74

1.6K 51 10
                                    

Guys sorry!! Voel me lowkey rot dat ik weer sorry moet zeggen. Langer dan twee maanden hebben jullie op mij moeten wachten op een nieuw hoofdstuk... Ik baal er echt heel erg van maar ik had simpel gezegd gewoon niet de motivatie ervoor ): Ik hoop heel erg dat ik na het schrijven van dit hoofdstuk de draad weer te pakken krijg en dit boek met veel plezier kan afschrijven! Heb het gemist, hopelijk jullie ook!

POV CHASE

"Ben jij ook nog wakker?" fluistert Ise, haar stem klinkt wat schor. "Ja," mompel ik terwijl ik me omdraai, zodat ik haar aan kan kijken.  Ze glimlacht klein en veegt een pluk haar uit mijn gezicht, terwijl ik terug glimlach en haar hand pak om er een kusje op te plaatsen.

Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje en zie dat het al kwart over vijf in de ochtend is. Met een diepe zucht leg ik mijn telefoon weer terug en nestel ik mezelf dichter tegen Ise aan. ''Au, je ligt op mijn haar,'' klinkt haar stem ineens. ''Sorry,'' lach ik zachtjes terwijl ik verplaats, Ise pakt het elastiekje wat standaard om haar pols zit en maakt snel een rommelige knot, waarna ze weer tegen mij aan komt liggen.

''Chase?'' vraagt Ise zachtjes, ik open mijn ogen en mompel wat onverstaanbaars. ''Zullen we naar de zonsopkomst gaan kijken?'' vraagt ze voorzichtig, en ondanks dat ik het niet kan zien, weet ik gewoon dat haar groene ogen twinkelen. Een kleine glimlach siert mijn gezicht, waarna ik knik. ''Met jou altijd,'' bevestig ik haar nog een keertje, ik sla de deken van mij af en gris een grijze joggingbroek van de grond, die ik snel aantrek. Ise gooit een zwarte trui naar mij, die ik behendig vang. Waarna ik het kledingstuk aantrek, en daarna naar mijn vriendin kijk die ook een trui van mij aandoet.

Ise komt naar me toegelopen en slaat haar armen om mijn nek, waarna ze een kus op mijn lippen plaatst. ''Ik word elke dag steeds verliefder op je,'' glimlacht ze. ''Domme keuze,'' grijns ik, wat me gelijk een duwtje van haar oplevert. "Waarom weet je altijd het moment te verpesten?'' zegt ze semi-verontwaardigd, waardoor ik zachtjes moet lachen. ''Talent noem je dat, maar I hate to break it to you, als we de zonsopgang niet willen missen moeten we like nu wel ongeveer gaan.''



Met een grote glimlach op mijn gezicht kijk ik naar rechts, Ise zingt luidkeels mee met de tekst van Electric love. Als het refrein begint, krijg ik een por in mijn zij. Ik snap haar hint en schiet in de lach, waarna ik met veel liefde meezing, of schreeuw, net maar hoe je het wilt noemen.

"Baby, your like lightning in a bottle. I can't let you go now that I got it. And all I need is to be struck .By your electric love. Baby, your electric love. Electric love,'' onze stemmen vullen de auto, en de lach op onze gezichten zijn er haast niet af te krijgen. Al helemaal niet als Ise mijn hand vast pakt en er zachtjes in knijpt terwijl ze verder zingt. Ik concentreer me op de donkere weg voor mijn neus, terwijl ik naar Ise luister. De vermoeidheid probeer ik te negeren, niet gek als je nog niet hebt kunnen slapen, maar slapen is voor losers, right?

''Volgende!" roept Ise enthousiast en ik schiet in de lach. "Doe een gokje, welke komt hierna?'' vraagt ze terwijl ze geheimzinnig naar haar telefoon kijkt. ''Ik hoop op Hey Ya!.'' zeg ik terwijl ik haar even aankijk. ''Heb je meegekeken?'' vraagt ze als de eerste klanken van het nummer Hey Ya! door de speakers klinken. ''Zou haast niet durven, maar er is geen tijd om te praten, zingen moeten we,'' lach ik, waardoor Ise ook in de lach schiet en daarna zingen we vrolijk het nummer mee.


Ik gooi de deur van mijn auto dicht en doe hem daarna op slot. Ise loopt een stukje voor me uit, en ik trek een sprintje om naast haar te komen lopen. Ik sla mijn armen om haar schouders en zo lopen we samen het strand op, wat er uitgestorven bij ligt, wat misschien ook wel logisch is omdat het nog geen zes uur 's ochtends is.

Ise ploft naast me in het zand, en legt meteen haar hoofd op mijn schouder. Ik plaats een kusje op haar haren en zo kijken we samen voor een moment in stilte naar de rustige zee, en naar de mooie kleuren die de opkomende zon de lucht geeft. Naast me hoor ik Ise tevreden zuchten en een kleine glimlach siert daardoor mijn lippen, het is haast eng te noemen hoe verliefd ik op dit meisje naast me ben. Alles klopt, we hebben dezelfde humor, dezelfde muzieksmaak, dezelfde interesses en hetzelfde toekomstbeeld. Als dit niet iets gaat zijn voor de langere termijn dan weet ik het ook niet meer, alles is perfect aan Ise, en aan onze relatie.

Ik schrik op uit mijn gedachten als ik haar zachte lippen op de mijne voel, maar meteen ga ik met haar mee. Ik laat mijn tong voorzichtig langs haar onderlip glijden, en meteen geeft ze toestemming, zelfs dit klopt aan ons, het ritme. Zachtjes duw ik tegen haar schouder aan, en meteen begrijpt ze mijn hint. Langzaam laat ze zich achterover zakken en kom ik boven haar te hangen, terwijl onze tongen een spel om dominantie spelen. Mijn ene hand rust op haar wang en deels in haar nek, mijn duim wrijft liefkozend haar wang, terwijl ik de ander moet gebruiken om mezelf te ondersteunen. Ise haar armen rusten in mijn nek, terwijl haar handen door mijn haren heen woelen.

Als ik de zoen onderbreek, merk ik dat we allebei buitenadem zijn. ''Dit was, uh, intens,'' zegt ze en ik knik meteen instemmend. Ik ga naast haar liggen in het zand en sluit eventjes mijn ogen, terwijl ik voel hoe Ise mijn hand stevig vastpakt.

''Chase, er is nog iets wat ik je graag wilde vertellen,'' begint ze na een stilte, waardoor ik meteen mijn ogen open, en de alarmbellen, zonder dat ik het laat merken, af gaan in mijn hoofd. ''Ik wil geen geheimen meer tussen ons.''

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu