POV ISE
Met een diepe zucht sla ik mijn benen over de rand van mijn bed. Chase daarentegen heeft zich na het horen van de wekker weer omgedraaid en zijn ogen weer gesloten.
"Ise schiet op!" roept Max naar me als ik al een tijdje onder de douche heb gestaan. Ik zucht geïrriteerd en besluit nog vijf minuten langer onder de warme stralen te blijven staan, al is het alleen maar om mijn jongere broertje te zieken.
Als ik mijn kamer inloop met een handdoek om mijn lichaam heen geslagen zie ik dat Chase opkijkt van zijn telefoon. Zodra we oogcontact maken glimlachen we naar elkaar en opnieuw voel ik de bom met vlinders weer in mijn buik ontploffen, ga ik ooit minder verliefd worden op die jongen?
Als ik voor mijn kledingkast sta, enkel gekleed nog in mijn ondergoed, voel ik Chase zijn lichaamswarmte achter me. Hij slaat zijn armen om mijn middel en laat zijn hoofd op mijn schouder leunen.
"Kan je niet alleen in je ondergoed naar school gaan? Dan is er nog iets leuks op school," zegt hij en ik moet even lachen. "U wish," lach ik terwijl ik een witte coltrui pak. "Eigenlijk is dat maar goed ook, al die andere jongens mogen niet zien wat ik wel mag zien," zegt hij, ik hoor jaloezie in zijn stem wat mij laat blozen.
Als ik me omdraai kijk ik in zijn oceaan blauwe ogen en veeg ik liefdevol een zwarte pluk haar uit zijn gezicht. Ik neem zijn gezicht op en zie dat de kleine sproetjes die hij had nu bijna helemaal vervaagd zijn, nog een teken dat de zomer echt is afgelopen.
Het laatste stukje afstand wat er nog was tussen mij en Chase besluit hij op te vullen door een zoen op mijn lippen te plaatsen. Meteen zoen ik hem terug en laat ik de trui op de grond vallen zodat mijn handen in zijn nek kunnen rusten.
Als hij onze zoen onderbreekt merk ik dat ik licht buitenadem ben, heel mijn lichaam verlangt naar hem maar we moeten nu echt gaan opschieten als we niet te laat willen komen voor school.
***
"Ik zie je in de pauze," hij drukt nog snel een korte zoen op mijn lippen voordat hij afslaat en naar zijn vrienden loopt. Ik zie dat Noen naar me zwaait, snel zwaai ik terug en loop ik door naar Grace en Maxime, die druk aan het kletsen zijn voor mijn locker.
"Hey," snel open ik mijn locker en gooi ik mijn jas erin. Grace kijkt me hoopvol aan en Maxime wiebelt met haar wenkbrauwen, ik kijk ze aan met een frons op mijn voorhoofd terwijl ik probeer te ontrafelen wat er is.
"Wat?" vraag ik uiteindelijk. "Jij en meneer O'Neill zijn weer bij elkaar?" grijnst Grace en ik schiet in de lach. "Vertel ons alles," zegt Maxime als ze mijn hand vastpakt en me mee trekt naar het geschiedenis lokaal.
***
"En toen hadden we dus seks in zijn auto," sluit ik mijn verhaal af. "Jullie zijn veel te romantisch, ik wil ook een eigen Chase," verzucht Grace en ik moet even lachen.
"Goedemorgen iedereen, Grace omdraaien," klinkt de stem van onze geschiedenisleraar. "Ook een hele goeiemorgen meneer," zegt Grace geïrriteerd terwijl ze zich omdraait, wat mij en Maxime laat grinniken. Als er een docent is die Grace echt niet kan uitstaan dan is hij het wel, en andersom ook. Die man heeft echt de pik op haar, als de hele klas aan het praten is dan wordt zij er altijd op aangesproken, ook als ze misschien stil is.
Zo'n docent had ik in Nederland ook, mijn biologieleraar, die hoognodig met pensioen moest. Standaard zette ze mij en Sara uit elkaar, maar eigenlijk kon ik met iedereen in mijn klas praten en lachen dus erg veel zin had het niet. Dan was het niet met Sara, dan was het wel met iemand anders.
Net als de man vooraan in de klas met zijn verhaal wilt beginnen vliegt de deur open en staat Miles in de deuropening. Zonder er verder woorden aan vuil te maken geeft Miles zijn briefje en zoekt hij een plek in het klaslokaal. Kort maken we oogcontact met elkaar, en de haren in mijn nek gaan van afschuw omhoog staan. Ik kan het nog steeds niet helemaal beseffen dat hij zo'n naaistreek bij mij heeft geflikt, ergens wil ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven en met hem in gesprek gaan. Maar aan de andere kant gun ik hem niet eens die aandacht, waarschijnlijk ga ik hem zo erg negeren dat hij twijfelt aan zijn eigen bestaan. Wat hij ook zeker verdient, want zo hoor je niet met je vrienden om te gaan.
''Ise,'' klinkt plots de stem van mijn docent. Snel kijk ik op en ga ik rechtop zitten, terwijl mijn wangen lichtelijk rood kleuren. ''Welke groepen moesten volgens het idee van Hitler uitgeroeid worden?'' vraagt hij aan mij en ik bijt op mijn lip terwijl ik nadenk, geschiedenis is nooit mijn vak geweest. Zacht tikt Maxime me aan met haar elleboog, onopgemerkt kijk ik naar haar schrift en zie ik een rijtje staan.
''De joden, homoseksuelen, de Roma en Sinti zigeuners, gehandicapten en verder iedereen die niet behoorde tot zijn ideaal beeld van blond haar en blauwe ogen,'' zeg ik snel en de man vooraan de klas knikt waarna hij verder gaat met zijn uitleg. Zuchtend ga ik weer onderuit gezakt op mijn stoel zitten en bedank ik Maxime met een glimlach.
Terwijl ik half meeluister kijk ik naar buiten, de wolken zijn donker en de regendruppels spatten uit elkaar op de grond en tegen het raam, als ik dit weer zie heb ik nog meer zin in Hawaii, lekker een weekje zon, zee en samen met Chase genieten.
Hoii!!! Sorry sorry sorry!! Ik had het ineens zo druk met school (aka te laat overal mee begonnen waardoor ik alles in een kleine week moest proppen, oeps) dat ik niet meer aan het schrijven toe kwam, als ik überhaupt inspiratie had tho. Na dinsdag heb ik geen toetsen meer gepland staan dus hoop ik dat ik weer elke dag kan publiceren, wel ga ik ervan uit dat ik voor dinsdag nog één hoofdstuk of twee misschien wel kan publiceren.
Maar als goedmaker wil ik de samenvatting van mijn nieuwe boek alvast verklappen, die online gaat komen zodra dit boek is afgelopen. Wel ben ik al druk aan het schrijven en kan ik jullie vertellen dat ik er erg enthousiast over ben!!
"I didn't wanna fall in love, not at all. But at some point you smiled, and, holy shit, I blew it."
Cole is een negentienjarige jongen, die nu in zijn tweede jaar op de universiteit zit. Hij studeert sterrenkunde, haalt zijn studie met twee vingers in zijn neus en geniet van zijn studententijd met zijn hechte vriendengroep.
Hij is altijd al lichtelijk obsessief geweest, als hij vroeger ergens enthousiast over was, dan bestond zijn hele leven daaruit. Alles wilde hij over het onderwerp weten, en kon er haast niet over uitgepraat raken.
Door de jaren is deze karaktereigenschap gesleten, Mensen vonden hem namelijk al snel irritant worden als hij ergens zo enthousiast over was dat hij niet meer kon stoppen met praten. Eenmaal op de middelbare school merkte hij dat hij anders was dan de rest van zijn leeftijdsgenoten. Hij werd steeds minder leergierig en deed dingen waarvan zijn ouders nooit hadden verwacht dat hun lieve, slimme en leergierige zoon zoiets ooit zou doen.
Maar als de ietwat wilde en onafhankelijke Jamie, die geen blad voor haar mond neemt, zijn aandacht trekt, kan hij zijn ogen niet meer van haar af houden.
JE LEEST
It's Just A Game
Romance**VOLTOOID** [#4 - Roman ❤️ 10-02-2020] "I heard you're a player. So let's play a game." "Let's talk 24/7." "Let's tell each other goodmorning and goodnight every day." "Let's go on dates." "Let's FaceTime all night long." "Let's kiss and hug." "A...