POV ISE
Moeizaam open ik mijn ogen als ik zacht getik tegen mijn raam hoor. Ik wil niet dat het herfst wordt en ik heb al helemaal geen zin in regen, maar gelukkig is het 's nachts en niet overdag als ik onderweg naar school ben.
Maar het getik klinkt helemaal niet zo ritmisch als regen, sommige tikken zijn harder dan de andere en er zit niet echt een vast patroon in. Nieuwsgierig sta ik op uit bed en duw ik het witte gordijn aan de kant, onderaan het raam zie ik Chase staan en een glimlach vormt meteen mijn lippen. Snel ren ik naar mijn kast en trek ik een joggingbroek en een hoodie aan, waarna ik de trap afren. Mijn hart klopt zenuwachtig in mijn keel, en nu pas komt het besef hoe erg ik hem heb gemist de afgelopen dagen. Ik glip in mijn versleten vans en pak mijn sleutels uit het bakje bij de voordeur.
Als ik de voordeur open zie ik hem staan met geopende armen, ik trek de deur achter mezelf dicht en ren naar hem toe. Hij slaat zijn armen om mij heen en voor een tijdje blijven we zo zwijgend tegen elkaar aanstaan, de geur van zijn aftershave laat een kleine glimlach op mijn lippen vormen.
''Ik denk dat we even goed met elkaar moeten gaan praten,'' fluistert hij zachtjes en ik knik instemmend. Hij laat me los en bekijkt dan mijn gezicht met zijn oceaan blauwe ogen, hij glimlacht klein naar me en een zucht van opluchting verlaat mijn lichaam.
Ik trek de autodeur dicht en doe mijn gordel om, terwijl Chase de motor start. Terwijl hij de straat uitrijdt, laat hij zijn hand op mijn bovenbeen rusten.
''Wil je me nog één keer vertellen wat er die avond is gebeurt?'' vraagt hij zonder zijn blik van de weg af te halen. Ik zucht diep en knik dan, ik hoop maar dat hij me laat uitpraten.
''Nadat jij weg was gegaan, zijn we Never have I ever gaan spelen. Al snel merkte ik dat ik hem aardig voelde zitten, voordat we weg gingen had ik niet echt bepaald veel gegeten. Toen de shot glaasjes allemaal leeg waren, offerde ik mezelf op om de nieuwe ronde in te schenken. Maar je raadt het al, erg soepel verliep het niet. Ik was gewoon echt veel te dronken,'' ik pauzeer even en kijk hem aan, maar zijn uitdrukking verraad niets.
''Timo zag het van een afstandje gebeuren, en schoot me te hulp. Vanaf het eerste moment stond hij al dicht tegen me aan, ik kon zijn lichaamswarmte voelen en voelde ik me al meteen niet op mijn gemak. Terwijl hij de glaasjes inschonk, begon hij tegen me te praten. Het viel hem op dat ik hier niet vandaan kwam. En terwijl hij dat zei, kleedde hij me zowat uit met zijn ogen,'' ''Klootzak,'' mompelt Chase en ik besluit het te negeren en verder te gaan met mijn verhaal.
''Ik deed een stap naar achter en wilde weglopen met het dienblad, alleen daar was hij het niet mee eens en hield me tegen. Ik was overdonderd door zijn actie, en door de alcohol was mijn reactievermogen niet zoals het hoort te zijn, waar hij goed gebruik van wist te maken en daarna drukte hij zijn lippen tegen die van mij, terwijl ik gevangen zat in zijn armen. Ik had de kracht niet om hem van me af te duwen, ik stond namelijk erg onpraktisch tussen hem en het aanrecht en mijn polsen hield hij stevig vast. Uiteindelijk beet ik hard op zijn lip, meteen verslapte hij zijn greep en kon ik daaruit ontsnappen. Zijn lip bloedde hevig en hij heeft me voor veel dingen uitgemaakt, maar dat maakte me niets uit. Ik voelde me zo vies en gebruikt, en met combinatie van de alcohol draaide mijn maag om en kon ik net op tijd naar het toilet rennen. Gelukkig heeft Noen gezien wat er gebeurde en kwam hij naar me toe, toen al mijn maaginhoud in het toilet lag, heeft hij me samen met Scott naar boven gebracht. Waar ik in Scott zijn bed in slaap ben gevallen en pas de volgende ochtend weer wakker werd,'' zeg ik en hij knikt langzaam terwijl hij mijn woorden tot zich door laat dringen.
Als ik hem voor de zoveelste keer bekijk, zie ik dat zijn knokkels gezwollen en bebloed zijn. ''Hoe kom je daaraan?'' zacht wrijf ik over zijn hand die op mijn bovenbeen rust. ''Timo,'' hij zucht diep en haalt zijn hand door zijn haren heen.
''Heb je met Timo gevochten?'' het komt ongeloofwaardig mijn mond uit en hij knikt als teken van bevestiging. ''Wanneer?'' vraag ik. ''Vanmiddag kwam ik hem tegen, en toen begon hij stoer te doen,'' zegt hij en ik zucht zachtjes. Ik vind het een domme actie van hem, maar veel heb ik er niet over te vertellen. Hij blijft toch wel zijn eigen ding doen.
''Weet je überhaupt wie Timo is Ies?'' kort kijkt hij me aan en ik haal mijn schouders op. ''Het enige wat ik van hem weet is dat hij Timo heet en bevriend is met Miles,'' geef ik toe, zijn er nog meer geheimen waar ik niets van af weet? Ik dacht dat we daar nu wel klaar mee waren.
''Timo is de jongen waarmee Beth vreemd is gegaan,'' zegt hij zonder enige emotie en mijn mond zakt van verbazing open. ''Serieus?'' vraag ik aan hem en hij knikt. ''Het zou me helemaal niets verbazen dat hij jou heeft gezoend om met mij te fucken,'' zijn stem klinkt boos en ik zie dat hij in zijn stuur knijpt.
''Van wie heb je die foto eigenlijk gekregen?'' vraag ik aan hem nadat het een tijdje stil is geweest. ''Is dat belangrijk?'' vraagt hij en ik knik. ''Ik wil het graag weten,'' zeg ik terwijl ik uit het raam kijk, in geen enkel huis brand nog ligt, alleen de straatlantaren verlichten de weg.
''Miles heeft de foto naar mij gestuurd,'' zegt hij en meteen kijk ik hem aan. ''Gadverdamme, wat is dat een ontzettende klootzak,'' sis ik terwijl ik de woede voel opborrelen. Chase kijkt me kort aan, nog steeds merk ik aan hem dat hij een bepaalde afstand van mij houdt.
''Eerst die foto naar jou sturen, en vervolgens poeslief tegen mij doen,'' zeg ik terwijl ik op mijn nagels bijt, ik zou zo de nek van die jongen van zijn romp kunnen trekken.
''Ies,'' begint Chase twijfelachtig en ik kijk hem verwachtingsvol aan terwijl ik wacht tot dat hij verder gaat met praten. ''Iets in mij zegt dat dit allemaal geen toeval is, hiervoor moesten Miles en Timo nooit wat van elkaar hebben,''
JE LEEST
It's Just A Game
Romance**VOLTOOID** [#4 - Roman ❤️ 10-02-2020] "I heard you're a player. So let's play a game." "Let's talk 24/7." "Let's tell each other goodmorning and goodnight every day." "Let's go on dates." "Let's FaceTime all night long." "Let's kiss and hug." "A...