POV CHASE
Langzaam open ik mijn ogen als ik mijn slaapkamerdeur open hoor gaan. "Wakker worden lieverds," klinkt mijn moeder haar stem en Ise kreunt tegenstrijdig. Ik mompel wat terug terwijl ik Ise dichter tegen me aan duw.
"Ach jullie hebben het ook zo zwaar," grinnikt ze en met die woorden sluit ze de deur. Ik zucht diep en wrijf in mijn ogen, vroeg opstaan kan ik dus echt niet, nooit gekund overigens.
"Kunnen we niet in bed blijven liggen de hele dag?" Mompel ik terwijl ik door Ise haar haren heen aai. "Dat is zielig voor je oma," haar stem klinkt nog helemaal schor.
"Ach mijn zielige omaatje," zeg ik en Ise moet even grinniken.
"Ik heb het gister echt super leuk gehad Chase, heel erg bedankt voor alles," ze draait zich om zodat ze me aan kan kijken en ik schenk haar een glimlach. "Je ouders zijn ook echt veel te lief," grinnikt ze en ik moet ook even grinniken.
Gisteravond zijn we met mijn ouders, Nick, Ise haar ouders en Max uiteten geweest. Het viel me op dat Nick en Max het goed met elkaar konden vinden, ook onze ouders hielden maar niet op met praten.
"Chase! Ise!" Roept mijn moeder vanaf beneden en ik rol met mijn ogen, wat Ise laat lachen.
Ze staat op en pakt mijn hand vast, vragend kijk ik haar aan. "Samen douchen bespaard water toch?" Zegt ze, dit laat ik me geen tweede keer zeggen. In een snelle beweging stap ik uit bed en til ik Ise op, die ik over mijn schouder hang. Ik hoor hoe ze moet lachen als ik zo naar de badkamer loop.
Als ik aan de eettafel plof moet ik even om Nick lachen, hij zit levenloos voor zich uit te staren en zijn haren zitten wild alle kanten op. Het is duidelijk voor hem ook nog veel te vroeg.
"Wat?" Vraagt hij grinnikend en ik schud lachend mijn hoofd. "Niets," lach ik terwijl ik mijn broodje open snij.
"Ik ga vandaag niet het derde wiel bij jullie spelen, ik wil echt niet met Nova en Sander optrekken vandaag," spreekt Nick mij en Ise toe, waarop ik onschuldig mijn handen in de lucht steek.
"Wat is er mis met je nicht en neef?" Vraagt mijn moeder als ze met de theepot terug komt lopen en een hand door Nick zijn haren haalt. "Zolang Sander niet over nerf pistolen en Harry Potter begint, valt het wel mee," zegt Nick en ik moet lachen om mijn broertje. Sander is inderdaad best wel een nerd, alles behalve Nick dus ik kan me wel voorstellen dat hij daar geen zin in heeft.
"Waarom kunnen we niet gewoon Maeve, Hailey en Nate uitnodigen? Dan heb ik ook nog wat te doen," klaagt Nick en ik zie aan mijn vader dat hij zich irriteert aan het ochtendhumeur van Nick. "Dat weet je best Nick, we gaan nu gewoon gezellig met mijn kant van de familie wat doen en daarmee klaar," zuchtend legt hij de krant weg en neemt hij een slok van zijn koffie.
Na het ontbijt zijn Ise en ik weer naar boven gevlucht. Ik sta naast haar voor de spiegel in de badkamer terwijl ik mijn haar in model probeer te brengen, wat totaal niet wilt lukken vandaag.
Als ik gefrustreerd zucht kijkt ze me vragend aan. "Ik heb een bad hair day," zeg ik en Ise moet even lachen. "Dit is echt niet leuk," lach ik. "Nee ik snap je, helemaal niet grappig," lacht ze terwijl ze haar zachte handen door mijn haren haalt.
Terwijl ze geconcentreerd met mijn haren bezig is, kijk ik naar haar. Haar hazel kleurige ogen zijn extra groen vandaag en haar bruine krullen dansen vrolijk rond haar gezicht, ik mag echt van geluk spreken dat ik haar heb ontmoet. Ik ben zo ontzettend verliefd op haar, en ik ben heel benieuwd wat ons nog komen gaat.
Ik til haar op en zet haar op het badkamermeubel terwijl ik mijn lippen op die van haar plaats, meteen zoent ze terug en laat ze haar handen in mijn nek rusten. Ze opent haar mond en ik laat mijn tong in haar mond glijden. Mijn handen laat ik onder haar trui op haar heupen rusten, eigenlijk verlang ik naar meer. Onder de douche heeft ze me echt lopen teasen als een gek, maar tot mijn grote frustratie bleef het alleen maar bij teasen.
"Vanavond," is het enige wat ze in mijn oor fluistert nadat ze onze zoen heeft onderbroken, haar warme adem laat mijn nekharen rechtop staan en ik voel mijn broek een beetje knellen.
Met zijn drieën op de achterbank gepropt zijn we uiteindelijk onderweg naar de dierentuin, waar we de rest van de familie gaan treffen. Ik ben heel benieuwd hoe ze Ise gaan opvangen, niet dat ik denk dat het problemen gaat veroorzaken eigenlijk. Met Beth was het namelijk niet zo'n onwijs succes, en is het ook eigenlijk maar bij de eerste ontmoeting gebleven. Soms zou het makkelijker voor mezelf zijn als ik stop met het vergelijken van Ise en Beth, die twee zijn namelijk echt tegenpolen van elkaar dus er valt haast niets te vergelijken. Wat is gebeurt met Beth is nou eenmaal gebeurt, en daar is niets meer aan te veranderen. Het enige wat ik kan doen is zoveel mogelijk genieten van mijn leven nu en Ise, die waarschijnlijk niet constant aan haar ex denkt.
Als ze haar hand in die van mij laat glijden, schrik ik op uit mijn gedachten. Ze glimlacht klein naar me en meteen glimlach ik naar haar terug. Ze laat haar hoofd tegen mijn schouder leunen en speelt geconcentreerd met mijn vingers en de ring die ik draag. Grinnikend kijk ik toe met wat ze aan het doen is, wat ze precies doet weet ik niet, waarschijnlijk weet ze het zelf ook niet.
"We zijn er luiwammes," ik krijg van Nick een stomp tegen mijn arm en zuchtend open ik mijn ogen. Ik geef hem een duw, waardoor hij uit de auto valt.
"Verdomme Chase, kan het nou nooit eens normaal gaan?" Verzucht mijn moeder en ik moet lachen om mijn broertje die lachend op de grond ligt, met zijn benen nog half in de auto.
Snel stap ik uit de auto en steek ik mijn hand uit naar mijn broertje, die hij aanpakt en zichzelf omhoog trekt.
"Je bent echt slap gast," zeg ik grinnikend als ik mijn hand door zijn haren haal. "Ja hallo, hoe moet ik in hemelsnaam verwachten dat ik door jou de auto uit wordt geduwd? Ik had niet eens de tijd ervoor om mezelf te verdedigen," lacht hij en ik schiet ook in de lach, daar heeft hij inderdaad gelijk in.
"Wat moet je er mee?" Hoor ik mijn moeder aan Ise vragen, die in de lach schiet. "Ik zou het niet weten," lacht ze, waardoor mijn moeder weer moet lachen.
"Je weet half nog niet waar ik allemaal goed voor ben mams," ik sla mijn arm om Ise haar schouders. "Ik wil het ook eigenlijk helemaal niet weten," lacht ze als ze me een speelse duw geeft.
"Ze weten wel allemaal dat wij er weer zijn hoor, jezus wat zijn jullie druk," zegt mijn vader waardoor wij allemaal moeten lachen.
"Nou kom op lopen met die geit, anders duurt het nog vijf jaar voordat we bij de ingang zijn," zegt hij streng terwijl hij begint te lopen. "Ja baas," en met die woorden rent Nick een stukje vooruit.
Ik druk nog snel een zoen op Ise haar lippen voordat ik begin te lopen, ze glimlacht naar me en pakt stevig mijn hand vast.
JE LEEST
It's Just A Game
Romance**VOLTOOID** [#4 - Roman ❤️ 10-02-2020] "I heard you're a player. So let's play a game." "Let's talk 24/7." "Let's tell each other goodmorning and goodnight every day." "Let's go on dates." "Let's FaceTime all night long." "Let's kiss and hug." "A...