POV ISE
Ik open mijn ogen en knipper een paar keer tegen het felle zonlicht wat onze kamer in schijnt. Na oud en nieuw hebben we allemaal super hard gewerkt en dit was alweer de derde nacht in het huis.
Ik draai me om en zie dat Chase al wakker is, hij kijkt op zijn telefoon en heeft niet door dat ik ook wakker ben.
"Hey," zeg ik, mijn stem klinkt nog schor van het slapen. "Hey," zegt Chase terug, hij legt zijn telefoon weg en slaat zijn armen om mij heen. Ik glimlach klein en volg met mijn vinger de lijnen van zijn gespierde buik.
"Lekker geslapen?" vraagt hij, waarop ik knik. "En jij?" vraag ik aan hem. "Altijd wanneer jij er bent," zegt hij terwijl hij door mijn haren aait. Ik moet even lachen, slijmbal.
"Liet je nou zojuist een scheet?" vraag ik aan Chase nadat het een tijdje stil is geweest. "Ja," antwoord hij serieus, waardoor ik in de lach schiet.
"Wat?" vraagt hij grinnikend. "Niets hoor Chase, liever een scheetje voor ons allebei dan buikpijn voor jou alleen," lach ik, waarop hij me lachend een duw geeft tegen mijn schouder.
"En daar ben ik het dus helemaal mee eens," grijnst hij."Ik heb wel eigenlijk een beetje honger gekregen," verzucht ik terwijl ik dichter tegen hem aan ga liggen. "Wat vervelend," grinnikt hij. "Jij bent zelf echt onwijs vervelend," lach ik terwijl ik mijn hoofdkussen naar hem gooi. "Gevaarlijk," grijnst hij terwijl hij het kussen behendig vangt en weer terug naar mij gooit. Lachend vang ik hem weer en gooi ik hem tegen hem aan.
In een snelle beweging duwt hij mij op mijn rug en gaat hij op mijn schoot zitten. "Chase," lach ik terwijl ik zijn handen probeer vast te pakken. "Dit is oneerlijk," zeg ik als hij mijn handen vasthoudt. "Helemaal niet," lacht hij, zijn blauwe ogen twinkelen vrolijk en hij buigt verder voorover. Zijn gezicht is een paar centimeter van de mijne verwijderd, ik glimlach en plaats mijn lippen op die van hem om de laatste ruimte tussen ons weg te halen. Gretig zoent hij terug en zijn tong likt langs mijn onderlip, ik geef hem toestemming en al snel spelen we een spel om dominantie, die hij opnieuw van me wint.
Nadat Chase de zoen heeft onderbroken sta ik op en loop ik naar de kast, waar ik een grote trui van Chase uit pak en een joggingbroek. Snel trek ik het aan, verbaasd kijk ik Chase na die de kamer uitrent.
Langzaam loop ik achter hem aan terwijl ik mijn hand door mijn haren haal. Uit de kamer van Austin en Maeve klinkt vrolijk gelach, zodra ik langs loop blijf ik even in de deuropening staan, Chase ligt lachend tussen Maeve en Austin in bed, Austin zijn blik spreekt boekdelen en Maeve heeft de slappe lach samen met Chase.
"Wow wat een gezelligheid hier," zeg ik grinnikend. "Kom erbij," grijnst Chase, waardoor ik moet lachen. Ik schud mijn hoofd en loop weer verder naar beneden, mijn maag rammelt ondertussen.
Ik slaak een gilletje als ik ineens twee sterke armen om me heen voel die me optillen. Ik hang over zijn schouder en hij knijpt even in mijn billen.
"Chase je bent echt ontzettend vervelend deze ochtend," lach ik terwijl ik hem stevig vast houdt om zijn middel terwijl hij de trap afloopt.Beneden ruikt het naar afbakbroodjes en gebakken eitjes. Aan de eettafel zitten Noen, Scott en Vince, ze zijn druk in gesprek terwijl ze hun ontbijt opeten.
"Daar gaat onze rust," zegt Scott als hij mij en Chase opmerkt. Ik schiet in de lach en probeer los uit Chase zijn greep te komen, die mij nog steeds stevig vasthoudt. "Al het bloed stijgt naar mijn hoofd," klaag ik en ik hoor hoe de jongens in de lach schieten.
Als ik uiteindelijk weer op de grond sta, ga ik in kleermakerszit op een stoel zitten en pak ik een broodje uit de schaal. Ondertussen pakt Chase drinken voor mij, zichzelf en de andere drie jongens.
JE LEEST
It's Just A Game
Romance**VOLTOOID** [#4 - Roman ❤️ 10-02-2020] "I heard you're a player. So let's play a game." "Let's talk 24/7." "Let's tell each other goodmorning and goodnight every day." "Let's go on dates." "Let's FaceTime all night long." "Let's kiss and hug." "A...