35

2.5K 66 0
                                    

POV ISE

"Chase!" Roep ik hem na, de tranen rollen inmiddels over mijn wangen. Ik wil hem helemaal niet kwijt, ik denk niet dat ik ooit dezelfde gevoelens voor iemand ga hebben als wat ik nu voor Chase heb. Ondanks dat alles heel erg pril is, en we nooit echt hebben gedatet.

Voor de tweede keer deze avond laat ik mijn fiets vallen en ren ik achter hem aan, ik moet hem vertellen wat ik voor hem voel, voordat het te laat is.

"Chase wacht nou!" Roep ik naar hem, terwijl hij door blijft lopen. Zodra ik bij hem ben pak ik zijn arm en hij draait zich meteen om. Hij duwt mij dichter tegen zich aan en ik plaats mijn lippen op die van hem. Meteen zoent hij mij terug en laat hij zijn tong mijn mond inglijden.

Ietwat onhandig laat ik mezelf op mijn bed vallen, terwijl ik Chase meetrek. De hele weg naar huis waren we stil, terwijl de beide wisten dat dit zou gaan gebeuren. Of ik hier spijt van ga krijgen is de vraag, maar voor nu wil ik vooral van dit moment samen genieten. Ik schuif mijn gedachten opzij en geef me weer helemaal over aan Chase.

Hij heeft zijn trui al uitgedaan en komt boven mij hangen. Zijn vingertoppen glijden over mijn wang en we kijken elkaar diep aan. Ik glimlach klein naar hem, waarop hij zijn lippen weer tegen de mijne plaatst.

Ik laat mijn handen over zijn buikspieren glijden totdat ik bij zijn riem aankom, die ik in een makkelijke beweging losmaak. Ondertussen trekt Chase mijn trui over mijn hoofd en masseert hij zachtjes mijn borsten. Ik sluit mijn ogen van genot, ik denk dat ik nooit genoeg van zijn aanrakingen ga krijgen.

Via kusjes op mijn kaak zakt hij af naar mijn nek, waar hij het gevoeligste stukje huid snel gevonden heeft en er zachtjes aan zuigt. Een zachte kreun verlaat mijn lippen en ik laat mijn handen over zijn rug glijden.

Zodra hij verder naar beneden zakt, maak ik de knoop van zijn broek open. Er is al een aardige bobbel ontstaan, wat erg beklemt zou moeten voelen in zijn spijkerbroek. Ik duw hem van zijn heupen en soepel schopt hij hem verder uit. Daarna buigt hij zich over mijn broek, die hij samen met mijn string, in een makkelijke beweging van mijn benen laat glijden.

Zodra hij kusjes op de binnenkant van mijn dijbenen plaatst houd ik het bijna niet meer. Ik knijp in het matras overtrek en zucht van genot. Hij spreidt mijn benen verder uit elkaar en laat zijn tong mijn gevoeligste plekje raken, een tinteling trekt door mijn hele lichaam door het intense gevoel.

Na een tijdje voel ik het bekende gevoel in mijn onderbuik opkomen. "Chase." Kreun ik zijn naam uit. Hij merkt dat ik tegen mijn hoogtepunt aanzit, hij stopt en komt weer boven me hangen. Ik zucht gefrustreerd en hij grinnikt kort.

"Alsjeblieft Chase." Mompel ik terwijl ik hem aankijk. "Omdat je zo aandringt." Grijnst hij en hij laat zijn gezicht weer tussen mijn benen zakken.

Zodra hij zijn vingers ook begint te gebruiken, houd ik het niet meer en vrijwel meteen bereik ik kreunend mijn hoogtepunt.

Chase ploft naast mij op bed en laat mij even bijkomen van de afgelopen minuten. Hij bekijkt mijn hele lichaam en ik voel een blos op mijn wangen ontstaan.

"Je bent geweldig Ise." Glimlacht hij klein naar me, waardoor ik mijn wangen alleen maar roder voel worden.

Ik plaats een zoen op zijn lippen, die hij meteen antwoordt. Onze zoenen spelen direct een spel om dominantie, die hij eigenlijk al snel heeft gewonnen. Ik ga op zijn schoot zitten zonder onze zoen te onderbreken. Onze tongen draaien om elkaar heen en Chase zijn vingertoppen draaien rondjes over mijn rug. Zachtjes beweeg ik mijn heupen over de ontstane bobbel en Chase kreunt zachtjes tegen mijn lippen aan.

Ik klim van hem af en trek zijn boxer uit. Ik laat mijn hand langzaam om zijn lid bewegen, en zachte kreunen verlaten zijn lippen. Al snel verlangt hij naar meer en voer ik het tempo rustig op.

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu