49

1.9K 47 10
                                    

POV ISE

Ik zwaai nog even naar Chase en Lillian, voordat ik me omdraai en terug naar binnen loop. Ik voel me schuldig, dat ik niet mee naar huis ga maar Chase stond er haast op dat ik moest blijven. Hij zag dat ik het naar mijn zin had, en wilde mijn avond niet verpesten.

Zuchtend sluit ik de deur achter me en als ik opkijk zie ik Miles staan, met een vriend die ik niet ken.

"Hey," breng ik enigszins verbaasd uit terwijl ik Miles in me opneem. Zijn blonde haren zitten strak naar achter door de gel, en hij trekt de kraag van zijn witte polo recht.

"Hey," glimlacht hij vrolijk naar me, ik ruik de geur van alcohol overduidelijk om hem heen. "Oh trouwens, dit is Timothy," stelt hij zijn vriend voor.

"Hey, ik ben Ise," ik steek mijn hand naar hem uit, die hij aanpakt en schudt. "Noem me maar Timo hoor, alleen mijn moeder noemt me Timothy, als ze boos is," zegt hij met een grijns en ik moet lachen om zijn grap.

Ik loop achter de twee jongens aan weer terug naar binnen. "Waar is iedereen?" vraagt Miles en ik knik naar de bank, waar onze vriendengroep gemixt zit, met andere redelijk onbekende mensen.

"Oh oké, dan komen we er zo aan. Eerst even wat drinken halen denk ik," Miles kijkt naar Timo, die instemmend knikt. "Dan zie ik jullie zo," en met die woorden loop ik naar de bank toe.

Lomp laat ik me naast Maxime ploffen, die druk in gesprek is met Nathan en Charlotte. Charlotte en Maxime zijn echt het leukste en schattigste koppel die ik ooit heb gezien, ik ben fan van hun twee samen. En Charlotte is echt de perfecte aanvulling in onze vriendengroep, ze is zo lekker relaxed en is super gezellig.

"Laten we Never Have I Ever spelen!" Roept een jongen, hij praat met een dubbele tong en komt aanlopen met een dienblad vol met shot glaasjes.

"Oh ja, tuurlijk. Een feest zonder dit spel of Truth or dare kan natuurlijk niet," klaag ik en Maxime schiet in de lach om mijn geklaag. "Na wat shotjes is het veel leuker," ze steekt haar tong naar me uit en prikt met haar elleboog in mijn zij.

"Ooit een trio gehad," grijnst Miles, waarom moeten al die vragen altijd over seks gaan?

Ik buig voorover en pak een shotje van het dienblad, de alcohol brand in mijn keel en tranen springen in mijn ogen.

Als ik opkijk, zie ik dat Maxime en Charlotte ook allebei een shotje hebben genomen.

"Hebben jullie wat uit te leggen?" lacht Noen en ik schiet ook in de lach, het moet er stom uitgezien hebben, drie meiden die naast elkaar op de bank zitten, tegelijkertijd een shotje pakken van het dienblad.

Onschuldig houd ik mijn handen in de lucht, en ook Maxime en Charlotte moeten erom lachen.

"Bij mij is het gebeurt in een dronken bui nog in Nederland," maak ik duidelijk, dadelijk denken ze echt dat we met zijn drieën het bed zijn ingedoken.

"Drugs gebruikt," vraagt Noen, wederom buig ik voorover om een glaasje van de tafel te pakken. Misschien moet ik voor safe spelen en hier en daar een leugentje voor eigen bestwil gebruiken, ik heb geen zin om kruipend naar huis te gaan.

Na heel wat rondes is het dienblad leeg, maar iedereen wilt nog doorspelen. Ik offer me op en sta op, als ik opsta merk ik dat de alcohol zijn werk doet. En even moet ik Maxime haar schouder vast pakken om mijn evenwicht te bewaren.

Met het dienblad loop ik naar de keuken, waar ik de fles Bacardi Razz pak.

"Moet ik even helpen?" grijnst Timo, ik schrik op van zijn stem. Ik had helemaal niet door dat hij hier was, ik voel zijn lichaamswarmte tegen mijn huid aan. Hij kijkt over mijn schouders heen naar wat ik aan het doen ben.

"Graag, ik had niet door dat het zo hard ging," grinnik ik met een dubbele tong. Hij pakt de fles van mij over en vult de shot glaasjes met de sterke drank.

"Dus jij komt hier niet vandaan?" vraagt hij terwijl hij tegen het aanrecht leunt. Zijn donkerbruine ogen nemen mij helemaal op, hij slaat geen stuk over. Ergens voel ik me oncomfortabel worden, en ik zet een stap naar achter.

"Nee ik kom hier inderdaad niet vandaan," beantwoord ik zijn vraag terwijl ik een pluk haar uit mijn gezicht achter mijn oor veeg. "Ik heb altijd al een voorliefde naar Europese meiden gehad," zegt hij en ik moet even grinniken, wat een player opmerking.

Ik pak het dienblad vast, maar ik word tegengehouden door twee sterke handen. Zijn handen voelen warm en droog aan. Hij kijkt me aan met zijn ogen, en ik zit gevangen in zijn blik.

Voordat ik het weet plaatst hij zijn lippen op die van mij, ik wil meteen achteruit deinzen maar hij heeft zijn arm al om mijn middel geslagen zodat ik geen kant op kan.

Ruw probeert hij zijn tong in mijn mond te krijgen, maar ik houd mijn lippen stevig op elkaar. Hij drukt mij dichter tegen zich aan, en ik voel me zo machteloos. Ik voel zijn stijve lid tegen mijn heupen prikken, waar ik echt van walg. Hij is zoveel sterker dan dat ik ben, maar dan bedenk ik me ineens dat ik het wel slimmer dan hem kan spelen.

Hard bijt ik op zijn lip, meteen verslapt hij zijn greep en spring ik haast naar achter.

"Kutwijf!" Roept hij naar me, zijn onderlip bloedt hevig. Op zijn witte shirt hebben zich al bloedvlekken gevormd.

"Heeft je moeder je nooit geleerd om respect te hebben voor vrouwen?" sis ik naar hem. Zijn ogen staan woedend en het bloed drupt al van zijn hand af, die hij tegen zijn lip houdt.

"Stik erin Timothy," bijt ik hem toe, ik pak het dienblad van de aanrecht en loop de keuken uit.

POV CHASE

Met een diepe zucht laat ik me op mijn bed vallen, ik haal een hand door mijn natte haren. Ik verlangde intens naar een douche toen ik thuis kwam, dus dat heb ik zeker gedaan. Als ik comfortabel ga liggen, voel ik iets naast me in bed.

Snel pak ik het en zie ik dat het een shirt van Ise is. Ik ruik haar zoete parfum en een glimlach siert mijn lippen, ik hoop dat ze nog een leuke avond bij Scott gaat hebben. Nog steeds baal ik er van dat ik zo ziek ben en daardoor zijn feest mis, maar waarschijnlijk gaan we dit nog wel inhalen. Wat misschien nog wel meer uit de hand gaat lopen.

Ik hoor mijn telefoon een geluidje maken en pak het ding van de oplader. Als ik zie dat het een bericht van Miles is, twijfel ik even. Wat moet die gast nu weer? Het is een tijdje rustig geweest vanaf zijn kant, en eigenlijk vond ik dat helemaal niet erg.

Als ik het berichtje lees, zie ik iets wat ik nooit verwacht had te zien. Woede borrelt zich meteen in mijn buik op, en uit pure frustratie gooi ik mijn telefoon, met alle kracht die ik heb, naar de andere kant van mijn kamer.

Fack, dit kan niet waar zijn.

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu