30

2.7K 65 1
                                    

POV CHASE

Die volgende middag sta ik voor Noen zijn huis te wachten. Terwijl ik wacht denk ik terug aan gisteravond, ik heb echt niet gelogen toen ik zei dat het lang geleden was dat ik zulke goede seks heb gehad. Ise weet precies wat ze doet, en windt me zo om haar vinger. Ergens deed het pijn toen ze me bevestigde dat er geen gevoelens zijn, stiekem hoopte ik dat mijn gevoelens voor haar wederzijds waren. Maar misschien is het gewoon beter zo, ik heb helemaal nog geen zin in een relatie na het voorval met Beth.

Toen Ise vanochtend naar huis ging, voelde het gelijk heel erg stil en leeg. Eigenlijk wilde ik helemaal nog niet dat ze weg ging, maar ze moest nog veel huiswerk maken zei ze.

Ik schrik op uit mijn gedachten als Noen de garagedeur omhoog doet. "Hey." Groet Noen mij. "Hola." Groet ik hem terug en ik stap op mijn board. Noen komt snel naast mij skaten en we vervolgen onze weg naar het skatepark.

"Ik ben benieuwd wat Max al kan, Ise zegt dat het hem wel al aardig lukt." Zeg ik en Noen knikt. "Was het nog leuk gister?" Vraagt hij zich af. "Ja, ze is blijven slapen vannacht en we hebben seks gehad." Zeg ik. "Oh oh, are you catching feelings?" Hij wiebelt grijnzend met zijn wenkbrauwen. Ik geef hem een speelse duw en hij schiet in de lach. "Het is ook een leuke meid Chase, als ik jou was geweest had ik allang actie ondernomen. Ze is hartstikke verliefd op je." Zegt hij en ik haal mijn schouders op. "Gister zei ze nog dat er geen gevoelens waren." Mompel ik. "Jullie houden jezelf beide zo erg voor de gek, maar ik bemoei me er verder niet mee." Hij haalt zijn schouders op en slaat de hoek om. "Ik weet niet of ik überhaupt wel weer aan een relatie wil beginnen. Beth heeft me echt heel veel pijn gedaan." Herinner ik mijn beste vriend. "Zie je Ise nou echt vreemd gaan?" Vraagt Noen zich hardop af. "Nee, maar had jij het verwacht van Beth?" Vraag ik hem. "Beth is veel anders dan Ise. Waag de gok gewoon, als ze toch zo blijkt te zijn, dan hoef je haar niet lang te zien want ze gaat toch terug naar Nederland." Zegt Noen en ergens moet ik even om hem grinniken. "Daar heb je zeker een punt ja." Grinnik ik en Noen schiet in de lach.

Als we bij het park zijn aangekomen is Max al fanatiek aan het oefenen. "Fanatiekeling." Groet ik Max die meteen in de lach schiet. Ik stap van mijn board af en kijk naar Max die wat uitprobeert. Ik geef hem een paar tips, die hij meteen oppakt en weer verder oefent.

"Chase." Zegt Max na een tijdje. "Zeg t eens." Zeg ik terwijl ik een ollie maak. "Heb je seks gehad met Ise?" Vraagt hij zich af. Ik kijk hem aan en hij heeft een vragende blik in zijn ogen. "Hoezo?" Vraag ik hem. "Ik hoorde Ise praten tegen Saar, en toen zei ze dat ze nog nooit zulke goede seks heeft gehad en dat ze nog helemaal wiebelig ervan is." Zegt hij net iets te gedetailleerd en Noen schiet in de lach. "Ja, ik heb seks gehad met je zus." Zeg ik. "Oké, ze zei ook dat ze jou eigenlijk wel heel erg leuk vindt." Voegt hij eraan toe.

"Hier heb je je laatste hint Sherlock." Noen geeft me een duw terwijl hij langs me komt skaten. "Zullen wij ook weer verder gaan Max?" Vraag ik om het onderwerp te veranderen en gelukkig knikt hij. "Lets go." Enthousiast skate hij naar een helling toe.

POV ISE

Ik neem een slok van mijn groene icetea terwijl ik naar Maxime en Grace luister. Ik zit in een klein restaurantje met Grace en Maxime, om te vieren dat ik geen huisarrest meer heb.

"Wat deed jij gister nou echt met Chase bij Five Guys?" Vraagt Grace nieuwsgierig. "Zoals ik al zei, gewoon wat eten en ik moest nieuwe kleding kopen." Zeg ik. "Vind je Chase leuk?" Vraagt Maxime en ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet, hij is leuk. Maar stel je voor we beginnen een relatie, over elf maanden zit ik weer in het vliegtuig onderweg naar huis." Zucht ik. "Dan hou je het bij Friends With Benefits." Grinnikt Grace. "Heb je überhaupt al seks met hem gehad?" Vraagt Maxime nieuwsgierig. Ik voel mijn wangen rood worden terwijl ik knik. De meiden schieten beiden in de lach en ik verberg mijn rode wangen onder mijn handen. De meiden blijven giechelen en ik zucht diep.

"Heeft ie een grote?" Vraagt Grace grijnzend, ze zegt het net iets te hard en een paar blikken kijken onze kant op, maar het lijkt de twee meiden niets uit te maken en gaan vrolijk verder. "Hij heeft wel grote handen, en je weet wat ze zeggen over jongens met grote handen." Lacht Maxime. "Jongens stop." Lach ik. "Alleen dit. Daarna stoppen we." Lacht Grace. "Vertel op." Beveelt Maxime mij grinnikend. "Oké, oké. Rustig." Ik houd mijn handen naast mijn hoofd om uit te beelden dat ik mezelf overgeef.

"Hij was groot." Grijns ik en de meiden beginnen vrolijk te joelen als een stel apen. Opnieuw kijken mensen onze kant op, alleen nu met een geïrriteerde blik in hun ogen. Wat ik me zeker kan voorstellen. Er komt een medewerker onze kant op gelopen en ik kijk de twee meiden met een dodenblik aan, ik hoop echt onwijs dat ze stil blijven.

"Uh, meiden ik vind dit onwijs vervelend om dit te komen doen maar meerdere gasten in het restaurant hebben geklaagd over overlast, wat bij jullie vandaan kwam. Dus ik wil jullie verzoeken om het restaurant te verlaten." Zegt de jonge ober, enigszins zenuwachtig.

"Ik vond jullie sandwich toch niet eens lekker." Zegt Maxime serieus en probeer met alles wat ik heb mijn lach in te houden. Ik sta op en trek mijn jas aan, eigenlijk schaam ik me ontzettend en ik voel mijn wangen rood worden als er opnieuw blikken onze kant opkijken. "Adios!" Roept Maxime naar de mensen in het restaurant en trekt mij en Grace mee naar buiten.

Eenmaal buiten houd ik het niet meer en barst ik in lachen uit. "Ik vond jullie sandwich toch niet eens lekker." Imiteert Grace haar na en ik moet daar alleen nog harder door lachen. "Ik pis in mijn broek." Breng ik lachend uit, wat de andere meiden ook weer laat lachen.

"Dit kan echt niet gewoon, uit een restaurant worden gestuurd." Grinnikt Grace als ze het parkeerterrein afrijdt. "Het is een leuk verhaal om over vijftig jaar te vertellen." Grinnikt Maxime. "Daar ben ik het mee eens." Lach ik. "McDonalds?" Vraagt Grace. "Ja!" Roepen Maxime en ik in koor.

"Guys." Begin ik na een stilte en Maxime draait zich nieuwsgierig om, terwijl Grace me via haar achteruitkijkspiegel aankijkt. "Misschien wisten jullie het al, misschien nog niet. Maar ik ben over twee weken jarig. Dus het leek me eigenlijk wel heel erg leuk om een feestje te geven. Zouden jullie mij daar misschien mee willen helpen?" Vraag ik voorzichtig. "Ja, duh." Grijnst Maxime naar me. "Maar natuurlijk, dit wordt je beste verjaardagsfeest ooit." Zegt Grace. "Oké, dat is dan een deal." Grinnik ik. "Gaat helemaal goed komen Ies. Komen er nog vrienden uit Nederland?" Vraagt Maxime en ik schud mijn hoofd. "Helaas niet." Zucht ik. "Saar zou komen met Finn, maar hun relatie is uitgegaan en Saar mag niet van haar ouders alleen naar Amerika vliegen." Zeg ik en Maxime knikt. "Balen, maar met ons wordt het ook super gezellig, weet je al een beetje wie je wilt uitnodigen?" Vraagt ze en ik haal mijn schouders op. "Dat gaan we regelen." Ze pakt haar telefoon en begint enthousiast aan de gastenlijst. Grinnikend om haar enthousiasme kijk ik mee en zeg ik wie ik er sowieso bij wil hebben.

Het doet me goed om wat hulp te krijgen. Ik wist echt niet hoe ik het moest aanpakken, en aangezien Grace en Maxime masters zijn in feestjes heb ik er het volle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu