78

1.4K 43 18
                                    

POV ISE

De volgende ochtend word ik naast Sara uitgerust wakker, toen mijn hoofd gisteravond het kussen raakte, ben ik meteen als een blok in slaap gevallen. Sara ligt nog diep te slapen, haar borst gaat op en neer bij elke ademhaling en haar wimpers bewegen zachtjes, onbewust en kwetsbaar in haar slaap.

Aan de ene kant voelt het alsof ik nooit weg ben geweest, maar aan de andere kant ook weer alsof er jaren voorbij zijn.
Vanmiddag ga ik bij mijn opa en oma langs, waarna ik met Sara naar de stad ga, een nieuwe outfit shoppen voor een feestje vanavond. Ergens ben ik een beetje zenuwachtig om iedereen hier weer onder ogen te komen, bang om uitleg te moeten geven. Sara weet natuurlijk de rede waarom ik hier ben, maar ze heeft gelukkig niet door gevraagd.

Ik pak mijn telefoon van mijn nachtkastje en scroll verveeld door Instagram heen, totdat ik het oh zo goede idee heb om Chase zijn account te bekijken. Een zenuwachtig gevoel bekruipt me als ik zijn gebruikersnaam intik, en ik bijt op mijn onderlip als ik op zijn profiel klik.

Een eenzame traan ontsnapt uit mijn oog als ik zie dat hij onze foto heeft verwijderd. Meteen doe ik mijn telefoon uit en haal ik mijn handen door mijn haren terwijl ik vecht tegen de tranen. Ik leun tegen het hoofdbord aan en trek mijn benen op, waarna ik mijn armen om mijn benen sla en met mijn kin op mijn knie rust.

Naast me hoor ik slaperig gemompel, en daarna een diepe zucht. Ik kijk even naar Sara en zie dat ze wakker is geworden.

"Hey," zegt ze met een schorre ochtendstem. "Hoi," zeg ik terug terwijl ik nog een traan van mijn gezicht veeg. Sara kijkt me bezorgd aan met haar blauwe ogen terwijl ze rechtop gaat zitten.

"Alles oké Ies?" vraagt ze terwijl ze een pluk van haar blonde haren, die uit haar vlecht is gevallen, achter haar oor stopt. Rillerig zucht ik, waarna ik mijn hoofd schud. Ik kan het blijven ontkennen, maar Sara ziet het toch wel.

Zonder iets te zeggen, slaat Sara haar armen om mij heen en vrijwel meteen komen mijn traanbuizen in werking.

"H-het is e-echt klaar nu," stotter ik door het huilen terwijl ik Sara stevig vast hou. Ik voel haar greep versterken om mijn schokkende lichaam en ze aait zachtjes door mijn haren heen.
"Ik wil niet meer Saar," huil ik. "Het komt allemaal goed Ies," mompelt ze zachtjes, terwijl ze langzaan heen en weer wiegt. "Waarom heb ik ooit gedacht dat hij zou blijven?" vraag ik mezelf hardop af, terwijl de tranen maar blijven komen.

Sara laat zich weer op het matras zakken, en ze trekt mij met zich mee waardoor ik met mijn hoofd op haar buik rust en mijn armen om haar heen geslagen. Ze aait door mijn haren heen en zwijgt, wat misschien het beste antwoord is op al mijn vragen.

Ik kijk naar het armbandje om mijn pols die ik van Chase voor mijn verjaardag heb gekregen, en opnieuw rollen de tranen weer over mijn wangen, dit keer in stilte.

"We hoeven vanavond niet weg te gaan he? We kunnen ook gewoon lekker in bed liggen, ijs eten en jank films kijken," stelt Sara voor en ondanks de emotionele uitbarsting moet ik toch eventjes grinniken.

"Nee ik wil vanavond nog weg, als jij ook nog wil tenminste," zeg ik, waarna ik diep zucht en mijn ogen sluit. "Ik wil wel," zegt Sara terwijl ze mijn haren vlecht. "Oké, dan gaan we vanavond weg," besluit ik.


POV CHASE

"Chase, dit kunnen we echt niet maken," giechelt Beth als mijn lippen haar nek verkennen. Haar handen glijden door mijn haren en ze trekt er zachtjes aan als ik haar sweetspot heb gevonden en er een zuigzoen plaats. We staan in het midden van de dansvloer in de discotheek, en de alcohol doet heel goed zijn werk. Maar ondanks dat dwalen mijn gedachten toch weer af naar Ise, die nu in Nederland zit en waarschijnlijk net wakker is geworden.

"Moet jij eens opletten," grijns ik kleintjes naar haar terwijl ik Beth weer aankijk, waarna ik nog dichter tegen haar aan ga staan. Haar grijze ogen glijden naar mijn lippen, en dan kijkt ze me weer in mijn ogen aan terwijl ze op haar lip bijt. Gelukkig snap ik haar hint meteen en plaats ik mijn lippen op die van haar.

Gretig zoent ze me terug, en onze verlangens naar elkaar groeien alsmaar. Ik heb Beth gemist, ik hield echt van Ise, nog steeds zelfs. Maar niets kan tegen je eerste echte verliefdheid op, en dat blijkt maar weer want hier staan Beth en ik dan. Bijna twee jaar later, in een overvolle club en we hebben alleen maar oog voor elkaar.

-

Ik trek de slaapkamer deur achter me dicht en kijk naar Beth, die door de alcohol moeite heeft met zichzelf uit te kleden. Lachend loop ik naar haar toe en rits ik haar jurkje open.

"Je wil niet weten hoe vaak ik hier over na heb gedacht," fluister ik zachtjes in haar oor als ik het jurkje van haar schouders afduw, haar lichaam reageert gelijk op mijn aanrakingen want ze leunt tegen mij aan en haar ademhaling klinkt zwaarder.

Teder maak ik de sluiting van haar beha los terwijl ik kleine kusjes achter haar oor en in haar nek plaats.

Beth draait zich om en kijkt me met een ondeugende blik aan, waarna ze mijn trui over mijn hoofd trekt en me daarna weer gepassioneerd zoent.

Ze laat zich op mijn bed vallen terwijl ze mij boven op zich trekt. Onze tongen spelen een spel van dominantie terwijl mijn handen over haar bovenlichaam glijden.

En voor ik het weet, zijn we verwikkeld in een moment voor ons twee alleen, en niemand anders.



AAH drama drama dramaaa. hihihi sorryyy not sorry want ff deadass iedereen houdt van drama toch?

oké maar ik heb nog een kleine mededeling, ik heb een nieuw boek gepubliceerd !!!! ik was toe aan een nieuwe frisse start, en laat daar nou net een nieuw boek bij horen. de teaser staat al online, dus check het alvast! (:

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu