65

1.6K 43 2
                                    

POV CHASE

Ik stop een patatje in mijn mond terwijl ik luister naar de muziek wat uit de speaker van Carson komt, het is echt typisch zomerse muziek en brengt een goede sfeer mee.

"Chase ligt het aan mij of ruikt deze mayonaise apart?" Ise houdt het plastic bakje met mayonaise voor mijn neus, ik buig voorover om aan de saus te ruiken maar voordat ik weet duwt ze het bakje met inhoud in mijn gezicht. Een ondeugende grijns vormt haar lippen en ik kijk haar uitdagend aan met een opgetrokken wenkbrauw. Snel pak ik mijn bakje met curry-saus en duw ik die in haar gezicht, lachend probeert ze me tegen te houden maar doordat ik veel sterker dan haar ben lukt het haar niet. Lachend gaat ze op haar rug liggen terwijl ze mijn polsen probeert vast te houden.

Ik ga op haar schoot zitten en houd haar polsen boven haar hoofd, lachend kijk ik naar Ise die de slappe lach heeft.

"Dit is zonde van de saus," hoor ik Carson klagen. "Het is anders nog prima te gebruiken," ik houd Ise haar slanke polsen vast in één hand en pak met mijn andere hand een patatje die ik door de saus haal wat op Ise haar gezicht zit, en daarna in mijn mond stop. Lachend kijkt Ise me aan, met nog steeds dezelfde ondeugende blik in haar ogen.

Ik laat haar polsen los en ga weer op mijn plek zitten, snel gaat Ise rechtop zitten en buigt ze voorover om de servetjes te pakken. Ze gaat in kleermakerszit voor me zitten en veegt mijn gezicht schoon, ik kijk naar haar geconcentreerde blik en moet even grinniken.

Hand in hand slenteren we samen over het strand heen, terwijl we zwijgend naar de zonsondergang kijken. Ik merk aan mezelf en aan Ise dat de alcohol zijn werk aan het doen is, ik voel me wat licht in mijn hoofd en moet sneller lachen om dingen.

"Geef je telefoon eens," ik laat haar hand los. Ze pakt haar telefoon uit haar zak en kijkt me vragend aan als ze hem aan me geeft. Ik pak het toestel aan en zet een stap naar achter terwijl ik de telefoon op camerafunctie zet. "Niet zo serieus kijken joh," grinnik ik, en meteen klaart Ise haar gezicht op. Ze schiet in de lach en op het juiste moment maak ik de foto.

Een glimlach siert mijn gezicht als ik naar de foto kijk, de zon verlicht haar hazel-kleurige ogen en haar bruine krullen lijken wel licht te geven door het licht. Haar huid is al goed zongebruind, waardoor haar tanden nog witter lijken en er kleine sproetjes over haar gezicht heen dansen. Ik denk dat ze zelf nog maar half weet hoe mooi ze is, en hoe verliefd ik op haar ben.

"Chase wat een afschuwelijke foto," verzucht ze terwijl ze mee kijkt op het beeldscherm. "Nee, hij is mooi en je mag hem nooit verwijderen. Anders doe ik je wat," spreek ik haar semi streng toe, grinnikend steekt ze haar handen in de lucht.



Ik plof op de luie stoel die op het balkon staat terwijl ik naar het gerommel van binnen luister. Niet lang daarna verschijnt Ise met een fles wijn en twee normale glazen voor mijn neus. "Ze hadden geen wijnglazen," klaagt ze terwijl ze op de andere stoel gaat zitten. "Gelukkig smaakt wijn ook hetzelfde in een normaal glas," grijns ik terwijl ik de fles open maak en de twee glazen vul.

"Ik weet niet of ik het met je eens ben, ik mis toch wat," zegt ze nadat ze een slok van de witte wijn heeft genomen. Grinnikend neem ik ook een slok, zelf mis ik helemaal niets. Wijn is wijn, ongeacht in welk glas, allemaal niet echt te zuipen.

Bijna een fles later en een goed gesprek komt Ise ineens op mijn schoot zitten. Ze plaatst kusjes in mijn nek en beweegt voorzichtig met haar heupen. Zuchtend van genot sluit ik mijn ogen en ik laat mijn handen op haar heupen rusten. Haar handen woelen door mijn haren heen terwijl ze op een stukje huid zuigt om een zuigzoen te maken. Ik laat mijn handen naar haar borsten glijden en masseer ze zachtjes, wat een zachte kreun van Ise oplevert tegen mijn nek aan.

Ik voel hoe mijn broek begint te knellen en ik kijk Ise diep in haar ogen aan. Ze snapt de hint en staat op, terwijl ze mij moet vast houden als evenwicht steuntje. Zodra zij rechtop staat, sta ik ook op en loop ik achter haar aan naar binnen. Terwijl Ise doorloopt naar de kamer doe ik de balkondeur op slot en de gordijnen dicht.

"Chase waar blijf je?" vraagt Ise ongeduldig, versteld blijf ik even in de deuropening staan. Ise haar kleren liggen al op een hoopje naast het bed en vragend kijkt ze me aan. Snel trek ik mijn shirt uit, waarna mijn zwembroek en onderbroek volgen.

Ik laat mezelf over Ise heen buigen en druk een zoen op haar lippen. Meteen zoent ze me terug en als ik met mijn tong langs haar onderlip ga, opent ze haar mond en spelen onze tongen een spel om dominantie.

Als ze met haar hand zachtjes over mijn lid wrijft, verlies ik mezelf aan haar en kan ik niet meer wachten. Ik onderbreek onze zoen en buig voorover om een condoom te pakken, ik scheur de verpakking open en breng hem daarna behendig om. Zachtjes duwt Ise tegen mijn schouder aan en ik snap de hint. Ik ga op mijn rug liggen en al snel klimt Ise boven op me. Als ze mij in haar laat glijden bijt ik even op mijn lip en knijp ik zachtjes in haar heupen. Ritmisch begint ze te bewegen en al snel vullen onze kreunen de hotelkamer.

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu