POV CHASE
Serieus, 'tot morgen'? Soms kan ik echt niet met mezelf, ik had haar op zijn minst slaap lekker kunnen wensen. Bij elk ander meisje gaat het allemaal zo makkelijk, ik ben gewoon mezelf en even later zijn ze voor mij gevallen. Maar met Ise, ik weet het allemaal gewoon ineens niet meer als ik voor haar sta. Ik kom niet meer op de juiste woorden, ik pak dingen onhandig aan en ben soms gewoon, nog zacht uitgedrukt, een klootzak tegen haar. Waarom gaat het niet gewoon zoals het normaal gaat?
Ik draai het zoveelste rondje om de rotonde, ik heb echt geen zin om naar huis te gaan. Maar ik weet ook niet waar ik naar toe moet, dus de beste oplossing die ik kan bedenken zijn rondjes rijden om de rotonde. De mensen zullen wel denken, wat voor imbeciel rijdt nou weer om half vier 's nachts rondjes om een rotonde? Ik geef ze groot gelijk om dat te denken, had het zelf waarschijnlijk ook gedacht.
Even later stap ik uit mijn auto en stuur snel een berichtje naar Olivia.
03.58 [Chase] - Ik sta voor de deur
Gelijk springt het licht aan in Olivia haar kamer en niet veel later gaat de voordeur open. Ergens voelt deze beslissing niet juist, maar aan de andere kant. Ise en ik hebben nog helemaal niets, en ze is vet onduidelijk de hele tijd. Als ze echt richting een relatie wilt dan mag ze wel wat meer initiatief tonen want hier kan ik helemaal niets mee.
"Hey, kom snel naar binnen." Zegt ze, ik passeer haar en loop naar binnen. Ik loop achter haar aan naar boven en eenmaal in haar kamer druk ik mijn lippen tegen die van haar. Ze zoent me gretig terug en haar tong glijdt mijn mond naar binnen. Ze proeft naar zoete alcohol, waarschijnlijk heeft ze iets van Malibu of Safari gedronken. Olivia laat zichzelf op bed vallen en trekt mij mee. Ik ga boven haar hangen en trek soepel haar t-shirt uit. Opnieuw plaats ik mijn lippen op die van haar, terwijl ik zachtjes in haar borsten kneed glijden haar handen af naar mijn spijkerbroek. Die ze samen met mijn boxer van mijn heupen afduwt. Ik trap hem snel verder uit en daarna volgt ook mijn t-shirt. Ze plaatst kusjes vanuit mijn kaak naar mijn nek, en vanaf mijn nek steeds wat verder naar beneden. Zodra ze mij in haar mond neemt, sluit ik genietend mijn ogen en verlaat een zachte kreun mijn lippen.
Uitgeput laat ik me naast haar op bed vallen, nog nahijgend liggen we naast elkaar en staren we naar het plafond.
"Ik had dit om eerlijk te zijn echt even nodig." Verzucht ze terwijl ze zich tegen mij aan nestelt. Ik sla mijn arm om haar heen en aai door haar haren. "Ik ook." Mompel ik. "Maak je voor één keer een uitzondering en blijf je slapen?" Ze kijkt me kort aan en ik bijt even op mijn lip. Blijven slapen maakt het veel serieuzer dan dat het is, we zijn gewoon scharrels van elkaar en daar blijft het ook bij. Ik wil haar niet teveel hoop geven door te blijven slapen.
"Voor één keer dan." Mompel ik. Tevreden gaat ze weer liggen en legt ze haar hoofd op mijn borst. Ik merk nu pas hoe moe ik ben, mijn oogleden voelen zwaar aan en ik gaap uitgebreid.
"Slaap lekker." Zegt ze, ik hoor aan haar stem dat ze al bijna slaapt. "Slaap lekker." Mompel ik terug en ik sluit mijn ogen. Mijn gedachten gaan nog even naar Ise, hoe ze Miles op het strand zoende. Waarom boeit me dit? Waarom kan ik haar niet gewoon laten gaan? Voorlopig lig ik nu naakt naast Olivia, dus waarom doe ik moeilijk om één zoen? Waarschijnlijk omdat de zoen van Miles was.
Die ochtend word ik wakker van de schelle wekker van Olivia. Vrijwel meteen drukt ze hem uit en komt ze weer naast me liggen. Ik rek me uitgebreid uit en haal mijn handen door mijn haren heen.
"Chase." Begint Olivia na een stilte. "Hm?" Ik open opnieuw mijn ogen en knipper een paar keer tegen het felle licht. "Waar heb je het condoom gelaten?" Vraagt ze, ik kijk haar even bedenkelijk aan. "Om eerlijk te zijn, weet ik het eigenlijk niet." Zeg ik. "Hebben we er überhaupt wel een gebruikt?" Vraagt ze en opnieuw denk ik diep na. "Het zou best kunnen van niet, het ging zo snel allemaal." Zeg ik uiteindelijk. "Fuck, we gaan voor school nog de morning-afterpil halen." Commandeert ze me. "Rustig Oliv, we hebben vast wel een condoom gebruikt." Probeer ik haar te kalmeren. "Niets rustig Oliv, we gaan die pil gewoon halen voor het geval dat." Ze trekt haar wenkbrauw op als ze me aankijkt en ik zucht. "Oké, maar dan moeten we wel gaan opschieten nu." Zeg ik, voordat ik uitgesproken ben is Olivia al uit bed en loopt ze naar haar kast.
Ik wacht in de auto op Olivia terwijl ik op mijn nagels bijt. Ze is duidelijk boos op me, ze heeft niets tegen me gezegd en ze had me voor dat ik de kans had om te ontbijten, mee naar buiten getrokken. Onzin, ze was er zelf net zo goed als ik bij, dus waarom ze nou de schuld op mij afschuift snap ik ook niet zo goed om eerlijk te zijn. Gelukkig is ze wel alleen naar binnen gegaan, zat nou niet echt op dit ongemakkelijke moment te wachten.
"Hey, waar was jij gisteren nou ineens?" Ik krijg een klap tegen mijn schouder. Als ik me omdraai zie ik Noen staan. "Uh Ise wilde naar huis. En daarna ben ik naar Olivia gegaan." Zeg ik en hij knikt. "Was het nog leuk?" Ik gooi mijn kluisje dicht. "Als je een dronken en agressieve Austin leuk noemt, dan ja." Zucht Noen. "Was het weer zo?" Vraag ik. "Helaas wel ja, denk ook niet dat ie vandaag op school komt." Zegt hij en ik knik. Ik loop achter hem aan het lokaal naar binnen.
"Was het nog leuk bij Olivia?" Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen en ik schiet in de lach om hem. "Had niets te klagen, tot vanochtend. Toen ze weer nuchter was." Ik ga onderuitgezakt op mijn stoel zitten en bijt op de achterkant van mijn pen. "Oh oh. Wat heb je gedaan?" Grinnikt hij. "Ik heb waarschijnlijk iets niet gedaan. Daar zit het probleem." Grinnik ik en Noen schiet in de lach. "Wat dan?" Lacht hij. "We zijn het condoom kwijt, als we er al een gebruikt hebben. Ze zat gewoon ineens boven op me, had niet eens de tijd om na te denken over een condoom." Zeg ik.
"Chase en Noen, willen jullie dit gesprek alsjeblieft na de les voortzetten. Ik denk niet dat de hele klas geïnteresseerd is in jouw seksleven Chase." Zegt mijn docent en ik rol met mijn ogen. Door de klas klinkt gelach, ik zucht en gooi mijn boeken op tafel.
"Hij weet tenminste wel zijn dick te vinden, in vergelijking tot andere hier in de klas." Zegt Noen, en gelijk is het stil. Wel schiet achter ons Scott in de lach, waardoor ik mijn lach ook niet meer kan inhouden. "Jongens gaan jullie je maar melden, ik zie jullie om vier uur wel weer." Zucht de docent. Luid protesterend gaat Scott tegen hem in, ik kijk hem aan en schud met mijn hoofd. Het heeft toch geen zin om hier tegen in te gaan. Met veel kracht trek ik de deur open en loop ik naar buiten.
Ik schrik op als ik tegen Ise aanloop. Haar flesje water valt leeg over mijn shirt heen. "Oh shit, sorry." Zegt ze snel terwijl ze mijn shirt probeert droog te wrijven. "Het maakt niet uit, ga maar snel naar binnen. Hij is chagrijnig dus succes." Ik geef haar een knipoog en ze moet kort lachen. "Dankjewel he, is dit een nieuw record. Binnen de eerste vier minuten er uitgestuurd worden?" Ze steekt haar tong uit en ik schiet in de lach. "Voorlopig zit jij opgescheept met hem." Lach ik. "Dag Chase." Lacht ze en ze loopt verder. Ik kijk haar even na en de jongens beginnen te joelen. "Ssh." Ik geef een klap tegen Scott zijn schouder aan.
"Ik ship dit." Zegt Scott plagerig. "Hou je bek man, ga lekker naar je koffie jongen." Zucht ik. "Oh oh, Chase is verliefd." Grijnst Noen. "Rot op." Ik duw de buitendeur open en gris mijn sigaretten uit mijn tas. Snel steek ik er eentje op en neem ik een haal.
"Kijk eens wie we daar hebben." Zegt Noen na een stilte. De auto van Austin draait het parkeerterrein op en even later stapt hij uit. Hij ziet er aardig dood uit, hij is haast doorschijnend en zijn donker blonde haren hangen dof langs zijn gezicht. "Het gaat echt niet goed met hem he?" Vraagt Scott en ik schud mijn hoofd. "Hij neemt zelfs niet meer de moeite om die lichte pluk donkerder te verven, dat is niets voor hem." Zegt Noen, en ondanks dat dit een serieus onderwerp is, moet ik toch even grinniken. Hij heeft wel gelijk, Austin is de ijdelste van ons vieren, en als hij ergens een hekel aan heeft. Dan is dat die lichtere pluk.
"He." Mompelt Austin als hij aankomt lopen. "Hola." Zegt Scott. "Katertje?" Grijnst Noen. "Hou op man." Grinnikt Austin terwijl hij op een muurtje ploft. "Jouw nicht he." Hij kijkt me aan en ik trek mijn wenkbrauw op. "Welke?" Vraag ik. "Ja één van die tweeling." Zegt hij vaag. "Welke?" Probeer ik opnieuw. "Die stoere van de twee." Zegt hij. "Oh, Maeve." Help ik hem. "Zij is facking lekker man. Heeft ze een vriend?" Vraagt hij en ik schud mijn hoofd terwijl ik mijn sigaret aftik. "Maar vraag me af of ze wat in jou ziet als je constant lam bent." Ik knak mijn vingers, wat me meteen een boze blik van Noen oplevert.
"Als jij zorgt dat we op een of andere manier in contact komen, en ze blijkt echt leuk te zijn dan stop ik met drinken." Zegt hij en ik grinnik. "In je dromen pik, ze is wel wat slimmer dan de gemiddelde meid waar jij mee geneukt hebt." Neem ik het voor Maeve op. Austin gaat haar gebruiken, en daarna laten vallen. Zoals hij bij ieder ander meisje doet, en dat hoeft hij niet te flikken bij Maeve. Daar zorg ik wel voor.
JE LEEST
It's Just A Game
Romance**VOLTOOID** [#4 - Roman ❤️ 10-02-2020] "I heard you're a player. So let's play a game." "Let's talk 24/7." "Let's tell each other goodmorning and goodnight every day." "Let's go on dates." "Let's FaceTime all night long." "Let's kiss and hug." "A...