. Opnieuw plaatst hij zijn lippen op die van mij en ga ik mee in zijn zoen, terwijl ik mijn hand om zijn lid vouw en langzaam op en neer beweeg. Alleen al door mijn aanraking kreunt hij zachtjes tegen mijn lippen aan.

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu