68

1.5K 49 3
                                    

POV CHASE

Ik draai de voordeur op slot en hang daarna mijn sleutel aan de kapstok, ik kijk naar Ise die met moeite haar hakken uittrapt. Als ze opmerkt dat ik naar haar kijk moet ze even grinniken, wankelend loopt ze naar me toe en slaat ze haar armen om mijn nek.

"Ik heb zoveel zin in je," brabbelt ze dronken en ik zucht zachtjes terwijl ik een pluk haar uit haar gezicht veeg. "Ik ben echt heel erg geil," giechelt ze en ik moet even grinniken, normaal gesproken zou ze dit nooit zo lomp zeggen.

Ik duw haar armen zachtjes weg en loop daarna de trap op. Gelukkig dronk Noen ook niets vanavond, dus ik had nog een normaal gesprekspartner in plaats van al die dronken mensen.

"Ik ga even tegen mijn ouders zeggen dat we thuis zijn," vertel ik tegen Ise, die tegen de deuropening hangt van mijn kamer. "Kom je dan snel?" vraagt ze en meteen knik ik, tevreden kijkt ze me aan voordat ze mijn kamer verder inloopt.

Ik ren snel de trap op naar zolder en duw de slaapkamerdeur open van mijn ouders. "Mam," zeg ik zachtjes, maar hard genoeg dat mijn moeder er wakker van wordt. Slaperig kijkt ze me aan en ik moet even grinniken om haar verwarde blik.

"We zijn thuis," zeg ik en mijn moeder knikt. "Was het leuk?" vraagt ze en ik knik meteen. "Maar wat kunnen dronken mensen vervelend zijn," zeg ik en mijn moeder schiet in de lach. "Gelukkig ben jij precies het zelfde als je hebt gedronken," grinnikt ze en lachend schud ik mijn hoofd. "Ik ben heel gezellig als ik dronken ben, niet vervelend," kom ik voor mezelf op. "Vast," lacht ze.

"Slaap lekker mam," sluit ik het gesprek af. "Slaap lekker lieverd," zegt ze terug met een kleine glimlach, ik sluit de deur achter me en loop de trap weer af.

Eenmaal in mijn kamer zie ik dat Ise naakt op mij ligt te wachten. Ik besluit er niet op te reageren en trek mijn trui en broek uit, die ik op een hoopje op de grond laat liggen. Ik klik het licht uit en laat mezelf daarna op bed ploffen.

Met een klein glimlachje kijkt Ise me aan, mijn gordijnen zitten niet helemaal dicht, waardoor een glimp van het maanlicht Ise haar hazel kleurige ogen verlicht. Ik glimlach terug naar haar en kijk mijn vriendin diep in haar ogen aan, het lijkt wel alsof ik telkens meer verliefd op haar wordt.

Als ze haar lippen op die van mij drukt onderbreek ik haar. "Heb ik iets fout gedaan?" vraagt ze onzeker, waarop ik meteen mijn hoofd schud. "Wat dan?" ik zie dat haar ogen zich vullen met tranen, shit dit was helemaal niet de bedoeling.

Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar dichter tegen mij aan. "Ik wil geen misbruik maken van het feit dat je nu dronken bent Ies," fluister ik terwijl ik haar aankijk. Ze zucht even en ik veeg een ontsnapte traan bij haar weg. "Ik wil niet dat je dingen doet waar je morgen misschien spijt van gaat hebben."

"Vind je mij nog aantrekkelijk?" fluistert ze en verbaasd kijk ik haar aan. "Waarom denk je dat ik je niet meer aantrekkelijk vind?" vraag ik aan haar, hier begrijp ik dus echt helemaal niets van.

"Nou ik heb Beth vandaag gezien en die is toch veel knapper dan dat ik ben," mompelt ze. "Geloof mij nou maar, jij bent en blijft de aller knapste voor mij," vertel ik haar. Ze gaat rechtop zitten en kijkt me onderzoekend aan, ik glimlach klein en trek haar terug naast me zodat ik haar een zoen kan geven. Ze zoent me meteen terug en ik laat mijn tong haar mond in glijden, kort spelen we een spel om dominantie die ik vrij snel van haar weet te winnen.

Nadat Ise onze zoen onderbreekt nestelt ze zich tegen mij aan. Ik sla mijn armen om haar heen en kan een gaap niet onderdrukken.

"Ik hou van je," mompelt ze schor. "Ik meer van jou," zeg ik terug waarna ik een kus op haar haren plaats. Ze sluit met een kleine glimlach haar ogen en niet veel later luister ik naar het ritmische geluid van haar ademhaling die verraad dat ze in slaap is gevallen.

Ik open moeizaam mijn ogen en knipper een paar keer tegen het felle zonlicht. Ise ligt nog hetzelfde naast mij zoals we gisteren in slaap zijn gevallen en haar ogen zijn nog steeds gesloten. Ik haal een hand door mijn haren en rek me daarna uitgebreid uit. Zuchtend grijp ik mijn telefoon van mijn nachtkastje en zie dat het half twaalf is, we hebben pas om drie uur bij Petra, mijn tante en de moeder van Maeve en Hailey, afgesproken. Genoeg tijd dus nog.

Een kwartiertje later stap ik uit bed, het koude laminaat laat een rilling achter over mijn hele lijf. Snel loop ik door naar de badkamer, die gelukkig vrij is. Ik doe de deur achter me op slot en zet meteen de douche aan, mijn spieren voelen vermoeid aan en ik gaap uitgebreid terwijl ik wacht tot dat de douche warmer wordt.

Gekleed in een trui en joggingbroek loop ik de trap af naar beneden, de geur van afbakbroodjes komt me al tegemoet.

"Hey," groet ik mijn moeder en mijn broertje, waarna ik een playstation controller pak en naast Nick op de bank plof.

"Lekker geslapen?" vraagt mijn moeder vanuit de keuken. "Ja hoor, en jij?" vraag ik terwijl ik geconcentreerd naar het beeldscherm van de televisie kijk. "Ik slaap altijd lekker," zegt ze en ik moet even grinniken. "Waar is pap eigenlijk?" vraag ik me hardop af. "Boodschappen doen," zegt mijn moeder en ik knik.

Ik kijk op als Ise de woonkamer in komt lopen, ze heeft een trui van mij aan die als een jurk bij haar valt, haar krullen zitten wild en ze kijkt nog slaperig uit haar ogen. Ik moet even grinniken, waardoor ze met haar ogen rolt.

"Iemand heeft hier een kater," zeg ik lachend, wat me een doodsblik van Ise oplevert. Ik bijt op mijn lip om niet te lachen en richt me weer op het spel die ik samen met Nick aan het spelen ben.

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu