POV ISE
Ik rol mijn natte haren in een handdoek en duw daarna de badkamerdeur open. Met alleen een handdoek die mijn lichaam bedekt loop ik naar Chase zijn kamer.
Als ik zijn kamer inloop zie ik dat hij op zijn buik languit op zijn bed ligt, zachtjes snurkt hij en ik moet even grinniken. Snel droog ik mezelf af en hang ik de handdoek aan zijn bureaustoel, waarna ik mijn ondergoed aantrek wat bestaat uit een zwart kanten bh en een bijpassende string, een kerstcadeau voor mezelf maar waar Chase ook zeker van meegeniet.
Ik laat mezelf op zijn zachte bed ploffen en zucht even, ik heb nog helemaal geen zin om mezelf in mijn panty en jurkje te hijsen. Chase mompelt iets slaperigs en slaat zijn arm om mijn middel heen, waarna hij mijn borst als kussen gebruikt. Met een kleine glimlach op mijn gezicht aai ik door zijn haren heen, waar heb ik hem in godsnaam voor verdiend?
"Je ruikt lekker," mompelt hij met een schorre stem. Ik moet even grinniken en rek mezelf daarna uit, dit wordt de eerste keer dat ik de andere kant van Chase zijn familie ga ontmoeten, op Maeve na, en ik ben heel erg benieuwd.
"Chase! Ise! Hoe ver zijn jullie?!" roept Lillian vanaf onderaan de trap. "Nog niet erg ver om eerlijk te zijn," geeft Chase toe en ik hoor zijn moeder zuchten. Ik moet kort even lachen en ga dan rechtop zitten, ik haal de handdoek uit mijn haren en gooi die richting zijn stoel.
Voetstappen klinken op de trap, en even later gaat zijn kamerdeur open. "Chase je wist dat we om drie uur weg gingen," verzucht zijn moeder terwijl ze naar haar zoon kijkt die nog in zijn joggingbroek op zijn bed ligt.
"Jullie kunnen toch wel alvast gaan? Dan komen wij er zo snel mogelijk aan," stelt Chase voor, met een schijnheilige glimlach op zijn lippen terwijl ik uit bed stap.
"Oké, maar dan wel zo snel mogelijk he?" Lillian kijkt Chase streng aan, die braaf knikt. "Tot zo dan," ze sluit de deur weer en daarna klinken weer haar voetstappen de trap af.
Chase kijkt me uitdagend aan en ik trek mijn wenkbrauw op, mezelf afvragend wat hij van plan is. Hij steekt zijn hand naar mij uit, die ik van hem aanpak, waarna hij mij op zijn schoot trekt.
"Heb je nog steeds zoveel zin als vannacht?" vraagt hij met een ondeugende grijns op zijn gezicht. Lachend geef ik hem een duwtje tegen zijn borst, waardoor hij zichzelf achterover laat vallen op bed. Ik laat mijn vingertoppen over zijn buik glijden en ik zie dat hij zijn onderlip tussen zijn tanden heeft genomen.
Ik plaats mijn lippen op die van hem en gretig zoent hij terug, zijn tong glijdt over mijn onderlip en ik geef hem toestemming.
"Tot zo!" roept Chase zijn vader naar boven. "Tot zo!" roept Chase terug nadat hij onze zoen heeft onderbroken. Als de voordeur in het slot valt draait Chase ons snel om, zodat ik onder hem lig. Opnieuw plaatst hij zijn lippen op die van mij, ik zoen hem terug en laat mijn handen door zijn haren heen glijden. Onze tongen spelen een spel om dominantie, die ik dit keer van hem weet te winnen.
Ik sluit genietend mijn ogen als zijn lippen mijn nek raken, liefkozend plaatst hij kleine kusjes en een zachte kreun onder mijn adem door verlaat mijn mond als hij op een gevoelig stukje huid zuigt.
"Chase, ik moet je familie nog ontmoeten," mompel ik als ik merk dat hij er een zuigzoen van maakt. Ik duw zijn joggingbroek en onderbroek in een makkelijke beweging van zijn heupen, die hij zelf verder uittrapt. Teder plaatst hij een weg van kusjes vanuit mijn nek naar mijn schouder terwijl hij de sluiting van mijn bh losmaakt.
Mijn huid lijkt wel in brand te staan van de aanrakingen van Chase zijn vingertoppen, en ik verlang onwijs naar hem. Langzaam trekt hij mijn string van mijn benen af terwijl ik met mijn hand opzoek ga in zijn nachtkastje voor een condoom.
Ik scheur de verpakking behendig open en gooi daarna de verpakking op de grond, waarna ik behendig het condoom bij Chase ombreng. Klein glimlacht hij naar me voordat hij over mij heen komt hangen, hij zet zijn handen naast mijn hoofd om zichzelf te ondersteunen. Hij kijkt me vragend voor toestemming aan, waarop ik knik.
Zodra ik hem in mij voel verlaat een kreun mijn mond, ik laat mijn armen om zijn nek rusten en sluit genietend mijn ogen.Chase drukt op de bel zodra we voor het huis staan van zijn tante, niet veel later trekt Maeve de voordeur open met een glimlach op haar gezicht.
"Hey Maeve," zegt Chase enthousiast terwijl hij zijn nicht in een knuffel trekt, enig ongemakkelijk sta ik erbij terwijl ik ril van de kou. "Ook hallo Chase," lacht Maeve zodra ze elkaar weer loslaten.
Als Maeve zich op mij richt verschijnt er een glimlach op haar gezicht. "Hey," glimlach ik terug. Ze laat ons binnen en richt zich daarna weer op Chase. "Kon je je behoeftes niet inhouden?" lacht Maeve terwijl ze naar een zuigzoen in mijn nek wijst.
Ik geef Chase meteen een duwtje. "Ik zei het nog, geen zuigzoenen als ik je familie moet ontmoeten," zeg ik waarna ik met mijn ogen rol. Lachend houdt Chase onschuldig zijn handen boven zijn hoofd. Maeve schiet in de lach en trekt mij aan mijn arm mee de trap op.
"We komen er zo aan Chase," legt Maeve uit terwijl we de trap oplopen. Ik loop achter Maeve aan haar kamer in en kijk om me heen, op haar muren zijn overal muurschilderingen te zien. Ik kijk er gefascineerd naar en kom tot de conclusie dat Maeve echt talent hiervoor heeft.
"Hier," zegt ze terwijl ze me een foundation en een kwast geeft. "Dankjewel," zeg ik terwijl ik de spullen van haar aanpak en daarna ga ik voor haar spiegel zitten.
"Hoe gaat het met je Maeve?" vraag ik terwijl ik geconcentreerd te werk ga. "Eigenlijk wel goed, ik wil het goed gaan maken met Hailey zodat ik weer hier kan komen wonen," zegt ze en ik knik. "Is ze nu ook hier?" vraag ik mezelf hardop af. "Nee, die zit in Italië met Nate zijn familie," zegt ze en ik knik.
"Als je hulp nodig hebt, of even wil praten of zoiets dan moet je me maar gewoon bellen hoor," glimlach ik, meteen glimlacht ze dankbaar terug. Het is eigenlijk echt een hele lieve meid, maar ze is gewoon wat terughoudender dan de rest van haar leeftijdsgenoten.
De paarse-achtige vlek in mijn nek is bijna helemaal verdwenen. Voor de zekerheid breng ik nog een laag foundation aan in mijn nek.
"Ga je na de kerst helpen in het huis van de jongens?" vraag ik terwijl ik de dop op de foundation tube draai. Ik leg de tube en de kwast op haar bureau en sta dan op.
"Ja," zegt ze met een glimlach. "Gezellig, ik ook," glimlach ik terug naar haar. "Is er nog wat van te zien?" ik veeg mijn haren opzij en kijk haar vragend aan, meteen schud ze haar hoofd. "Als je je haren ervoor doet dan al helemaal niet," zegt ze en ik knik. Ik draai me weer terug naar de spiegel en breng mijn haren in model.
Snel loop ik achter Maeve aan de trap af, plots staat ze stil in de deuropening en bots ik tegen haar aan. Ik kijk over haar schouder de woonkamer in en mijn ogen worden groter, snel zoek ik Chase op, die druk aan het praten is tegen zijn telefoon.
JE LEEST
It's Just A Game
Romance**VOLTOOID** [#4 - Roman ❤️ 10-02-2020] "I heard you're a player. So let's play a game." "Let's talk 24/7." "Let's tell each other goodmorning and goodnight every day." "Let's go on dates." "Let's FaceTime all night long." "Let's kiss and hug." "A...