POV ISE
Na de tweede film zucht ik diep en ga ik rechtop in de kleermakerszit zitten. Vragend kijkt Chase me aan, zelf ligt hij nog lui onder de dekens.
"Zullen we op date gaan?" ik wiebel met mijn wenkbrauwen en hij moet even grinniken. Snel trekt hij mij naar zich toe pakt hij mijn handen vast. Ik kijk toe hoe hij onze vingers met elkaar verstrengeld en glimlachend kijken we elkaar aan.
"Wat wil je doen dan?" vraagt hij nieuwsgierig. "Iets actiefs," zeg ik, waarop hij tegenstrijdig kreunt. Lachend geef ik hem een duwtje tegen zijn borstkas aan.
"Misschien weet ik wel wat," hij veegt een pluk haar achter mijn oor en nieuwsgierig kijk ik hem aan. Hij laat zijn vingertoppen over mijn rug glijden, waardoor er kippenvel overal op mijn lichaam ontstaat.
"Er is nog niet zo heel lang geleden een schaatsbaan geopend, en volgens mij doen ze op zaterdagavond disco-schaatsen," zegt hij en mijn mondhoeken krullen omhoog. "Dat lijkt me echt super leuk, ik weet alleen niet of ik nog kan schaatsen," grinnik ik en Chase schiet in de lach. "Het is bij mij ook misschien wel al tien jaar geleden ofzo, dus als we vallen gaan we samen," lacht hij en ik schiet ook in de lach.
"Chase zullen we eerst even langs mijn huis rijden dadelijk? Dan kan ik me even omkleden, mijn ouders gedag zeggen en telefoon pakken," zeg ik als ik terug kom lopen van de badkamer. Als ik opkijk zie ik dat Chase nog in dezelfde positie ligt als voordat ik ging douchen, hij is echt een van de luiste personen die ik ken.
"Hm wat?" hij kijkt me vragend aan terwijl hij zijn telefoon weg legt. "Of we eerst even langs mijn huis kunnen gaan," vraag ik, waarop hij knikt.
"Met welke geheime aanbidder was jij aan het praten?" Nadat ik mezelf heb aangekleed ga ik op zijn schoot zitten. "Als ik dat vertel dan is het geen geheime aanbidder meer," grijnst hij en ik rol met mijn ogen. "Grappenmaker," zeg ik en hij schiet in de lach.
"Met Noen," zegt hij uiteindelijk en ik moet even grinniken. "Hij vroeg of ik mee ging naar een of ander feest, maar vanavond is helemaal voor ons, of jij moet willen," zegt hij en een glimlach kan ik niet onderdrukken, hij is echt veel te lief.
"Eigenlijk had ik gewoon zin in een avondje samen, geen gezeik en drama," zeg ik voorzichtig. "Oké top, want eigenlijk dacht ik er precies het zelfde over," zegt hij met een glimlach. "We zitten weer lekker op één lijn," zeg ik en hij grinnikt.
"Tot morgen," zeg ik even later tegen mijn ouders, ondertussen heb ik mezelf omgekleed en heb ik mijn telefoon gepakt. Ergens was ik bang dat mijn ouders een beetje boos zouden zijn, maar ze waren vooral weer heel erg blij om Chase te zien.
"Veel plezier lieverds," zegt mijn moeder met een glimlach. "Dankjewel," glimlach ik terug, waarna ik afscheid neem en achter Chase aan naar buiten loop.
Terwijl we in de auto zitten luisteren we in stilte naar de radio, zijn hand rust op mijn bovenbeen en ik kijk naar mijn vriend, die geconcentreerd voor zich uit blijft kijken.
''Wie is jouw all time favorite artiest?'' vraag ik me ineens hardop af. ''Lil Peep of Twenty One Pilots,'' is zijn antwoord. ''Wow Twenty One Pilots, die was ik bijna vergeten,'' grinnik ik en hij moet even lachen. ''Het is niet dat ik er ook nog echt elke dag naar luister, maar uiteindelijk is het toch wel mijn favoriete band,'' zegt hij en ik knik. ''En die van jou dan?'' hij kijkt me kort even aan. ''Ed Sheeran,'' zeg ik direct zonder enige twijfel en hij knikt. ''Ook een hele goede zanger,'' zegt hij glimlachend, ik glimlach terug naar hem.
''Waarom doe je eigenlijk niets meer met het zingen?'' vraagt hij aan me en ik haal mijn schouders op. ''Ik vind het heel leuk, maar ik wil er niet echt iets mee doen denk ik,'' zeg ik en hij knikt. ''Zonde, je hebt zo'n mooie stem,'' zegt hij en een warm gevoel verspreid zich in mijn buik. ''Dankjewel,'' glimlach ik naar hem.
JE LEEST
It's Just A Game
Romance**VOLTOOID** [#4 - Roman ❤️ 10-02-2020] "I heard you're a player. So let's play a game." "Let's talk 24/7." "Let's tell each other goodmorning and goodnight every day." "Let's go on dates." "Let's FaceTime all night long." "Let's kiss and hug." "A...