POV ISE
Ik laat mezelf naast Chase op de bank ploffen en geef hem zijn biertje aan. We zijn inmiddels alweer twee dagen verder en morgen nacht vliegen Chase en Noen terug naar Amerika, en als afsluiter voor de afgelopen dagen, zijn we nu bij Finn, die een feestje geeft.
Het is druk, en de muziek staat zo hard dat een normaal gesprek er haast niet inzit. Chase heeft zijn hand op mijn bovenbeen gelegd en ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder. Eigenlijk wil ik hier niet gezellig doen, want het idee dat dit de laatste avond in Nederland is voor de twee jongens, doet me pijn.
Ik zucht diep en neem een grote slok van mijn wijn, en het valt me op dat Chase ook stiller is dan normaal.
Terwijl Sara en Noen de tijd van hun leven lijken te hebben, die overigens nu een echt officieel koppel zijn. Wat ik ze onwijs gun, maar ergens ben ik jaloers, want waarom werkt het bij mij en Chase niet meer?-
"Ga je mee roken?" roept Chase over de muziek heen, waarop ik knik. Snel sta ik op en loop ik achter Chase aan naar buiten. Het is iets wat je me nooit hoort zeggen, maar nu op dit moment verlang ik naar een sigaret, een goed gesprek en een fles sterke drank.
"Wacht, ik kom er zo aan," zeg ik snel tegen Chase, waarna ik me weer omdraai en richting de drank kast loop van Finn zijn vader. Want ach, waarom ook niet? Snel open ik de kast en pak ik de eerste de beste fles die ik zie, mocht het een probleem zijn, dan koop ik wel een nieuwe.
-
Gewapend met een fles Scotch loop ik naar Chase, die buiten op de steiger is gaan zitten. Hij kijkt strak naar voren en lijkt het niet eens door te hebben als ik het trappetje afloop naar de steiger.
"Hey ," zeg ik zachtjes terwijl ik naast hem in kleermakerszit ga zitten. Ik haal de dop van de fles af en neem een grote slok van de vloeistof, die in mijn keel brandt. Ik schud even mijn hoofd en de tranen springen in mijn ogen van de alcohol.
Naast me hoor ik Chase grinniken en hij geeft me zijn pakje sigaretten.
"Oh dus jij kan Scotch wel met een straight face drinken?" vraag ik met een uitdagende grijns terwijl ik het pakje van hem aanpak en de drank naar hem uitreik."Dat heb ik nooit gezegd," lacht Chase terwijl hij de fles pakt en daarna ook zijn lippen tegen de hals zet. Ik steek mijn sigaret aan en blaas de rook langzaam uit, als mijn ouders dit zouden zien, zou ik echt een groot probleem hebben. Want dit is nou niet bepaald de Ise die ze kennen, met een sigaret in haar hand en ordinair uit een fles sterke drank drinken.
"Heb je er spijt van?" vraag ik na een stilte terwijl ik het as van mijn sigaret aftik in het water onder onze voeten.
"Waarvan?" vraagt Chase terwijl hij me aankijkt. Het windje wat er staat, speelt met zijn zwarte haren en hij blaast de sigaretten rook langzaam uit terwijl hij naar de heldere sterrenhemel boven ons kijkt."Ik weet het niet," zeg ik zachtjes terwijl ik mijn schouders ophaal. "Alles."
Chase opent zijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem daarna gauw weer. Hij kijkt voor zich uit en net als ik hem wil vertellen dat hij moet vergeten wat ik zei, opent hij zijn mond weer."Het betekend niet dat nu we er achter komen dat we niet voor elkaar bestemd zijn, dat ik er spijt van heb. Je bent het beste wat me overkomen is, en je zal altijd speciaal voor mij blijven Ies," vertelt hij me, en meteen springen de tranen in mijn ogen. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en verberg mijn gezicht, zijn vertrouwde geur kriebelt in mijn neus en een traan biggelt over mijn wang.
"Ik had dit voor geen goud willen missen," zeg ik terwijl de brok in mijn keel vervelend in de weg zit. "Je weet half nog niet hoe speciaal je voor mij bent."
"Ik hou van je Ise, en dat zal ik ook altijd blijven doen," hij plaatst een kusje op mijn voorhoofd en kijkt me dan aan met een kleine glimlach, terwijl hij vecht tegen zijn tranen.
Zodra ik mijn sigaret uitgedrukt heb, laat ik mezelf tegen Chase aanleunen. Hij slaat zijn armen om mij heen en we zuchten allebei diep.
"Ik hou meer van jou Chase," zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen rollen. Voorzichtig veegt hij mijn tranen weg en drukt hij mijn lichaam nog dichter tegen die van hem aan.
"Ik hoop dat je iemand gaat vinden die je gelukkig kan maken en waarmee je echt een toekomst voor je kan zien," zegt hij terwijl hij door mijn haren aait.
"Jij maakt mij gelukkig," fluister ik zachtjes terwijl ik met zijn hand speel. Opnieuw zucht ik diep en veeg ik mijn tranen weg, ondanks dat ik het eigenlijk helemaal niet wil, is het beter voor ons allebei als we er nu een punt achter zetten."Het gaat goed komen met ons Ise, echt waar. Al gaat het niet linksom, komen we er wel rechtsom.''
❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦
OMG DIT WAS HET AAAH HAHAH. 86 hoofdstukken met heel veel plezier geschreven ❤️❤️ Heel erg bedankt voor het lezen, stemmen & voor jullie leuke reacties, jullie zijn de beste! ❤️
Het is nog niet helemaal klaar met het verhaal van Chase & Ise, want er staat nog een (hele) grote epiloog te wachten! 😎 Stay tuned!! ✨✨
Ook wilde ik weer een Q&A doen, dus voorlopig zijn jullie nog niet van mij af hahahaha 😝
Ik hoop dat jullie net zoveel van dit verhaal en van alle karakters hebben genoten als ik dat heb gedaan, nogmaals heel erg bedankt voor de support! 😘
JE LEEST
It's Just A Game
Romance**VOLTOOID** [#4 - Roman ❤️ 10-02-2020] "I heard you're a player. So let's play a game." "Let's talk 24/7." "Let's tell each other goodmorning and goodnight every day." "Let's go on dates." "Let's FaceTime all night long." "Let's kiss and hug." "A...