60

2K 44 5
                                    

POV ISE

Zodra ik ook mijn koffer van de bank heb gepakt, lopen we naar de uitgang. De zonnestralen schijnen al fel en snel zet ik mijn zonnebril op. Buiten staan er tientallen taxichauffeurs en bussen, die hun brood proberen te verdienen aan de talloze toeristen.

"Ik haat taxi's en bussen, dus ik heb wat beters geregeld," zegt Chase terwijl we richting de parkeerplaats lopen. "En zo kunnen we ook gewoon het eiland verkennen zonder afhankelijk te zijn van dingen," voegt hij eraan toe en een glimlach siert mijn lippen. "Je bent geweldig," glimlach ik naar hem, waarna ik een kus op zijn lippen druk.

Een paar uur later word ik wakker in het kingsize bed, in onze hotelkamer. Als ik opkijk zie ik dat Chase nog diep in slaap is, met een tevreden glimlach op mijn lippen aai ik door zijn haren heen. We waren allebei zo moe van de reis, en de plotselinge warmte dat we besloten hadden om even te gaan slapen. Zodra mijn hoofd het kussen raakte, viel ik in slaap.

Ik graai met mijn hand naar mijn telefoon en zie dat we bijna twee uur hebben geslapen. Zuchtend laat ik mezelf weer terug in mijn kussen vallen en ga ik dichter tegen Chase aan liggen, die wat onverstaanbaars mompelt.

Moeizaam opent hij zijn ogen en knippert hij een paar keer tegen het felle licht. Hij verbergt zijn gezicht in mijn nek en slaat zijn arm om mijn middel heen. Ik moet om hem grinniken en aai met mijn hand door zijn haren heen.

"Chase," grinnik ik als hij zijn lippen in mijn nek plaatst en zachte kusjes geeft. Als hij het gevoeligste plekje in mijn nek heeft gevonden en daar een zuigzoen maakt, verlies ik mezelf opnieuw weer aan hem. Genietend sluit ik mijn ogen en mijn ademhaling wordt zwaarder.

Als hij zijn lippen op die van mij plaatst, geef ik hem meteen toestemming en spelen onze tongen een gepassioneerd spel met elkaar. Ik laat mijn handen over zijn blote rug glijden en merk dat hij geniet van mijn aanrakingen.

Nadat Chase onze zoen heeft onderbroken, kijkt hij me diep in mijn ogen aan. "Je bent zo verschrikkelijk mooi," verzucht hij met een hese stem en een blos ontstaat op mijn wangen. Ik laat mijn hand vanaf zijn wang naar zijn kaaklijn bewegen, en daarna volg ik met mijn hand de lijn van zijn sleutelbeen.

"Ik wil je Chase," fluister ik terwijl ik hem weer aankijk. Een kleine glimlach ontstaat op zijn lippen en hij laat zijn hand langzaam naar de onderkant van mijn trui glijden. Zachtjes trekt hij aan de zoom voordat hij het kledingstuk omhoog schuift. Ik lift mezelf wat omhoog en in een makkelijke beweging trekt hij het kledingstuk bij mij uit.

Ik plaats mijn lippen weer op die van hem en laat mijn handen via zijn buik naar zijn onderbroek glijden, waar al een aardige bobbel te voelen is. Als ik daarover mijn hand laat bewegen, bijt Chase zachtjes op mijn onderlip. Met mijn handen pak ik het elastiek vast en trek ik het kledingstuk van zijn heupen af, zelf schopt hij het verder uit.

Als Chase van mij afstapt en zich over zijn koffer buigt, trek ik ook mijn onderbroek uit en wacht ik ongeduldig op hem. Hij haalt al zijn kleding overhoop totdat hij eindelijk bij zijn toilettas komt.

"Godverdomme," mompelt hij zwaar geïrriteerd als de rits van zijn toilettas blijft hangen.  Ik steek mijn hand naar hem uit en hij snapt mijn hint, snel overhandigt hij mij de tas.

Als het na een paar keer proberen nog niet is gelukt om de rits verder open te krijgen, is Chase er duidelijk klaar mee. Hij pakt zijn toilettas uit mijn handen en trekt de rits zonder enig pardon kapot. Ik schiet in de lach en kijk naar mijn vriend die het doosje condooms pakt en daarna zijn toilettas door de kamer gooit.

Hij overhandigt mij de verpakking en met mijn tanden scheur ik het plastic open. De verpakking gooi ik op de grond naast het bed en behendig breng ik het condoom bij Chase om.

Zachtjes duwt hij me weer met mijn rug in het matras en laat hij zichzelf over mij heen hangen, zijn handen zet hij naast mijn hoofd neer. Ik spreid mijn benen verder voor hem en hij kijkt me vragend aan voor toestemming, meteen knik ik en als ik hem in mij voel verlaat een kreun mijn mond. Ik laat mijn handen door zijn haren gaan en trek er zachtjes aan als hij het tempo opvoert.

Bezweet laat Chase zich naast mij op het bed ploffen terwijl ik weer probeer om grip op mijn ademhaling te krijgen. Hij slaat zijn arm om mijn schouders en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Langzaam sluit ik mijn ogen als hij met zijn hand door mijn haren aait.

"Zullen we zo naar het strand gaan?" vraagt hij na een stilte, waarop ik knik. Met een diepe zucht rek ik mezelf uit en open ik mijn ogen. Ondertussen is Chase rechtop gaan zitten en kijkt hij naar de rotzooi die hij gemaakt heeft in de kamer.

"Als die kut toilettas nou niet onderin had gezeten was dit allemaal niet nodig geweest," zucht hij en ik schiet in de lach terwijl ik de dekens tot mijn kin optrek. "Of je had gewoon wat meer geduld moeten hebben," grinnik ik. "Het begon gewoon pijn te doen oké," zegt hij en ik schiet in de lach. "Aansteller," ik geef hem lachend een duwtje tegen zijn schouder aan.

Terwijl Chase zijn koffer aan het uitpakken is en zijn zwembroek al aan heeft, haal ik een borstel door mijn haren heen. Ik kijk naar hem hoe hij zorgvuldig zijn t-shirts opvouwt en in de kast legt. Ik leg de borstel op het plankje bij de spiegel en buig dan over mijn eigen koffer heen, waar ik al snel mijn bikini uitvis. Verder uitpakken komt vanavond of morgen wel. Ik verwissel mijn trui en onderbroek voor mijn bikini, en daarover trek ik een luchtig zomerjurkje aan.

"Ready?" vraagt hij. "Ready," zeg ik en ik gris de strandtas van ons bed. Ik loop de hotelkamer uit en wacht op Chase, die de deur achter ons op slot doet.

Ik plof op het strandbedje en neem het strand in me op. Het is een vrolijke bedoeling, achterons klinkt de zomerse muziek van de strandtent en haast iedereen op het strandheeft een glimlach op hun gezicht. Mijn blik wordt naar een groepje getrokken van onze leeftijd, ze zien eruit als lokale mensen. Lachend dollen ze met elkaar, en het ziet er erg gezellig uit.

"Paradijs op aarde," concludeert Chase als hij ook op het bedje ploft. "Daar ben ik het mee eens ja," ik buig voorover om mijn zonnebril uit de tas te pakken.

Snel ren ik achter Chase aan naar het water, het warme zand brandt aan mijn voeten. Het water voelt koel en fijn aan op mijn huid, en ik loop in één keer door. Normaal heb ik altijd echt een probleem met door komen, maar nu verlang ik juist naar het koele water.

Ik zwem naar Chase toe, die al onder water is geweest. Hij haalt zijn handen door zijn natte haar heen en zijn blauwe ogen schitteren in het zonlicht. Twee meisjes op surfplanken bekijken hem uitgebreid en een steek van jaloezie komt op in mijn buik.

Eenmaal bij hem sla ik mijn armen om zijn nek en plaats ik een kus op zijn lippen. Hij laat zijn handen op mijn heupen rusten en gaat mee in onze zoen. Maar al vrij snel onderbreek ik onze zoen weer en kijk ik hem met een glimlach aan. Vanuit mijn ooghoek zie ik de twee meiden weer wegkijken, gelukkig maar want ik ben niet van plan om mijn vriend te delen.

"Ik ben zo blij dat ik dit allemaal met jou kan doen Ies," hij veegt een pluk haar uit mijn gezicht en kijkt me lief aan, een glimlach siert mijn gezicht. "Nogmaals onwijs bedankt voor deze mooie vakantie," zeg ik. "Het is al goed Ies, ik maak er zelf ook goed gebruik van," zegt hij met een scheve grijns en ik moet even lachen.

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu