64

1.8K 42 1
                                    

POV ISE

Lui lig ik languit op het strandbedje die bij het zwembad staat. Ik sla de bladzijde van mijn boek om en zet mijn zonnebril recht. Gister hebben we helemaal niets meer uitgevoerd, maar nu is het de volgende dag en is het middaguur net gepasseerd. We hebben met het groepje afgesproken om te gaan surfen rond vier uur, niet dat ik kan surfen maar ik wil het wel graag leren.

"Alsjeblieft," zegt Chase als ik mijn groene ice-tea van hem aanpak. "Dankjewel," glimlach ik naar hem, waarna ik een slok drinken neem. Ik leg mijn boek aan de kant en zet mijn drinken op het tafeltje die tussen onze bedjes staat.

"Wilde je me nog insmeren?" vraag ik terwijl ik de zonnebrandolie uit de tas pak. "Altijd," zegt hij met een grijns. Grinnikend geef ik hem de fles en ga ik op mijn buik liggen. Als ik de koude olie op mijn warme huid voel, glijdt er een koude rilling over mijn ruggengraat , wat Chase laat lachen.

Zijn zachte handen glijden over mijn rug en genietend sluit ik mijn ogen. Elke keer weer kan ik zo onwijs genieten van zijn aanrakingen, ik ga er nooit genoeg van krijgen.


''Chase!'' gil ik lachend uit als hij me optilt en richting het zwembad loopt. ''Wat?'' lacht hij en stevig houd ik hem rond zijn middel vast. ''Soms haat ik je echt hee-,'' voordat ik mijn zin kan afmaken, laat Chase me in het water vallen. Snel trappel ik weer omhoog, en als ik boven water kom, staat Chase grijnzend op de kant. Voordat ik wat kan zeggen springt hij het water in en spettert hij mij helemaal nat.

Lachend komt hij weer boven water en ik geef hem een speels duwtje tegen zijn borst aan. Hij slaat zijn armen om mij heen en plaatst hij een zoen op mijn lippen. Ik zoen hem terug en sla mijn armen om zijn nek. Als hij de zoen onderbreekt, heeft hij een grote glimlach op zijn lippen. Aan zijn lange, zwarte wimpers hangen waterdruppeltjes en ik veeg een pluk van zijn natte haren uit zijn gezicht.

''Heb je het naar je zin?'' vraagt hij nieuwsgierig, meteen knik ik enthousiast. ''Ja, onwijs. Dit is denk ik de leukste vakantie die ik ooit heb gehad,'' glimlach ik. ''Mooi, die van mij ook,'' zegt hij terug. ''Je bent het allerliefste en beste vriendje ooit,'' lach ik en meteen schiet Chase ook in de lach. ''Misschien moet ik deze woorden maar opnemen,'' grijnst hij en ik steek mijn tong naar hem uit.


''Hey!'' roept Liv enthousiast als ze mij en Chase ziet. ''Hey,'' glimlach ik terug terwijl ik naast haar in het zand plof. ''Heb je nog wat gehoord van de politie?'' vraagt ze meteen en ik schud mijn hoofd, ik trek mijn shirt en broekje snel uit. ''Helemaal niets helaas, om eerlijk te zijn denk ik ook dat dit een onbegonnen zaak gaat zijn. I mean, dit eiland is zo groot, hoe willen ze ooit een gestolen telefoon en portemonnee gaan vinden?'' vraag ik mezelf hardop af, waarop Liv begrijpend knikt. ''Ik denk ook inderdaad dat het niet te doen is, maar je weet het nooit. Ik ga voor jullie duimen,'' zegt ze glimlachend, waarop ik terug glimlach. Ik kijk Chase na, die al naar Carson, Dante en Asher is gelopen.

''Heb je ooit al eens op een surfplank gestaan?'' vraagt Liv als we haar surfplank uit haar auto pakken. ''Nee nog nooit,'' geef ik toe terwijl ik haar help tillen. ''Oh oh, je surf debuut,'' lacht Liv en ik moet even grinniken. ''Ik vraag me ook af of ik het ooit ga leren,'' grinnik ik terwijl ik naar Carson kijk, die met de golven lijkt te spelen. ''Het zijn anders ook prima voorwerpen om op te zonnen, en ik spreek uit ervaring,'' lacht ze, waardoor ik ook in de lach schiet.

Ik bind mijn haren in een staart en stap daarna het water in, wat koel aan mijn voeten voelt. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Chase naar me toe rent, meteen sta ik abrupt stil en draai ik me om, afwachtend wat hij gaat doen.

''Hoe bedoel je achterdochtig?'' grijnst Chase. ''Ik moet wel met jou in mijn buurt,'' lach ik terwijl ik zijn polsen vast pak, zodat hij me niet ineens toch het water in kan duwen. ''Ga nou maar eens surfen,'' zegt hij grinnikend. ''Als jij me eerst laat zien hoe het moet,'' grijns ik terug terwijl ik zijn polsen los laat. ''Je weet wel wat je zegt hé,'' lacht hij terwijl hij de surfplank opvangt die Dante over het water naar Chase duwt. ''Nu krijg ik hele hoge verwachtingen, hup opschieten,'' grinnik ik. ''Wedden dat ik aan die verwachtingen voldoe?'' grapt Chase terwijl hij met de surfplank verder het water inloopt.

"Uitslover," lach ik naar Chase zodra hij bij de eerste poging meteen op de plank staat, terwijl ik door loop naar Liv, die er maar bij is gaan zitten op haar surfplank en alles op haar gemak bekijkt. Chase steekt lachend zijn middelvinger naar mij op, maar niet lang daarna verliest hij zijn evenwicht en valt hij in het water, waardoor de rest en ik in de lach schieten.

"Doe je goed Chase!" lacht Asher en Chase schudt lachend het water uit zijn haren. "Nog even oefenen," grijnst Carson en lachend geeft Chase hem een duwtje, waardoor hij ook van zijn surfplank afvalt. Lachend komt Carson weer boven water en gooit hij water naar Chase, waar een watergevecht uit volgt.

"Oké, en nu voorzichtig gaan staan," geeft Liv me als tip, en ik volg haar woorden op. Langzaam ga ik op de plank staan en doe ik mijn best om mijn evenwicht te bewaren.

"Ise! Kijk eens!" roept Chase vanaf de kant, ik draai mijn hoofd en zie hem staan met mijn telefoon in zijn handen. Ik steek mijn tong uit naar de camera en grinnikend neemt Chase de foto.

Na een tijdje oefenen ben ik er wel klaar mee, met een diepe zucht ga ik weer op de plank zitten. Die langzaam afdrijft naar die van Chase, die aan het kletsen is met Asher.

"Hey," zeg ik zodra ik er ben. "Hey," glimlacht Chase naar me. Ik glimlach terug en veeg een ontsnapte pluk haar uit mijn staart achter mijn oor. Waarna ik op mijn rug ga liggen en half luister naar het gesprek tussen Chase en Asher.

"Eigenlijk ben ik wel toe aan patat," zegt Dante nadat we alweer een tijdje op het strand hebben gezeten. Ik open moeizaam mijn ogen en kijk om me heen, ondertussen is het halve strand al leeg en ik voel mijn huid branden van de zon. Slaperig kijk ik naar Chase die zijn sigaret uitdrukt in het zand, lang geleden dat ik hem heb zien roken bedenk ik me ineens.

"Ik ga het wel halen," stelt Dante voor als hij opstaat. "Ik ga mee," zegt Liv snel als ze ook opgestaan is. "Oké, wilt iedereen patat?" vraagt Liv terwijl ze haar bikini broekje recht trekt. "Ja," antwoord ik in ieder geval, ik zeg nooit nee tegen patat. "Doe gewoon overal wat van meenemen," stelt Asher voor, waar Dante op knikt. "Zoiets dacht ik al ja," geeft Dante toe. "Oké, cool. Tot zo," zegt Asher, die opstaat om bier uit de koelbox te pakken.

Heey! Voor de gene die het nog niet gezien hadden, ik heb de proloog van 'Obsessed' gepubliceerd, go check it out!! (:

It's Just A GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu